Jump to content

Test XTC netsnoer


SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

lead vocals staan weer waar ze horen, nl. vooraan en op duidelijke afstand van de muziek.

 

 

Wat jammer nou voor je .

Bij mij is dat helemaal afhankelijk van de opname/mix.En dat laat ik niet beinvloeden door welke kabel dan ook.

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door siep:

lead vocals staan weer waar ze horen, nl. vooraan en op duidelijke afstand van de muziek.

 

 

Wat jammer nou voor je .

Bij mij is dat helemaal afhankelijk van de opname/mix.En dat laat ik niet beinvloeden door welke kabel dan ook.

 

 

Wat is lezen toch moeilijk he :)

 

Greetinx

 

Andre

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door siep:

 

Ja.

 

Leg dan es uit hoe dat zit met die lead vocals.

Staan ze bij jouw altijd losjes vooraan of hangt het van de opname/mix af waar de hoofd stem in het geluidsbeeld is geplaatst.

 

 

Je trekt de mijn tekst uit z'n verband en dan ga je je er over verbazen .....

Het was gewoon lastiger om de stemmen een plaats te geven in de diepte, ik wilde het contrast tussen de kabels aangeven en als je het te letterlijk neemt, dan trek je deze conclusie.

Zo dramatisch groot was het verschil nou ook weer niet ;)

 

Audiopaul heeft op zijn website iets in die trant beschreven, maar dan vergelijkt hij een Siltech met een XTC.

Ook daar een minder duidelijke diepteafbeelding, wat er in de opname gebeurt komt er niet zo goed uit, maar het is er natuurlijk nog wel.

Wellicht had ik wat meer met de letter-spellers rekening moeten houden om de genoemde interpretatie te voorkomen.

Sorry hoor eek.gif

 

Greetinx

 

Andr

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door JSA:

Kan Jopie en Siep geen ongelijk geven, eerst horen, dan geloven   ;)   :D

Maar ik begin er al niet aan   :)   :)

 

Ach ik geloof absoluut dat het wel verschil maakt welk snoer je aan je spullen hangt.

Alleen lees je altijd van die verhalen waar men gigantische verschillen hoort.

En dan heb ik al zoiets van, laamaar.

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door joopie:

steeds veranderde superlatieven/

.   ;)

 

Dat houdt het tenminste leuk ;)

Ik kan ook net als de Engelsen gaan reviewen wanneer het om een niet-Engels product gaat, da's leuk joh :)

 

Greetinx

 

Andr

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Henrie:

..... Maar een Chrysler/Dodge Viper of een Chevrolet Corvette vinden ze maar ouderwetse Amerikaanse muscle-cars.

 

Klopt toch ook. Voor mij zijn dat ook van die h..r.nsloepen om de renpaardjes naar 't werk te brengen. eek.gif:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Sodejuu:

 

Klopt toch ook. Voor mij zijn dat ook van die h..r.nsloepen om de renpaardjes naar 't werk te brengen.   eek.gif    :rolleyes:

 

WAT??!!

De Viper is wel een beetje een patserbak, maar om dat ding nou om die reden meteen helemaal af te schrijven?

En de (nieuwste) Corvette is gewoonweg een BEAUTY!!! En hij schijnt ook nog eens EN geweldig te rijden (zowel comfortabel als sportief: zie de Autovisie 1 jaar lange duurtest van vorig jaar) EN (voor een sportauto) heel erg praktisch te zijn. Hij heeft namelijk een bagageruimte zo groot, daar kunnen de Europese en Japanse middenklassers alleen maar van dromen! 510 liter wel te verstaan!

En ook heerlijk: zo'n dikke, Amerikaanse, 5.7 liter V8. Je kunt met dat ding 50km/u rijden in de 6e versnelling en dan nog heeft de motor genoeg trekkracht om in 1 ruk naar de topsnelheid (zo'n 280km/h) door te stomen. Beter dan die opgefokte Japannertjes (lees: Honda en dan met name de type-R-versies en de NSX).

