Jump to content

Volgend..JAAR..2003..MEETING

Haudio
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Haudio:

Geachte  ..................

Gaarne een beetje vooraf bepalen , wat er gegeten moet gaan worden.

Dit is mij gevraagd, door Ping Fei Linn van het restaurant.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Uuuuhh, familie van... confused.gif:D

Geplaatst door Haudio:

Geachte  ..................

Gaarne een beetje vooraf bepalen , wat er gegeten moet gaan worden.

Dit is mij gevraagd, door Ping Fei Linn van het restaurant.

MvG,

Haudio

Heb je een menukaart of een link confused.gif

Ik eet dus ook mee cool.gif

Andr

Geplaatst door Kraus vonBentinck:

zou ik er ook nog bij kunnen (zonder eten)?

Beste Kraus,

Natuurlijk ik verwacht jou natuurlijk ook...

MvG,

Haudio

Als ik kom eet ik i.i.g. niet mee.

Mede omdat ik ook zondag al wat heb is de kans echter groot dat het zaterdag niet gaat lukken. Ik ga er vanuit dat ik ook onverwacht kan binnenvallen mocht het toch nog veranderen.

In ieder geval iedereen veel plezier.

Conqubite

Bericht gewijzigd!

Hier het overzicht van wie er komt en wie er mee eet!! :)

-haudio

-aleida

-pd

-ome henk

-demon

-geerdie

-ruud

-mj_ok

-depeter

-berend

-sodejuu (en incognito aanhang)

-nanning

-maarten

-speedy andre

-kraus von bentinck

-henrie

-arnie

-douma???

-john picoso???

* Vet gedrukt eet mee!! :D

PD gaat overigens voor de "baby Pang Jang"!

:)

Ik ben blijkbaar erg populair, want ik kom toch alleen. Ik had verschillende personen gevraagd, maar ze hebben allemaal afgezegd. Eentje moet eentje moet werken, weer iemand heeft een verjaardag te vieren end e ander zit voor zijn werk volgend weekend in Londen. Dat schiet niet op dus. Je kunt de "incognito aanhang" dus wegstrepen.

Dat betekent wel dat ik Henrie kan oppikken als niemand anders zich daarvoor aanmeldt. Mits de arrival-tijd in Heerenveen een beetje in de planning valt ;)

Geplaatst door Sodejuu:

Ik ben blijkbaar erg populair, want ik kom toch alleen. Ik had verschillende personen gevraagd, maar ze hebben allemaal afgezegd. Eentje moet eentje moet werken, weer iemand heeft een verjaardag te vieren end e ander zit voor zijn werk volgend weekend in Londen. Dat schiet niet op dus. Je kunt de "incognito aanhang" dus wegstrepen.

Dat betekent wel dat ik Henrie kan oppikken als niemand anders zich daarvoor aanmeldt. Mits de arrival-tijd in Heerenveen een beetje in de planning valt   ;)

Als jij zegt hoe laat je ongeveer in Heerenveen bent, kan ik daar tegen die tijd vast ook wel zijn!

Maar eh... dan moet PD ff zijn lijst aanpassen, want dan eet ik dus ook mee!

Geplaatst door Henrie:

Als jij zegt hoe laat je ongeveer in Heerenveen bent, kan ik daar tegen die tijd vast ook wel zijn!

Maar eh... dan moet PD ff zijn lijst aanpassen, want dan eet ik dus ook mee!

Ik schat dat ik rond half 1 in Heerenveen kan zijn, maar pin me niet vast op een half uur. Ik heb ff de reisplanner van de NS bekeken, maar dat is wel een maffe reis die je moet maken. Eerst naar Zwolle en dan naar Heerenveen eek.gif. Dan kan ik je ook net zo goed in Meppel oppikken. Da's maar 12 minuten met de trein en ik kom toch door Meppel. Dat maakt het plannen makkelijker. Ik kan je dan onderweg ff bellen hoe laat ik in Meppel denk te zijn. :rolleyes:;)

Geplaatst door Sodejuu:

Ik schat dat ik rond half 1 in Heerenveen kan zijn, maar pin me niet vast op een half uur. Ik heb ff de reisplanner van de NS bekeken, maar dat is wel een maffe reis die je moet maken. Eerst naar Zwolle en dan naar Heerenveen   eek.gif. Dan kan ik je ook net zo goed in Meppel oppikken. Da's maar 12 minuten met de trein en ik kom toch door Meppel. Dat maakt het plannen makkelijker. Ik kan je dan onderweg ff bellen hoe laat ik in Meppel denk te zijn.   :rolleyes:    ;)

Je kunt in Meppel ook overstappen in de stoptrein naar Leeuwarden. Die stopt daar zeker weten. Maar misschien dat dat geen aansluiting is, dat zou kunnen. Kom me dan maar in Meppel ophalen. Is ook wel goed.

Mij opbellen wordt nog een probleempje. Ik heb namelijk geen mobiel :rolleyes:

Maar misschien dat ik die van m'n broer wel ff kan lenen of zo. Dat zal ik nog wel laten weten. Iig bedankt dat je me komt halen...

Geplaatst door Sodejuu:

Idd, wat schaft de pot   confused.gif    :D    ;) .

Mij lijkt het verstandigst dat hij(/zij   confused.gif ) gewoon van alles iets maakt. Dan hoef je alleen maar het aantal personen door te geven en dan gaat het wel goed   ;)

Beste Sodejuu,

Ping Fei Linn , wil wel een lopend buffet maken (niet weglopend) als we het tevoren aangeven en met voldoende personen zijn .

Dan kun je zelf weten wat je wilt en ook net zoveel als je wilt !

MvG,

Haudio

Op dit moment zijn we met 8 personen die zeker mee gaan eten. Waarschijnlijk dat Henrie daar ook nog bij komt en heel misschien dat John toch nog mee gaat en ook blijft eten Maar dat weet hij vrijdag pas eek.gif. Wie nog meer confused.gif

Beste Analoog liefhebbers,

Op dit moment heb ik een JA MC 1 boron ingebouwd in een Transrotor Orefeo met een SME 3500 arm .

Deze daaitafel ga ik natuurlijk ergens aansluiten voor analoog genot.

Ik hoop wel dat deze keer de naald erin blijft zitten.

MvG

Haudio