Jump to content

Volgend..JAAR..2003..MEETING

Haudio
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door erik klijnsmit:

wanneer gaat dit eigenlijk plaatsvinden?

ik ben wel bereid om met een mpv (7persoons ) vanuit r,dam naar sneek te kachelen .

wie er mee wil moet het dan maar zeggen.

Lijkt me best "gezellig" om in een groepje te reizen.

Ik woon idd in Den Haag maar met mij NS jaarkaart kan best ff naar Roterdam CS tuffen (als dat handiger is).

Echte afspraken kunnen we pas maken als de datum vast staat, natuurlijk.

Geplaatst door Rogier:

Is de datum nu al bekend??? Trouwens ik moet uit nijmegen komen, wellicht is dat makkelijk voor mensen uit limburg? of ede?

gr.Rogier

Die mogelijkheid bestaat ;). Als Seoman ook nog meegaat heb ik de auto vol met mensen, een DAC en vlaaien :D;)

Als er een datum bekend wordt, laat ik nog wel weten of ik mee ga. Kan wel naar Heerenveen met de trein en daar opgepikt worden of zo... Valt vast wel iets te regelen. Het liefst door de week (vrijdag ben ik vrij), want ik heb een week-OV...

:):P:D

Geplaatst door Rogier:

maak daar maar twee dac's van   :D  

ps: ik wil ook wel rijden hoor!

diesel is nog te betalen

Natuurlijk kun je mee (en je DAC ook ;) ). Maar ik tank liever geen diesel, daar is mijn Alfa niet echt verkikkert op. Met die nieuwe diesels gaat dat eigenlijk nog wel, maar normaal is een diesel voor oudere Alfa's eigenlijk niet. Het hoort gewoon niet :P

BTW: Wat wil dat 05. Nanning en 06 Rogier zeggen. Dat snap ik niet helemaal confused.gif:rolleyes:

Sodejuu,

Kijk maar eenr op pagina 1 van dit topic. Hier heeft ons aller suikeroompje ;) meteen onder het openingsbericht van Haudio een samenvatting gemaakt van alle gedane toezeggingen en toespelingen: wie gaat er komen etc. Hier staat dus ook wie apparatuur meeneemt (indien gewenst? Haudio??) en wie er mee gaat eten na afloop van dit ongetwijfeld onvergetelijke (H-)audiogebeuren. Dat wil je vast niet missen!!

Bovendien wil ik ditmaal de vlaai ook niet missen :D

Enne, volgens mij gaat dit topic nog steeds als een trein!! ;)

Zo, en nu maar weer eek.gif dicht en confused.gif toe. Welterusten!!

Ik durf best hardop te zeggen dat pizza tot mijn favoriete voedingsmiddelen behoort (en dat komt niet omdat het oorspronkelijk uit Italie komt!). Echter, er zijn ook mensen met minder smaak zullen we maar zeggen fr@ns ;) Ik pas mij tijdens de schaft graag aan de pot!!

Met smakelijke gr.

Nanning

Geplaatst door Ome Henk:

Dat pas net    ;)

Geintje, hoe meer volk, hoe gezelliger het wordt. Het is in eerste instantie een meeting, waarbij er hopelijk ook nog wat (al of niet serieus) geluisterd kan worden. Wellicht moet daar met de inrichting rekening mee worden gehouden. Een serieuze luisterkamer en een keuvelkamer    eek.gif

Dit keer wordt het serieus.

En het wordt pas serieus in april,want het kost tijd om het in HVT te krijgen .

En het kost ook tijd om alles te organiseren.

Het is gelukt om Tact te krijgen dus super Digitaal.

En met Euphonia luidsprekers van Dali.

Rest van info volgt.

MvG,

Haudio

:rolleyes: