Hans van Liempd Posted 11 november 2003 Author Report Share Posted 11 november 2003 Heeft er iemand ondertussen de speksteen speakers in de gewijzigde vorm gehoord??? Puur misschien...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 november 2003 Author Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door Sherwin: Wie wil dat nou nog horen, het is elke keer wel wat met die rotzooi Het leven van een (luidspreker)ontwikkelaar gaat niet over rozen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 november 2003 Author Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door Sherwin: Fout: Het leven van iemand die zicht VOORDOET als luidsprekerontwikkelaar gaat niet over rozen... Heb je ze gehoord dan...???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door Sherwin: Fout: Het leven van iemand die zicht VOORDOET als luidsprekerontwikkelaar gaat niet over rozen... de buitenkant van jou speakers is in ieder geval top. kben benieuwd hoe ze klinken . met laagunit dan h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Ja hoor eens, het leven van een speakerbouwer gaat natuurlijk over speakers. Nog ff wachten en dan komt Klaas met een heel hunnebed vemomd als speaker. Hij moet nog even bedenken hoe die dat gaat vervoeren. Dat wordt smullen voor Erik wbt het laag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 als ik die gezellige plaatjes zie , krijg ik weer zin in een conus vs panelen dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Al die enthousiaste reacties geven wel aan dat je met zelfbouw heel wat kan bereiken.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door Sherwin: Ik moest iets aparts en rustgevens hebben en dat heb ik nu ) Ik weet 1 ding wel, ik krijg het ERG druk met luisterafspraken: -SpeedyAndre -JSA jasper (tegelijk met andre.. dan breekt de hele kiet af, haha) -spido -Bob James -Spiekerboer -klaas Mvgr Mvgr, Sherwin Dat eerste komen we snel achter Je was er een paar vergeten...heb ik ff rechtgezet Speakers zien er toppie uit, als ze ook zo klinken..proficiat Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door cgm:Al die enthousiaste reacties geven wel aan dat je met zelfbouw heel wat kan bereiken.. niemand heeft ze nog gehoord (compleet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 november 2003 Report Share Posted 11 november 2003 Geplaatst door Sherwin: Jammergenoeg niet nee.. dan is het helemaal kippenvel geblazen van de autoriteit en dynamiek.. Mvgr, Sherwin kermit en ik mailen je wel een keer . ps : dat muurtje uitbreken , kan ik wel voor je regelen hoor . Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Fantastisch mooie speaker Sherwin. Ze zien er in ieder geval schitterend uit. En als dat een voorproefje is van hoe ze klinken, dan is dat ook wel prima voor elkaar. Zet mij ook maar op je lijstje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Geplaatst door Sherwin: Bedankt Ron, en dit is alleen nog maar de topkast van het systeem . Ik ben maar een amateur he..., en niet zo'n proffesional als (onze gedetineerde) Klaas F. Mvgr, Sherwin Je gaat toch niet vertellen dat je die onderkast vergeten bent? Enne, Klaas F., dat is Outkast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob James Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Geplaatst door RonL: Ja, ja, ja, j Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Geplaatst door Bob James: Ja, ja, ja, j Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Stelling 1: Iemand die zowel Amsterdam als Rotterdam als zijn locatie opgeeft, is per definitie niet te vertrouwen. Stelling 2: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag dienen niet langer onder Binnenlandse Zaken, maar onder Buitenlandse Zaken te vallen. Stelling 3: Zie het audiomeubeltje van Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Pas maar op dat je niet van 1 van je stellingen afdondert, breek je weer je "niet betaande" nek meneer ex Spiekerboer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Geplaatst door Pjotr:Pas maar op dat je niet van 1 van je stellingen afdondert, breek je weer je "niet betaande" nek meneer ex Spiekerboer. Wat is een w Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Geplaatst door spido: Wat is een w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Geplaatst door dick jansen: Dat is een nek die is behandeld met bederfwerende, bruingele verfstof, zogenaamde taan. Deze behandeling wordt met name verricht bij lieden die er om bekend staan dat ze eruit lullen, zoals jullie Met opgewekte groet, Is dat niet lastig, een lul in je nek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 W Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Geplaatst door Henrie: Is dat niet lastig, een lul in je nek? Beste Henrie, Je verwart een werkwoord met de meervoudsvorm van een zelfstandig naamwoord. Taalkundig gezien wordt het niets met jou... Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Geplaatst door Sherwin: Niet continue lopen corrigeren perfect nederlandstalig sprekende Dick.. lolletjes moeten kunnen Mvgr Lolletjes??? We hebben het hier over l*lletjes Overigens welgemeende complimenten voor wat ik op de foto's zag. En ik kan het weten want ik heb er geen verstand van en word derhalve niet gehinderd door enige kennis van zaken. Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
figaro Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Raar, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Geplaatst door dick jansen: Beste Henrie, Je verwart een werkwoord met de meervoudsvorm van een zelfstandig naamwoord. Taalkundig gezien wordt het niets met jou... Met groet, Dat zei mijn leraar Nederlands ook altijd Hij gaf me een 4 op m'n mondeling tentamen over de boeken (literatuur schijnt dat te heten). Hij zei dat ik niet genoeg ervan wist. Nee, vind je het gek, als je geen boek gelezen hebt (dat heb ik hem uiteraard niet verteld) M'n broer had 2 jaar eerder wel alle boeken gelezen en kreeg ook een 4 omdat ie niet genoeg wist. Tja, dan doe ik het toch beter zou ik zeggen Nederlands (en ook andere talen) is nooit mijn favoriete vak geweest. Vond het altijd enorm saai. En nutteloos tijdverdrijf. Alleen spelling en grammatica vond ik nog wel nuttig. Maar dat gelul over schrijvers en dichters en alles wat die te vertellen schijnen te hebben... Om nog maar te zwijgen over de schrijvers zelf. Ik kreeg op m'n mondelinge tentamen o.a. deze vraag: welk beroep heeft deze schrijver (weet niet meer welke)? Tja, eehhh.... ehh... schrijver misschien? Nee, dat was niet goed, want hij was behalve schrijver ook leraar Nederlands geloof ik. Oh, ok, nou ja, lekker belangrijk. Wat heb ik eraan dat ik weet wat zo'n kerel naast het schrijven doet? Was ie maar alleen maar leraar gebleven, dan had ik iig geen last van 'm gehad. Wat een onzin zeg, dat je dat soort dingen moet weten op zo'n tentamen. Uiteindelijk ben ik met de hakken over de sloot geslaagd. Met een 5 voor Nederlands (en Biologie), dat wel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 november 2003 Report Share Posted 12 november 2003 Als je ergens een Poot ziet die nogal uitsteekt... dan is dat Sherwin, dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts