Jump to content

Mini-luister impressie bij SpeedyAndre; 18 jan 2003

John Picoso
 Share

Recommended Posts

Die Omega's van 1000 euro, daar heb ik al vier keer naar toe gemaild.

En ik ben niet de enige, er is zelfs iemand die er een topic voor geopend heeft.

De naam (kitty Laar) staat me overigens helemaal niet aan.

Volgens mij iemand die graag voor weinig geld zelf Omega's wil kopen en zo de prijs probeert te drukken.

Geplaatst door Hans van Liempd:

En ik ben niet de enige, er is zelfs iemand die er een topic voor geopend heeft.

Volgens mij iemand die graag voor weinig geld zelf Omega's wil kopen en zo de prijs probeert te drukken.

3 feb loopt de advertentie af, dan weet je waar je aan toe bent ;)

Zo'n haast heeft de verkoper kennelijk niet :D

Was ist los met je Kappa's btw?

Greetinx

Andr

Geplaatst door Hans van Liempd:

Tja.... ben ik weer met mijn complot theorie... viel me op dat de voor sommige bekende Peter daarvoor een paar Omega's te koop had gezet en prompt daarna dat er een (denk ik) schijn advertentie overheen gekletst wordt met dezelfde speakers, alleen nieuwer en veel goedkoper. Dit gebeurde eerder ook al met Krell apparatuur, Wilson Audio en nog een high-end speaker merk (waar ik nu even niet op kom).... John555 (die zich schuldig maakte aan deze praktijken) bestaat in ene niet meer, misschien is ie nu getransformeerd in

Kitty Laar, inderdaad een erg dubbelzinnige ongeloofwaardige naam.

Ik vind gewoon dat telefoonnummers verplicht in advertenties genoemd moeten worden, dan voorkom je deze praktijken wat makkelijker.

Speedy,

die waren bedoeld voor m'n tweede set. het zijn nu Pied pipers geworden (die ik behoooooorlijk gemodificeerd heb)

Arjen,

Ik ben het er helemaal mee eens telefoonnummers erbij. Deze moeten dan wel gecontroleerd worden.

Ik heb het vaak genoeg gehad hoor. Wordt er b.v. een Mark Levinson 23.5 aangeboden voor een spotprijs. Bel je 1 min later dan de advertentie geplaatst is. "jaa, die's al verkoch! Maarrrr ik heb nog wel een mooie AR buizenvoorversterker." Ik zeg "jaa, volgens mij heb je dat ding nooit gehad en probeer je me wat anders aan te smeren, tuut tuut"

:rolleyes:

Geplaatst door joopie:

ik heb een paar avalons voor HEEEEEEL weinig te koop    :D     ;)

Succes met de verkoop, zal niet meevallen om ze kwijt te raken :rolleyes: , zelfs niet voor weinig :P hoewel er zijn altijd mensen die kopen op de naam eek.gif:D;)

Geplaatst door Ruud:

Succes met de verkoop, zal niet meevallen om ze kwijt te raken    :rolleyes: , zelfs niet voor weinig    :P  hoewel er zijn altijd mensen die kopen op de naam    eek.gif     :D     ;)

ha ha ha laat HENNO het maar niet horen grapje.

cool.gif