Audiopaul Posted 3 december 2001 Report Share Posted 3 december 2001 Hi guys! Vorige week woensdag bracht ik een bezoekje aan Jack van Dijk, bekend van dit forum en in het bezit van een mooie Home Theater set. Ik nodig jullie van harte uit om m'n ervaringen te lezen op WWW.AUDIOPAUL.NL, de review is te bereiken vanuit het "jumpmenu" op de startpagina of via de button Reviews. Ik kan nu al verklappen dat het een interessante ervaring is geworden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 december 2001 Report Share Posted 3 december 2001 Zo, en wanneer mogen de rest van de forummers eens bij Jack een film bewonderen Mooie review Audiopaul. Ik kan best geloven dat jij z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 4 december 2001 Report Share Posted 4 december 2001 Hoi Audiopaul, Is een goeie review over een hele leuke HT set. Zulke sets vind ik zelf ook wel leuk en mooi, zit van die mooie luidsprekers. Als Jack het goed vind gaan we met ze alle naar de film bij hem. :D ;) Die Vifa Basis zien ook heel mooi uit, zo'n kleurtje kom je niet vaak tegen. Ohja, Jack. Ik zie dat jij ook andere units in de Basis hebt geplaatst, want ik weet dat daar dezelfde woofers in horen die ik ook in mijn Vifa's heb zitten. En je hebt ook een andere tweeter erin zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 4 december 2001 Report Share Posted 4 december 2001 Geplaatst door sodejuu:Zo, en wanneer mogen de rest van de forummers eens bij Jack een film bewonderen Ik heb nog geen rijtje bioscoopstoelen, dus allemaal tegelijkertijd is misschien niet zo'n goed idee. Maar verder zijn jullie welkom hoor. Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 4 december 2001 Report Share Posted 4 december 2001 Geplaatst door Lars Aberson:Hoi Audiopaul, Die Vifa Basis zien ook heel mooi uit, zo'n kleurtje kom je niet vaak tegen. Ohja, Jack. Ik zie dat jij ook andere units in de Basis hebt geplaatst, want ik weet dat daar dezelfde woofers in horen die ik ook in mijn Vifa's heb zitten. En je hebt ook een andere tweeter erin zitten. Lars, Ik heb de Vifa's niet zelf gebouwd. Ik weet wel dat er verschillende versies van in omloop zijn. Een vriend van mij heeft ze ook en die had eerst nog weer andere woofers en tweeters als die jij en ik hebben. Nu heeft hij ze recentelijk laten updaten en nu heeft hij volgens mij dezelfde woofer en tweeter zoals die van jou. Waarom in die van mij weer andere woofers zitten (en tweeter) weet ik niet, ze klinken wel goed (zeker voor surround ) Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 december 2001 Author Report Share Posted 5 december 2001 Geplaatst door Ome Henk: Als ik passen mag Groetnis, Henk die nooit een liefhebber wordt van het HT gebeuren Beste Ome Henk, Ik zie mezelf ook niet op korte termijn overstappen op HT, maar ik denk dat de set van Jack een overtuigend bewijs levert dat normaal stereo ook uitstekend kan klinken op een HT-set! En met filmpjes en muziekdvd's is het helemaal smikkelen geblazen! Prettige sinterklaasviering met de kids vanavond! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 december 2001 Author Report Share Posted 5 december 2001 Geplaatst door Ome Henk: Vandaar dat ik ook v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 5 december 2001 Report Share Posted 5 december 2001 Geplaatst door Ome Henk:PS. Vandaar dat ik ook v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts