MASUJI Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 Aangezien ik o.a. geabonneerd ben op de Homestudio omdat ik graag de rubriek "De Homstudio van...." lees, las ik gisteren pas in de uitgave dec/jan 2002 het verslag van Marc Lemmen. Marc Lemmen was op bezoek gegaan bij een zekere Marc uit de buurt van Rotterdam. Halverwege het verhaal zag ik het in eens staan, in een lila kleurig blok, op pagina 9 stond zijn set omschreven met daar tussen : CD-kabel : XTC Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASUJI Posted 27 januari 2003 Author Report Share Posted 27 januari 2003 In de krant,...... ....... jl was er weer een inval bij de , voor de politie bekende Henno A. Daar vond men ruim 10 kilo XTC verpakt in een zwarte afscherming...... Na uitvoerig testen bleek het XTC niet schadelijk te zijn, maar juist zeer postief te werken. Momenteel staat de politie voor een raadsel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 kijk nou ben ik erachter het lijkt heel goed te werken totdat de mensen uit hun roes ontwaken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 11 februari 2003 Report Share Posted 11 februari 2003 gaaf toch..dat artikel Henno is supergoed bezig dat weten de mensen ook die die kabel kopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts