Jump to content

Volgend..JAAR..2003..MEETING

Haudio
 Share

Recommended Posts

Vanwege een andere invulling van de meeting heb ik post nummer 2 aangepast  Zouden jullie eventuele wijzigingen aan mij willen doorgeven

andere invulling ???

heb ik iets gemist

o ja en by the way ik ga ook mee eten :D

Ik begin maar een overzicht.. Als je wel of niet komt laat het maar even weten!

-haudio*

-aleida*

-pd*

-ome henk

-demon*

-geerdie

-ruud*

-mj_ok

-depeter

-berend

-sodejuu* (en incognito aanhang)

-john*

-nanning

-maarten*

-henrie

-arnie

-douma???

-conqubite???

-speedy andre???

-john picoso???

-duck twacy???

* eet mee..

Ook ik ben zeker van de partij. Ondanks de oranjekoek van Demon moet er toch iemand voor vlaai zorgen :P:D

Of ik mee ga eten hangt van mijn medereizigers af. Op dit moment probeert John het ook zo te regelen dat hij mee kan. Bovendien staan er nog 2 liefhebbers te trappelen om de rit naar Sneek mee te maken. Ik zal ff checken wat de heren willen, mee eten of toch met een lege maag terug naar het zuiden kachelen confused.gif

To be concluded ;)

P.S. Ome Henk, je gaat al elke 2 weken naar het Abe Lenstra stadion. Hoe vaak ga je naar die chinees? confused.gif:rolleyes::D

Geplaatst door Sodejuu:

Ook ik ben zeker van de partij. Ondanks de oranjekoek van Demon moet er toch iemand voor vlaai zorgen    :P    :D

Of ik mee ga eten hangt van mijn medereizigers af. Op dit moment probeert John het ook zo te regelen dat hij mee kan. Bovendien staan er nog 2 liefhebbers te trappelen om de rit naar Sneek mee te maken. Ik zal ff checken wat de heren willen, mee eten of toch met een lege maag terug naar

Ik heb mijn overzichtje al even ge'edit! :D

Geplaatst door Maarten:

Maarten komt ook, en hij houdt van Chinezen.

Maarten

PS. Toch niet een te sjieke Chinees he, Ze hebben daar toch wel "Baby pang-pang"?

Die chinees is, als ik het goed begrepen heb, dit jaar van eigenaar veranderd. Ik heb daar met m'n gezinnetje deze zomer van Haudio's gastvrijheid mogen genieten. Wij vonden het zeker de moeite waard. Met andere woorden, het eten smaakte ons goed. Ik adviseer juist de gerechten die je niet kent, dan kun je nog wel eens aangenaam verrast worden (of niet :D:rolleyes:;) )

Conqubite

Ps. Ik weet nog steeds niet of ik ook daadwerkelijk kom. Ik plan niet graag zo ver van te voren. Mijn weekenden zijn kostbaar en er ligt voor maanden werk (klussen in en om het huis) op me te wachten (+ nog een studie die ik nog eventjes moet afronden en die ik weer moet oppakken). Ik laat het nog wel weten.

Ik wil ook wel komen (hoi PD ;) ), maar dan moet wel iemand me komen ophalen van station Heerenveen. Anders moet ik via Leeuwarden met de trein naar Sneek en das wel erg omrijden... En als er toch mensen met de auto vanuit het zuiden komen (Sodejuu misschien?) dan zou ik wel willen meerijden, dat laatste stukje. Ik hoor het wel, als iemand nog plaats over heeft...

Geplaatst door Henrie:

Ik wil ook wel komen (hoi PD   ;) ), maar dan moet wel iemand me komen ophalen van station Heerenveen. Anders moet ik via Leeuwarden met de trein naar Sneek en das wel erg omrijden... En als er toch mensen met de auto vanuit het zuiden komen (Sodejuu misschien?) dan zou ik wel willen meerijden, dat laatste stukje. Ik hoor het wel, als iemand nog plaats over heeft...

Hallo Henrie

Ik wil je wel oppikken.

Ik weet niet meer precies hoelaat de voorstelling begint, maar ik wil vroeg in Sneek zijn(in de loop van de ochtend).

En aan 't einde van de middag moet ik weer weg. Moet 's nachts werken. :(

Zeg het maar.

Geplaatst door Henrie:

Ik wil ook wel komen (hoi PD    ;) ), maar dan moet wel iemand me komen ophalen van station Heerenveen. Anders moet ik via Leeuwarden met de trein naar Sneek en das wel erg omrijden... En als er toch mensen met de auto vanuit het zuiden komen (Sodejuu misschien?) dan zou ik wel willen meerijden, dat laatste stukje. Ik hoor het wel, als iemand nog plaats over heeft...

hoi Henrie,

Voor mij is het geen probleem je op te pikken in Heerenveen. De timing moet echter wel kloppen. Met een rit vanuit Roermond naar het noorden kan ik niet op een

Ok, bedankt jongens. Ik zal nog wel ff zien hoe het met de trein zit (ik denk dat ik vanaf Hoogeveen naar Heerenveen ga). Ik neem nog wel contact met jullie op (via PB of zo). We hebben nog ff tijd, dus we zien wel. Terug ga ik iig naar Hoogeveen...

ja ik ga wel even proberen erbij te zijn..... je herkent me makkelijk: een klein manneke dat een beetje verlegen om zich heen kijkt en 10 min. daarna kwijlend :P bij de versterker afdeling staat ;):D

nee zonder gekheid, lijkt me een leerzame dag (en ik heb nog wel het 1 en ander te leren :( ) en het lijkt me ook leuk om de "mensen achter de nickname's" eens te spreken....

Geplaatst door Arnie:

nee zonder gekheid, lijkt me een leerzame dag (en ik heb nog wel het 1 en ander te leren    :(  ) en het lijkt me ook leuk om de "mensen achter de nickname's" eens te spreken....

Juist. Zo denk ik er ook over.

Ik maak me altijd een voorstelling van de mensen achter de "nicknames" aan de hand van hun postings.

En ik ken nog niet zoveel mensen van Hear, dus wordt het tijd daar eens verandering in te brengen.

Tot ziens bij Haudio!

Geplaatst door Arnie:

Ik zit er idd. wel over te denken.... hoe laat begint dit festijn?? zal ik even vrij moeten nemen...... lijkt me wel een leerzaam dagje

Het feest begint om ongeveer 11 uur s'morgens tot ???.. Je bent van harte welkom!

:D