Paul Jenner Posted 13 januari 2004 Report Share Posted 13 januari 2004 Hallo Hans, (alles goed btw, long time no see ? ...) uit de verslagen meen ik op te kunnen maken dat er weer driftig interlinks gevlochten is om het klankkarakter aan te passen. Natuurlijk wordt het klankkarakter anders wanneer je bergen inductie en capaciteit gaat introduceren. D'r is niemand die beweert dat die twee touwtjes hetzelfde klinken. Natuurlijk kan in een voorkomend geval de -bij het zwembad- getwiste versie een sound opleveren die beter bevalt. In de oren van de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 januari 2004 Author Report Share Posted 13 januari 2004 Openheid en en een slank klankbeeld hoeft helemaal niet beter te zijn dan rond en gedempt. De luidspreker zelf klonk ook alles behalve evenwichtig, dus eigenlijk kun je er niet zo veel over zeggen. Wellicht wel als je ter plekke een opname had gemaakt en weer had afgespeeld. Bij de bijeenkomst voor zelfbouwers van ESL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 13 januari 2004 Report Share Posted 13 januari 2004 Maar daar is het een forum voor om lekker te discussieren. Ik wil de vergelijking best eens doen hoor ! Als het beter klinkt, klinkt het gewoon beter, punt. Ga ik daar samen met jou blij om zijn ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 januari 2004 Author Report Share Posted 13 januari 2004 Maar daar is het een forum voor om lekker te discussieren. Ik wil de vergelijking best eens doen hoor ! Als het beter klinkt, klinkt het gewoon beter, punt. Ga ik daar samen met jou blij om zijn ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 13 januari 2004 Report Share Posted 13 januari 2004 Kijk, Hansje lacht weer Kunnen we afspreken dat dit er eens van gaat komen, in ieder geval dit jaar ? PAul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 januari 2004 Author Report Share Posted 13 januari 2004 Kijk, Hansje lacht weer Kunnen we afspreken dat dit er eens van gaat komen, in ieder geval dit jaar ? PAul. Ja, maar deze maand effe niet..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 13 januari 2004 Report Share Posted 13 januari 2004 Ik ook niet, maart ofzo dan maar .... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 januari 2004 Author Report Share Posted 23 januari 2004 Zou dat speksteen mischien een waardige vervanger voor de Kappa's zijn.???? Het laag was extreem goed...... Hoe zou het met de rest zijn...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gerbrand van veen Posted 20 december 2004 Report Share Posted 20 december 2004 We kunnen verder in het PP O-H topic! Groeten Gerbrand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts