spido Posted 28 oktober 2003 Report Share Posted 28 oktober 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:(...) als klaas werkelijk een konus heeft gebouwd met esl laag , dan word ie rijk (...) 't Zou leuk zijn als het zo ging: je maakt iets goeds, en het wordt ook nog goed verkocht. Maar zo gaat het niet! De minste rotzooi wordt immers het meeste verkocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 28 oktober 2003 Report Share Posted 28 oktober 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: Want als klaas werkelijk een konus heeft gebouwd met esl laag , dan word ie rijk Geplaatst door spido: 't Zou leuk zijn als het zo ging Ooit hoorde ik iemand zeggen....esl..laag Overigens vond ik het laag van de Prince behoorlijk van kwaliteit, in die ruimte overtrof het voor mijn gevoel zelfs het laag van de King. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 28 oktober 2003 Report Share Posted 28 oktober 2003 Geplaatst door spido: 't Zou leuk zijn als het zo ging: je maakt iets goeds, en het wordt ook nog goed verkocht. Maar zo gaat het niet! De minste rotzooi wordt immers het meeste verkocht. tja , tis net als in de auto handel laten we het erop houden , dat wanneer je een product bouwt , en je staat er volledig achter , en het IS goed . dan ben je al rijk . ook al heb je er nog geen Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 28 oktober 2003 Report Share Posted 28 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin: Mijn midhoog kasten zijn van mdf en heb ik steenhard weten te krijgen, mijn laagkasten niet want dan word het ziekelijk zwaar.. maar uit de metingen kwam wel een goed bewijs Mvgr, Sherwin Hoe heb je dat dan gedaan met alleen mdf? Ik heb inmiddels de achterwand van mijn vloerstaanders verdubbeld, 2 dikke platen mdf, bijna 50 mm, en nog voel ik hem trillen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 28 oktober 2003 Report Share Posted 28 oktober 2003 Beste Ruud, W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 28 oktober 2003 Report Share Posted 28 oktober 2003 Geplaatst door spido:Beste Ruud, W Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 28 oktober 2003 Report Share Posted 28 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin: Moet je komen kijken Gewoon met verhoudingen gespeelt, het tekeningetje heb ik nog, front is 52mm dik sandw, zijpanelen ook 52mm sandw, alle overige delen zijn gevuld met zilverzand (volledige compartimenten), en nog een extra schotje in de 4 liter mid(laagmid) behuizing... de rest van de kast is vulling en bracing, net de goede verhouding Mvgr Ik kom liever luisteren. Dat weegt dan aardig wat denk ik.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 28 oktober 2003 Report Share Posted 28 oktober 2003 Met al die mensen die spullen aan elkaar willen demonstreren moeten we misschien maar eens een keertje een hotelletje in de buurt van Eindhoven afhuren voor een weekendje.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 28 oktober 2003 Report Share Posted 28 oktober 2003 ja, heftig Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 28 oktober 2003 Report Share Posted 28 oktober 2003 Effe denken hoor: kamer 1: Array kamer 2: Crown & Behringer kamer 3: speakers van speksteen tot karton kamer 4: esl's kamer 5: low budget spul kamer 6: analoog enz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 28 oktober 2003 Report Share Posted 28 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin:Ik ga echt niet meer sjouwen met die kasten.. jezus, slijt mijn rug 20x zo hard! trap af , trap op, gebogen trap 2 verdiepingen tis wel goed watje Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 28 oktober 2003 Report Share Posted 28 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin: kamer 7: The ultimate master Is dat zo'n grote vent in leer met een masker op en een zweep in zijn hand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 28 oktober 2003 Report Share Posted 28 oktober 2003 Geplaatst door cgm: Is dat zo'n grote vent in leer met een masker op en een zweep in zijn hand? Nee, das Sherwin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 28 oktober 2003 Report Share Posted 28 oktober 2003 He Sherwin, kunnen we de Kings en die speakers van jouw niet eens naast elkaar zetten? Volgens mij heb jij de Kings toch ook nog nooit beluisterd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 29 oktober 2003 Report Share Posted 29 oktober 2003 Geplaatst door Sherwin: Das was Koos Schenk van Terazzo Art.. maargoed, ik heb ook een gesprek gehad met die kerel waarin hij mij in 1x liet staan en met iemand in een deftig pak ging staan praten (en achteraf nog snel even sorry, en pleite was ie). Als het tegenwoordig voortaan zo moet met die DEBIELE standhouders.. dan hebben ze (of krijgen ze) het nog hard te halen... Mvgr, Sherwin Wij hadden nou juist een heel positieve ervaring met deze man. Ik gaf direct aan dat ik uit het oogpunt van zelfbouw interesse had in de kasten, zodat ik commercieel niet interessant voor hem was. Vervolgens werd het een gesprek waarin hij ons heel enthousiast liet zien wat voor filtercomponenten hij gebruikte, wat hij met connecties deed, enz. Ik had echt zo'n gevoel van liefhebbers onder elkaar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 29 oktober 2003 Report Share Posted 29 oktober 2003 Helemaal mee eens. De mogelijkheden van beton voor luidsprekertoepassingen zijn voor het grootste deel nog onontgonnen. Het ligt er maar net an welke mix je gebruikt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 oktober 2003 Report Share Posted 29 oktober 2003 Beton is zeker een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 29 oktober 2003 Report Share Posted 29 oktober 2003 Tja, met speksteen maak je het jezelf weer te makkelijk, 1 kleur, 1 samenstelling. Waar is de lol dan van het experiment.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 29 oktober 2003 Author Report Share Posted 29 oktober 2003 Geplaatst door cgm:Tja, met speksteen maak je het jezelf weer te makkelijk, 1 kleur, 1 samenstelling. Waar is de lol dan van het experiment.. Noem dat maar makkelijk.... 89 KG per stuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 oktober 2003 Report Share Posted 29 oktober 2003 Geplaatst door Kermit:(...) De mogelijkheden van beton voor luidsprekertoepassingen zijn voor het grootste deel nog onontgonnen.(...). De Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 oktober 2003 Report Share Posted 29 oktober 2003 Geplaatst door Ruud: (...) Overigens heb ik een tijd met de ESL63 gespeeld in een kleine kamer waarbij ik voor m Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 29 oktober 2003 Report Share Posted 29 oktober 2003 Geplaatst door spido: De Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 oktober 2003 Report Share Posted 29 oktober 2003 Geplaatst door cgm: Met zo'n instelling hadden we nu in onze blote kont achter mammoets aangelopen en muziek gemaakt met 2 botten en een boomstronk.. Ho ho... ik heb niet gezegd dat we daarom het experiment zullen schuwen! Ik heb wel een betonmolen, hoor. U hoort nog wel van me. En wat ga jij doen, eigenlijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 29 oktober 2003 Report Share Posted 29 oktober 2003 Geplaatst door spido: Ho ho... ik heb niet gezegd dat we daarom het experiment zullen schuwen! Ik heb wel een betonmolen, hoor. U hoort nog wel van me. En wat ga jij doen, eigenlijk? Er liggen op het moment een stel met beton beklede monitoren te drogen.. Maar ik word geen concurrent hoor, puur voor de hobby, hoewel, je weet maar nooit.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 29 oktober 2003 Report Share Posted 29 oktober 2003 Geplaatst door spido:Beste Ruud, W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts