Jump to content

recensie Vitros Vitros 6370ZW.

Stephane
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Stephane:

En Hier is hij dan:

Zoals ik had  beloofd een kleine review over de Vitros 6370ZW.

Vooral een kleine eek.gif. Sorry dat ik me niet de moeite heb genomen om 'm te lezen. Dat was me op dit tijdstip net iets teveel ;)

Gezien je verhaal ben je dus wel tevreden met de vitros hetgeen ook logisch is want het is gewoon een prima toestel.

Een paar nadelen kent een loewe tv wel en dat zijn 1 bij het overschakelen is de mute te lang (net als bij sony)

De kleuren neigen naar het blauw toe een kleur die in de software ook hoger dan bij nadere toestellen staat afgesteld .

Doorgaans zet ik blauw wat lager hetgeen erg eenvoudig is.

Service menu ingang dmv functie toets op de tv tegelijkertijd indrukken met de M toets op de AB bij de stand service .

Je kan daar eveneens zien in de cutt off of je G2 spanning goed staat welke dikwijls te laag staat.

Voor de rest een degelijk toestel goed van opbouw en duidelijk en gelukkig weer uitgevoerd met een philips beeldbuis daar ze eerst een tijdje een samsung beeldbuis hebben gebruikt in de vitros en dat zag er dus echt niet uit.

Geplaatst door Don van der Deijl:

Gezien je verhaal ben je dus wel tevreden met de vitros  hetgeen ook logisch is want het is gewoon een prima toestel.

Een paar nadelen kent een loewe tv wel en dat zijn 1 bij het overschakelen is de mute te lang (net als bij sony)

De kleuren neigen naar het blauw toe een kleur die in de software ook hoger dan bij nadere toestellen staat afgesteld .

Service menu ingang dmv functie toets op de tv tegelijkertijd indrukken met de M toets op de AB bij de stand service .

Je kan daar eveneens zien in de cutt off of je G2 spanning goed staat welke dikwijls te laag staat.

Voor de rest een degelijk toestel goed van opbouw en duidelijk en gelukkig weer uitgevoerd met een philips beeldbuis daar ze eerst een tijdje een samsung beeldbuis hebben gebruikt in de vitros en dat zag er dus echt niet uit.

Daar ben ik het wel mee eens. Een huisgenoot van me heeft een Samsung breedbeeld tv (gekregen, van z'n pa) en daar zit een soort van waas over het beeld. Constant...

En het geluid is erg slecht. Alsof het uit een emmer komt, zo 'hol' klinkt het...

Geplaatst door Don van der Deijl:

Gezien je verhaal ben je dus wel tevreden met de vitros  hetgeen ook logisch is want het is gewoon een prima toestel.

Ja hoor tevreden ben ik wel hoor. :):)

Bedankt voor je tip hoe ik in het service menu moet komen.

:P gelijk wat dingetjes veranderd.

Jammer dat je in dat menu niet nog meer kan aan passen zoals het standaart maken van 16:9 instelling als je de tv aanzet.

Groetjes Stephane

Vooral een kleine . eek.gifHmm... tis mij ook ff te veel om nu door te lezenpffffffffffffffffffffffffffffffffft :rolleyes:

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEzus :D

Te lang confused.gif Dat had ik wel verwacht :o Gezien deze reacties zal ik het volgende keer wel wat korter houden :D

Heb je teminste wel wat te doen als je je verveel :D