Theoretisch (dus op de testbank) kan zo'n Corvette trouwens meer dan 400km/u halen. Alleen werkt de luchtweerstand boven de 250km/u niet meer zo mee.

Link to comment
Share on other sites

Haha geweldig, nog een Corvette adept :D

Zo'n luxe bestuurdersstoel moet je gewoon een keer ervaren, zak er in, laat hem zich automagisch instellen en geniet dan van het diepe gegrom van de motor cool.gif:P

Let wel op je gas, want je staat zo in het gras :D

De Corvette heb ik altijd een van de stijlvolste Amerikaanse sportauto's gevonden, vooral de 70-ers met de gewelfde lange neus zijn beauties, maar de nieuwste kan er zeker ook mee door!

510 liter, daar past een vette subkist in ;)

 

Greetinx

 

Andr

Link to comment
Share on other sites

Oh ja... Morgen in Autovisie:

 

"Designers, grafisch ontwerpers, journalisten en Autovisies eigen redactie hebben in eendrachtige samenwerking de Top 100 Mooiste Auto's aller Tijden samengesteld. Paardenkrachten, dubbele driehoekige draagarmen, inruilwaarde, het was ons voor een keer allemaal worst. Schoonheid, daar ging het om.

De volledige lijst, uiteraard vergezeld van oogstrelende foto's, staat afgedrukt in Autovisie 2, die aanstaande donderdag verschijnt.

Aan u, ontvanger van de Autovisie Preview, onthullen we alvast de Top 3, in alfabetische volgorde:

 

AC Cobra 289 & 427 - 1963

Aston Martin DB4 GT Zagato - 1960

Chevrolet Corvette Sting Ray - 1963"

 

Dus, Sodejuu, nooit meer zeggen dat een Corvette lelijk is...

Link to comment
Share on other sites

De enige echte mooie Amerikaanse slee is de Lincoln Continental met suicide doors (bj '62-'65) als convertible in het zwart (gebruikt bij de film "Kalifornia" met Brad Pit en David Duchovny).

50.jpg

deze is met hardtop

 

Of de dichte versie die bij The Matrix is gebruikt.

Maar als dagelijks vervoermiddel wil ik 'm niet

Link to comment
Share on other sites

Geplaatst door Sodejuu:

De enige echte mooie Amerikaanse slee is de Lincoln Continental met suicide doors (bj '62-'65) als convertible in het zwart (gebruikt bij de film "Kalifornia" met Brad Pit en David Duchovny).

 50.jpg  

deze is met hardtop

 

Of de dichte versie die bij The Matrix is gebruikt.

Maar als dagelijks vervoermiddel wil ik 'm niet

 

Dit vind ik dan weer een lelijke bak :) Trouwens, jij noemt dit (terecht) een slee. Maar een Vette is natuurlijk geen slee he...

 

Geplaatst door Sodejuu:

Je noemt nu wel een andere 'Vette. Als je een 'vette in een zin noemt met een Vipoer, ga ik van hetzelfde bouwjaar uit    ;).

 

Astin Martin heeft mijn hart gestolen, maar mijn favorieten komen toch uit Itali

Link to comment
Share on other sites

Voor wie het weten wil, hier de top 100 uit Autovisie (eventuele (typ)fouten voorbehouden ;)):

 

1. Aston Martin DB4 GT Zagato – 1960

2. AC Cobra 289 & 427 – 1963

3. Chevrolet Corvette Sting Ray – 1963

4. Mercedes-Benz 300 SLR – 1955

5. Ferrari 250 GT Berlinetta SWB – 1959

6. Lamborghini Miura – 1966

7. Austin Healey 100/4 – 1952

8. Citro

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Maar een Chrysler/Dodge Viper vinden ze maar ouderwetse Amerikaanse muscle-car.

 

dat vind ik gewoon een teleurstelling aangezien je dan in zijn oudere broer meer een muscle car kunt vinden de dodge charger

 

maar de mooiste in nog steeds de shelby cobra

 

one day im gone drive one cool.gif

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...