Bob James Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 'k Ben maar blij dat de oude Spiekerboer dit niet heeft hoeven meemaken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Amici, Afgelopen zaterdag bezocht ik met mijn lief eem demonstratiemiddag in Zwolle, georganiseerd door een aardige meneer uit Appelscha, de er de maaksels uit zijn atelier voorstelde. Nu heb ik als bekend geen benul van upfront, laidback, dipjes in het laagmidden, gekleurde randjes in het laag, of wat er nog meer voor moois door kenners wordt bedacht om net als oenologen ook een jargon te cre Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Gelukkig zet je "de meester" neer (geen goed voorbeeld voor wie dan ook) en Sherwin is zeker niet "zijn" leerling Ik heb de pepe's al dekenkisten genoemd en ik kan je verzekeren dat winkelverkoop alleen al vanwege het uiterlijk ondenkbaar is Met een beetje geluk zijn er enkele alleenstaanden met een slechte smaak voor vormgeving bereid die dekenkisten in huis te zetten, de rest (met vrouw) kan een echtscheding tegemoet zien als ze na veel getouwtrek toch in de huiskamer komen te staan Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Hallo, Ik zou wat willen weten over de designfilosofie. Die vorm bijvoorbeeld is die bewust zo gekozen of alleen voor "de sex". Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Beste Dick, KF laat je de hartelijke groeten overbrengen en hij dankt jullie nogmaals voor jullie belangstelling. Hij vertelde dat je een heel mooi plaatje van Van Beethoven had meegebracht, maar ook een pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Geplaatst door carl:Hallo, Ik zou wat willen weten over de designfilosofie. Die vorm bijvoorbeeld is die bewust zo gekozen of alleen voor "de sex". Beste Carl, Zoiets zei ik dus ook al Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
figaro Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Nu beginnen jullie alweer over andere luidsprekers... Het ging hier toch om die luidsprekers van Sherwin, waar iedereen zo weg van is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Hallo Sherwin, Mooi spul! Ziet er in iedergeval mooi uit (dat mag best gezegd worden nu de lelijke dekenkisten de boventoon voeren hier op hear)! Het uiterlijk maakt me wel heel nieuwsgierig naar de klank! Je bent altijd welkom met een paar demo speakers, of ik moet mee kunnen liften naar 1 van je demo's.. Matched het een beetje met de vM? groeten, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Ha Sherwin, Breng je ze binnekort even langs voor een demo? Heb je ze al op andere versterkers gehad? En hoe kenmerkte zich de klank? groeten, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 13 november 2003 Report Share Posted 13 november 2003 Beste Sherwin, Al een paar keer heb je gesuggereerd dat PP luidsprekers gefineerd zijn. Dat is onjuist. En dat is je al eerder uitgelegd. Ze zijn gebouwd van berkenmultiplex (waar jij een voorbeeld aan zou moeten nemen), zodat een fineerlaag niet nodig is: multiplex heeft van zichzelf al een fraaie, echt houten afdeklaag. Het is niet erg wanneer jij je eens vergist. Maar het lijkt er in dit geval op dat je doelbewust liegt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 14 november 2003 Report Share Posted 14 november 2003 Geplaatst door spido:Beste Sherwin, waar jij een voorbeeld aan zou moeten nemen. (mag ik even) ik heb de PP's ook beluisterd, maar na wat ik afgelopen zondag allemaal heb gehoord (amateurs)was toch wel van die kwaliteit waar jij nog wel een puntje aan kan zuigen. hier een paar linkjes (leuke leerstof) link 1 link 2 link 3 link 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 15 november 2003 Report Share Posted 15 november 2003 Geplaatst door Sherwin: Dank Telefunken, als je hier komt is het hoog helemaal zoals jij het mooi vind, en niet overhelderd door de vecteur (serieus, ik maak geen gein.. ik blijf mijn standpunt).. dan denk ik dat je kippenvel krijgt van het totaal systeem (wat iedereen al kreeg.. tsja, het was alleen mid en hoog, zonder midlaag en laag); Ik nodig jou en Andre zo snel mogelijk uit! Heb zat pils in huis voor wat later op de middag/avond dus je vermaakt je wel (ik ook.. hihi) neem vooral veel cd's mee waaronder yello (zebra, baby, the flag, stell etc).. Andre zorgt wel voor de rest Mvgr, Sherwin andre neemt zeker kabels mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob James Posted 17 november 2003 Report Share Posted 17 november 2003 Telefunken luistert dus nog steeds met zijn ogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 17 november 2003 Report Share Posted 17 november 2003 Geplaatst door Bob James:Telefunken luistert dus nog steeds met zijn ogen. Bij de PP's kun je beter met je ogen dicht luisteren Dat wordt lastig wanneer je een keer ni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob James Posted 17 november 2003 Report Share Posted 17 november 2003 Geplaatst door Sherwin: Dan voel je alleen de mesjes in je oren, als je kijkt zie je de mesjes ook nogeens op je af komen.... Aldus Sherwin, onze helderziende. Heeft de PP's nooit gezien. Heeft de PP's nooit gehoord. Was ook niet nodig: Hij weet het allemaal z Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 november 2003 Report Share Posted 18 november 2003 Geplaatst door Sherwin: (...) Vind het wel sterk dat ik een PP eerst moet horen om te concluderen dat het schel en hard overkomt als zeker 15 mensen al deze conclusie hebben getrokken, kan mezelf niet voorstellen dat al deze 15 mensen een gruwelijke gehoorafwijking hebben, MAAAARRR is bob zo'n geval is dat natuurlijk wel zo (...) Bullshit, Sherwin! Je bedoelde deze 15 (?) mensen? Friesch Dagblad (23-03-2001, Lutsen Kooistra): Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 18 november 2003 Report Share Posted 18 november 2003 Is dit nu ook spam Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 18 november 2003 Report Share Posted 18 november 2003 Geplaatst door dick jansen:Is dit nu ook spam Met opgewekte groet, Ja en forumvervuiling. Spido kan het allemaal niet meer zo best onthouden denk ik. Misschien moet maar ie eens een printer voor zich zelf kopen. Kan ie het allemaal nog eens op zijn gemak zelf nalezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 november 2003 Report Share Posted 18 november 2003 wat zou de pp king zelf zeggen , als ie kon praten ?? zou hij zich beroemen ? zou hij zeggen , ben ik niet mooi ? zou hij ,,, neee , hij doet wat hem gevraagd word . hij laat ons genieten van de ontroerende klanken der muziek . bescheiden , en subtiel , hij schaamt zich misschien een beetje om zijn uiterlijk , maar , zijn innerlijk is zo veel schoner . en de boodschap is duidelijk . hij zal zeggen :"hier sta ik , ik kan niet anders ,,, " speakers afkraken is makkelijk . net als mensen afkraken . maar het is beter om het goede in speakers te zoeken . in mensen ook trouwens . wie op het uiterlijk afgaat , zal zich eens bedrogen voelen . maar zo gaat dat in de handel h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 18 november 2003 Report Share Posted 18 november 2003 Gedeeltelijk mee eens Erik. Helaas het stelletje anonieme rokkendragers van Klaas hebben die PP zo langzamerhand letterlijk het graf ingeprezen. Dat is echt niet meer serieus te nemen hoor. "hoe stond het er ook al weer ? "het is kwaad , het is kwaad , zegt de koopman , maar heengegaande zijnde , zal hij zich beroemen ". Wat je zegt, alleen het verkoopt voor geen meter. Het gaat er niet om dat je je zelf beroemt maar dat anderen dat (kunnen) doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 18 november 2003 Report Share Posted 18 november 2003 Erik Bestel die dingen nou gewoon. Je vindt ze toch heel mooi? Nou dan. Ik zou alleen proberen of je ze niet zelf kunt bouwen. Jij kunt dat in ieder geval veel beter dan Klaas zelf. En dat je dan het mooie midden en hoog kwijt bent, ach, daar wen je vast wel aan. Gefeliciteerd met je dochter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 november 2003 Report Share Posted 18 november 2003 Geplaatst door Pjotr: (...) alleen het verkoopt voor geen meter. Het gaat er niet om dat je je zelf beroemt maar dat anderen dat (kunnen) doen. Beste Pjotr, Verkoopcijfers zeggen niet veel over kwaliteit! Of wou jij soms beweren dat de luidsprekers die het meest worden verkocht ook de beste zijn? (Ik denk niet dat jij v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob James Posted 18 november 2003 Report Share Posted 18 november 2003 Geplaatst door Sherwin: (...) En ik raak echt niet onder de indruk van die lap text hierboven, audiorecensies lopen toch vaak uit op een positief beeld, stelletje kontenlikkers, Je hebt inmiddels de door jou voor een SherSpeak-luistersessie uitgenodigde kontlikkers-in-sp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 november 2003 Report Share Posted 18 november 2003 Willen jullie (Spido en Sherwin) mijn naam niet ijdel gebruiken Spido: omdat ik toevallig positief over de PP's was, betekent dat nog niet dat je dan 'reclame' met m'n stukje moet maken. Sherwin: ik ben geen kontelikker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 18 november 2003 Report Share Posted 18 november 2003 Ach, erg subtiel is het allemaal niet. Ten slotte zitten hier recensies bij die betrekking hebben op versies die inmiddels al zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts