Jump to content

Kabeltjes..........

Jitze
 Share

Recommended Posts

Neen Paul,

als we verschillen tussen diverse merken/ontwerpen kabels willen beluisteren zullen we steeds een lijn kabels moeten toepassen, mixen levert leuke coctails, maar zijn absoluut niet geschikt om whiskey's met elkaar te vergelijken.

Groet Jitze :Deek.gif:rolleyes::D

Geplaatst door Jitze:

Neen Paul,

als we verschillen tussen diverse merken/ontwerpen kabels willen beluisteren zullen we steeds een lijn kabels moeten toepassen, mixen levert leuke coctails, maar zijn absoluut niet geschikt om whiskey's met elkaar te vergelijken.

Groet Jitze   :D    eek.gif    :rolleyes:    :D

Dat bedoel ik dus ook, Jitze! ;) Maar uiteraard moet het setje interlinks wel op topniveau liggen, maar dat kunnen we jou wel toe vertrouwen, toch? :rolleyes::P:D

Jongens,

Als jullie speakerkabels gaan testen moet er natuurlijk wel een referentie interlink tussen zitten, anders hoor je de verschillen niet goed genoeg.

Daarom zal ik (ongetwijfeld tot ieders genoegen) mijn Silver Bullits beschikbaar stellen voor deze tests :D;):D:P:D

• 3 months later...

Lijkt me wel leuk, moeten we wel over gaan nadenken, we moeten een plaats hebben waar het kan gebeuren............

Dan lijkt het me niet mogelijk dit nog voor de vakantieperiode te organiseren.

Wat mij betreft is het uitgangspunt een dag in het najaar, oktober, november zo in die richting.

Sta open voor suggesties..........

Groet Jitze :D

Geplaatst door Jitze:

Lijkt me wel leuk, moeten we wel over gaan nadenken, we moeten een plaats hebben waar het kan gebeuren............

Dan lijkt het me niet mogelijk dit nog voor de vakantieperiode te organiseren.

Wat mij betreft is het uitgangspunt een dag in het najaar, oktober, november zo in die richting.

Sta open voor suggesties..........

Groet Jitze   :D

En waar confused.gifconfused.gifconfused.gif

Geplaatst door Ome Henk:

Dat is volgens mij de hamvraag...    :rolleyes:

Ergens centraal in het land ;)

Heeft Ome henk in ieder geval al wat indrukken opgedaan :rolleyes:

Ook daar lagen zilveren speakerkabeltjes met een vleugje goud.

Help, er is een locatie gevonden, voor maximaal 15 deelnemers, het wordt de showroom van Audio Import in Loosdrecht.

Dit betekent dat we van Monster de Sigma, de M 2.4 en M 1000i, van Harmonic Technology een lijn en de Nirvana's in elk geval kunnen beluisteren.

Zelf neem ik nog contact op met Hans van Put - NBS Cables -

Wat we nog nodig hebben is een vrachtje klapstoeltjes en mogelijk enige assistentie bij de catering............

Laten we een datum prikken en een deelnemerslijst maken.

Groet Jitze confused.gif

Geplaatst door Jitze:

Help, er is een locatie gevonden, voor maximaal 15 deelnemers, het wordt de showroom van Audio Import in Loosdrecht.

Dit betekent dat we van Monster de Sigma, de M 2.4 en M 1000i, van Harmonic Technology een lijn en de Nirvana's in elk geval kunnen beluisteren.

Zelf neem ik nog contact op met Hans van Put - NBS Cables -

Wat we nog nodig hebben is een vrachtje klapstoeltjes en mogelijk enige assistentie bij de catering............

Laten we een datum prikken en een deelnemerslijst maken.

Groet Jitze   confused.gif

Leuk iniatief, Jitze! ;) Je kunt als vanzelfsprekend rekenen op m'n aanwezigheid! ;):D En uiteraard assisteer ik bij de catering.......ik eet nl. alles op! eek.gif:D

Fijn Paul, daar zat ik nu echt op te wachten, neem een voorbeeld aan Sodejuu, neemt naast z'n niet te overtreffen goede humeur, ook nog iets te bikken mee..............

En ja, inderdaad we gaan spelen op KlipschHoorns, waarschijnlijk op een buizenbak met de Holfi Battriaa SE als phonotrapje.

Hopelijk zijn tegen die tijd ook de zelfbouw "speakerkabels voor een prikkie" gereed, ben zeer benieuwd............

Groet Jitze :D

Geplaatst door Jitze:

Fijn Paul, daar zat ik nu echt op te wachten, neem een voorbeeld aan Sodejuu, neemt naast z'n niet te overtreffen goede humeur, ook nog iets te bikken mee..............

Groet Jitze   :D

Wat is d'r dan mis met mijn humeur? mad.gif:D Trouwens, dat mag wel eens vermeld worden, de vlaaien die Sodejuu meeneemt worden altijd door ons samen betaald! ;);)

Nou jij weer, m'n beste! ;);)

Moet ff wat rechtzetten. Hoewel de organisatie van de vlaaien telkens bij ondergetekende is, deelt Audiopaul toch mooi elke keer in de onkosten eek.gif:D . En aangezien hij alleen appelkruimelvlaai eet blijft er nog genoeg voor jullie over ;) .

Vertel me wanneer en ik regel wel weer wat vlaaien of zo. De bakker vindt wel dat ik het laatste jaar vaak jarig ben eek.gif;)