Ruud Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door Sander:Vraagje aan mede North Star Design gebruikers: Hoewel ik zeer tevreden ben over de dac qua geluidskwaliteit ontdekte ik gisteren toch een minpuntje en hoor graag een oplossing van jullie. Iemand suggesties? Niet geaarde netkabel aan de dac hangen of zo? Groet, Sander Geen van de door jou geschetste problemen komen bij mij voor. Kijk zelf via een satellietschotel/tuner, dus geen kabeltelevisie(liefst nooit meer ) Exemplarische fout Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: ben je mensenschuw jopie ? en btw deze keer wordt het niet gezellig maar keiharde realiteit komen er dame,s???????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Andre, ik heb je laatst gevraagd of je die Italiaanse roestbak van je al een hebt vergeleken met de Duitse Degelijkheid van Audionet: de Art V2. Ik heb daar toen geen reactie op gekregen, maar ik zou toch graag ff je mening willen weten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door jopie: komen er dame,s???????????????? dame,s??? Volgens mij is het dames. Of anders nog altijd dame's... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 1 april 2003 Author Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door Henrie:Andre, ik heb je laatst gevraagd of je die Italiaanse roestbak van je al een hebt vergeleken met de Duitse Degelijkheid van Audionet: de Art V2. Ik heb daar toen geen reactie op gekregen, maar ik zou toch graag ff je mening willen weten Nee, die heb ik niet vergeleken. Sterker nog, ik zou niet eens weten waar ik hem vandaan moet halen Het is trouwens een cdspeler met 96/24 dac, de Northstar heeft een 192/24 dac. De prijs komt ongeveer overeen met die van de Northstar en hij ziet er wel knap uit. Ook deze heeft geen gebalanceerde outputs.... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 2 april 2003 Report Share Posted 2 april 2003 Je zou de North Star eens naast mijn Quad kunnen zetten: ook een 24/192 speler. Maar die kost maar de helft van de North Star, dus dat kan ook weer geen eerlijk vergelijk zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 2 april 2003 Report Share Posted 2 april 2003 In HVT (nov 2002) zegt Hans de Ligt dat de North Star combi net zo goed presteert als zijn eigen twee keer zo dure Bow ZZ 8. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 2 april 2003 Report Share Posted 2 april 2003 Vraagje aan de North Star-bezitters onder ons... die er weleens in gekeken hebben: Is het doenbaar om de fronten van DAC en loopwerk vd North Star te vervangen door eigen fabrikaat, zonder de constructie en kwaliteit van het geheel wezenlijk aan te tasten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 2 april 2003 Report Share Posted 2 april 2003 Ha Sander, Het is oneerbiedig, maar ik weet nu al dat als ik ooit tot de aanschaf van NorthStars overga, ik mij danig zal blijven storen aan hun Design ( ). Als er ook zwart is wordt ik al optimistischer, want dat zie je niet zo goed. Maar ik denk dus dat ik zelf echt heel wat mooiere fronten kan freubelen. Zulk geknutsel moet dan wel zonder verdere schade kunnen natuurlijk, bv doordat het front gewoon van de rest afgeschroefd kan worden. Zodoende mijn vraag. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 2 april 2003 Report Share Posted 2 april 2003 Geplaatst door Kermit:Je zou de North Star eens naast mijn Quad kunnen zetten: ook een 24/192 speler. Maar die kost maar de helft van de North Star, dus dat kan ook weer geen eerlijk vergelijk zijn. Ach, dat kan nog weleens meevallen, de NordStar is heus niet twee keer beter dan jouw Quad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 2 april 2003 Report Share Posted 2 april 2003 Nee, dat denk ik ook niet. Misschien is hij helemaal niet beter. of slechter. Je weet het niet, je weet het niet... Aan wie doet dat me toch denken......??? Een ding vind ik wel jammer: bij mij zit alles in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Hans:Ha Sander, Als er ook zwart is wordt ik al optimistischer, want dat zie je niet zo goed. Maar ik denk dus dat ik zelf echt heel wat mooiere fronten kan freubelen. Zulk geknutsel moet dan wel zonder verdere schade kunnen natuurlijk, bv doordat het front gewoon van de rest afgeschroefd kan worden. Zodoende mijn vraag. groet Ik stoor me niet zo aan uiterlijk van audioapparatuur, vind hem zelf overigens in het zwart mooier dan zilver, komt waarschijnlijk doordat bij mij(bijna)alles zwart is. In tegenstelling tot bij Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Kermit: Nee, dat denk ik ook niet. Misschien is hij helemaal niet beter. of slechter. Je weet het niet, je weet het niet... Aan wie doet dat me toch denken......??? Hooguit en op z Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 april 2003 Author Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Hans:Ha Sander, Het is oneerbiedig, maar ik weet nu al dat als ik ooit tot de aanschaf van NorthStars overga, ik mij danig zal blijven storen aan hun Design ( ). Als er ook zwart is wordt ik al optimistischer, want dat zie je niet zo goed. Maar ik denk dus dat ik zelf echt heel wat mooiere fronten kan freubelen. Zulk geknutsel moet dan wel zonder verdere schade kunnen natuurlijk, bv doordat het front gewoon van de rest afgeschroefd kan worden. Zodoende mijn vraag. groet Zie de plaatjes bij deze reviews: dac loopwerk Je zou de LED's en toetsen van de dac op een andere plek kunnen zetten, bij het loopwerk wordt dit wat lastiger, omdat je ook met het display rekening moet houden. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Bedankt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 april 2003 Author Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Hans:Bedankt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 april 2003 Author Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Ruud: Zo af en toe komen er wel eens verstandige opmerkingen onder mijn vingers vandaan Alleen dat onderschrift he, die mening deel ik niet 100% met je Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Hans: 't is een diepe wijsheid die jullie mij daar voorhouden. Toch wil het oog soms ook weleens wat. Idd... Ik wil wedden dat Andre 'm ook niet zou willen als ie er alleen is in fel-roze, met een vleeskleurig schuifje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Henrie: Idd... Ik wil wedden dat Andre 'm ook niet zou willen als ie er alleen is in fel-roze, met een vleeskleurig schuifje... Ik wed van wel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Hans: Ik wed van wel... Dan heeft Andre dus echt geen smaak... Gatver, een fel-roze bak met vleeskleurig schuifje... Om te kotsen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 april 2003 Author Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Henrie: Dan heeft Andre dus echt geen smaak... Gatver, een fel-roze bak met vleeskleurig schuifje... Om te kotsen... Hee zeg, heb een beetje respect voor je eigen verzinsel Nee, die kleurstelling gaat mij net iets te ver Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Geplaatst door Henrie: Dan heeft Andre dus echt geen smaak... Gatver, een fel-roze bak met vleeskleurig schuifje... Om te kotsen... Het argument van Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts