erik klijnsmit Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 Geplaatst door joopie:dit heet dus audiofilie, iets waar ik NIETS te maken mee wil hebben. correctie:audiofilya-nervosa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 13 januari 2003 Report Share Posted 13 januari 2003 lead vocals staan weer waar ze horen, nl. vooraan en op duidelijke afstand van de muziek. Wat jammer nou voor je . Bij mij is dat helemaal afhankelijk van de opname/mix.En dat laat ik niet beinvloeden door welke kabel dan ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 14 januari 2003 Author Report Share Posted 14 januari 2003 Geplaatst door siep:lead vocals staan weer waar ze horen, nl. vooraan en op duidelijke afstand van de muziek. Wat jammer nou voor je . Bij mij is dat helemaal afhankelijk van de opname/mix.En dat laat ik niet beinvloeden door welke kabel dan ook. Wat is lezen toch moeilijk he Greetinx Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 14 januari 2003 Report Share Posted 14 januari 2003 en dan bedoel ik niet dat lezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 14 januari 2003 Author Report Share Posted 14 januari 2003 Geplaatst door siep: Ja. Leg dan es uit hoe dat zit met die lead vocals. Staan ze bij jouw altijd losjes vooraan of hangt het van de opname/mix af waar de hoofd stem in het geluidsbeeld is geplaatst. Je trekt de mijn tekst uit z'n verband en dan ga je je er over verbazen ..... Het was gewoon lastiger om de stemmen een plaats te geven in de diepte, ik wilde het contrast tussen de kabels aangeven en als je het te letterlijk neemt, dan trek je deze conclusie. Zo dramatisch groot was het verschil nou ook weer niet Audiopaul heeft op zijn website iets in die trant beschreven, maar dan vergelijkt hij een Siltech met een XTC. Ook daar een minder duidelijke diepteafbeelding, wat er in de opname gebeurt komt er niet zo goed uit, maar het is er natuurlijk nog wel. Wellicht had ik wat meer met de letter-spellers rekening moeten houden om de genoemde interpretatie te voorkomen. Sorry hoor Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Kan Jopie en Siep geen ongelijk geven, eerst horen, dan geloven Maar ik begin er al niet aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door JSA:Kan Jopie en Siep geen ongelijk geven, eerst horen, dan geloven Maar ik begin er al niet aan Ach ik geloof absoluut dat het wel verschil maakt welk snoer je aan je spullen hangt. Alleen lees je altijd van die verhalen waar men gigantische verschillen hoort. En dan heb ik al zoiets van, laamaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 laat ook maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 steeds veranderde superlatieven/ . Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 januari 2003 Author Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door joopie:steeds veranderde superlatieven/ . Dat houdt het tenminste leuk Ik kan ook net als de Engelsen gaan reviewen wanneer het om een niet-Engels product gaat, da's leuk joh Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door Henrie: ..... Maar een Chrysler/Dodge Viper of een Chevrolet Corvette vinden ze maar ouderwetse Amerikaanse muscle-cars. Klopt toch ook. Voor mij zijn dat ook van die h..r.nsloepen om de renpaardjes naar 't werk te brengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door Sodejuu: Klopt toch ook. Voor mij zijn dat ook van die h..r.nsloepen om de renpaardjes naar 't werk te brengen. WAT??!! De Viper is wel een beetje een patserbak, maar om dat ding nou om die reden meteen helemaal af te schrijven? En de (nieuwste) Corvette is gewoonweg een BEAUTY!!! En hij schijnt ook nog eens EN geweldig te rijden (zowel comfortabel als sportief: zie de Autovisie 1 jaar lange duurtest van vorig jaar) EN (voor een sportauto) heel erg praktisch te zijn. Hij heeft namelijk een bagageruimte zo groot, daar kunnen de Europese en Japanse middenklassers alleen maar van dromen! 510 liter wel te verstaan! En ook heerlijk: zo'n dikke, Amerikaanse, 5.7 liter V8. Je kunt met dat ding 50km/u rijden in de 6e versnelling en dan nog heeft de motor genoeg trekkracht om in 1 ruk naar de topsnelheid (zo'n 280km/h) door te stomen. Beter dan die opgefokte Japannertjes (lees: Honda en dan met name de type-R-versies en de NSX). Theoretisch (dus op de testbank) kan zo'n Corvette trouwens meer dan 400km/u halen. Alleen werkt de luchtweerstand boven de 250km/u niet meer zo mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eric Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Ik vind london ook wel een mooie stad. grapje MAAAAR binnenkort aan mijn versterker een .......xtc. groet eric Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 januari 2003 Author Report Share Posted 15 januari 2003 Haha geweldig, nog een Corvette adept Zo'n luxe bestuurdersstoel moet je gewoon een keer ervaren, zak er in, laat hem zich automagisch instellen en geniet dan van het diepe gegrom van de motor Let wel op je gas, want je staat zo in het gras De Corvette heb ik altijd een van de stijlvolste Amerikaanse sportauto's gevonden, vooral de 70-ers met de gewelfde lange neus zijn beauties, maar de nieuwste kan er zeker ook mee door! 510 liter, daar past een vette subkist in Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door eric:Ik vind london ook wel een mooie stad. London is idd mooi... maar wat heeft dat met auto's te maken? Dit is een topic over auto's hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Oh ja... Morgen in Autovisie: "Designers, grafisch ontwerpers, journalisten en Autovisies eigen redactie hebben in eendrachtige samenwerking de Top 100 Mooiste Auto's aller Tijden samengesteld. Paardenkrachten, dubbele driehoekige draagarmen, inruilwaarde, het was ons voor een keer allemaal worst. Schoonheid, daar ging het om. De volledige lijst, uiteraard vergezeld van oogstrelende foto's, staat afgedrukt in Autovisie 2, die aanstaande donderdag verschijnt. Aan u, ontvanger van de Autovisie Preview, onthullen we alvast de Top 3, in alfabetische volgorde: AC Cobra 289 & 427 - 1963 Aston Martin DB4 GT Zagato - 1960 Chevrolet Corvette Sting Ray - 1963" Dus, Sodejuu, nooit meer zeggen dat een Corvette lelijk is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 De enige echte mooie Amerikaanse slee is de Lincoln Continental met suicide doors (bj '62-'65) als convertible in het zwart (gebruikt bij de film "Kalifornia" met Brad Pit en David Duchovny). deze is met hardtop Of de dichte versie die bij The Matrix is gebruikt. Maar als dagelijks vervoermiddel wil ik 'm niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Je noemt nu wel een andere 'Vette. Als je een 'vette in een zin noemt met een Vipoer, ga ik van hetzelfde bouwjaar uit . Astin Martin heeft mijn hart gestolen, maar mijn favorieten komen toch uit Itali Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 januari 2003 Report Share Posted 15 januari 2003 Geplaatst door Sodejuu:De enige echte mooie Amerikaanse slee is de Lincoln Continental met suicide doors (bj '62-'65) als convertible in het zwart (gebruikt bij de film "Kalifornia" met Brad Pit en David Duchovny). deze is met hardtop Of de dichte versie die bij The Matrix is gebruikt. Maar als dagelijks vervoermiddel wil ik 'm niet Dit vind ik dan weer een lelijke bak Trouwens, jij noemt dit (terecht) een slee. Maar een Vette is natuurlijk geen slee he... Geplaatst door Sodejuu:Je noemt nu wel een andere 'Vette. Als je een 'vette in een zin noemt met een Vipoer, ga ik van hetzelfde bouwjaar uit . Astin Martin heeft mijn hart gestolen, maar mijn favorieten komen toch uit Itali Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 januari 2003 Report Share Posted 18 januari 2003 Voor wie het weten wil, hier de top 100 uit Autovisie (eventuele (typ)fouten voorbehouden ): 1. Aston Martin DB4 GT Zagato – 1960 2. AC Cobra 289 & 427 – 1963 3. Chevrolet Corvette Sting Ray – 1963 4. Mercedes-Benz 300 SLR – 1955 5. Ferrari 250 GT Berlinetta SWB – 1959 6. Lamborghini Miura – 1966 7. Austin Healey 100/4 – 1952 8. Citro Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 26 januari 2003 Report Share Posted 26 januari 2003 Maar een Chrysler/Dodge Viper vinden ze maar ouderwetse Amerikaanse muscle-car. dat vind ik gewoon een teleurstelling aangezien je dan in zijn oudere broer meer een muscle car kunt vinden de dodge charger maar de mooiste in nog steeds de shelby cobra one day im gone drive one Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts