Stephane Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 En Hier is hij dan: Zoals ik had beloofd een kleine review over de Vitros 6370ZW. Hoe ik zo ongeveer tot de aankoop van dit toestel ben gekomen kunnen jullie lezen in de topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 juni 2003 Report Share Posted 18 juni 2003 Nu nog een recensie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 Geplaatst door Stephane:En Hier is hij dan: Zoals ik had beloofd een kleine review over de Vitros 6370ZW. Vooral een kleine . Sorry dat ik me niet de moeite heb genomen om 'm te lezen. Dat was me op dit tijdstip net iets teveel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 Toen ik keek, stond er nog geen recensie... Hmm... tis mij ook ff te veel om nu door te lezen. Wil eerst eten, dan voetballen (waarschijnlijk), dan douchen en dan misschien eens doorlezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 pffffffffffffffffffffffffffffffffft Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEzus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 Geplaatst door JSA:JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEzus Waar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 >>>>>>>>>>HIER:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 Gezien je verhaal ben je dus wel tevreden met de vitros hetgeen ook logisch is want het is gewoon een prima toestel. Een paar nadelen kent een loewe tv wel en dat zijn 1 bij het overschakelen is de mute te lang (net als bij sony) De kleuren neigen naar het blauw toe een kleur die in de software ook hoger dan bij nadere toestellen staat afgesteld . Doorgaans zet ik blauw wat lager hetgeen erg eenvoudig is. Service menu ingang dmv functie toets op de tv tegelijkertijd indrukken met de M toets op de AB bij de stand service . Je kan daar eveneens zien in de cutt off of je G2 spanning goed staat welke dikwijls te laag staat. Voor de rest een degelijk toestel goed van opbouw en duidelijk en gelukkig weer uitgevoerd met een philips beeldbuis daar ze eerst een tijdje een samsung beeldbuis hebben gebruikt in de vitros en dat zag er dus echt niet uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 Geplaatst door Hi-Fifi:>>>>>>>>>>HIER:P Hebben ze in de hemel ook internet dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 Geplaatst door Don van der Deijl:Gezien je verhaal ben je dus wel tevreden met de vitros hetgeen ook logisch is want het is gewoon een prima toestel. Een paar nadelen kent een loewe tv wel en dat zijn 1 bij het overschakelen is de mute te lang (net als bij sony) De kleuren neigen naar het blauw toe een kleur die in de software ook hoger dan bij nadere toestellen staat afgesteld . Doorgaans zet ik blauw wat lager hetgeen erg eenvoudig is. Service menu ingang dmv functie toets op de tv tegelijkertijd indrukken met de M toets op de AB bij de stand service . Je kan daar eveneens zien in de cutt off of je G2 spanning goed staat welke dikwijls te laag staat. Voor de rest een degelijk toestel goed van opbouw en duidelijk en gelukkig weer uitgevoerd met een philips beeldbuis daar ze eerst een tijdje een samsung beeldbuis hebben gebruikt in de vitros en dat zag er dus echt niet uit. Daar ben ik het wel mee eens. Een huisgenoot van me heeft een Samsung breedbeeld tv (gekregen, van z'n pa) en daar zit een soort van waas over het beeld. Constant... En het geluid is erg slecht. Alsof het uit een emmer komt, zo 'hol' klinkt het... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 19 juni 2003 Report Share Posted 19 juni 2003 Nee,kabeltje was te kort. IKKE heeft ie me zelf verteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephane Posted 22 juni 2003 Author Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door Don van der Deijl:Gezien je verhaal ben je dus wel tevreden met de vitros hetgeen ook logisch is want het is gewoon een prima toestel. Een paar nadelen kent een loewe tv wel en dat zijn 1 bij het overschakelen is de mute te lang (net als bij sony) De kleuren neigen naar het blauw toe een kleur die in de software ook hoger dan bij nadere toestellen staat afgesteld . Doorgaans zet ik blauw wat lager hetgeen erg eenvoudig is. Service menu ingang dmv functie toets op de tv tegelijkertijd indrukken met de M toets op de AB bij de stand service . Je kan daar eveneens zien in de cutt off of je G2 spanning goed staat welke dikwijls te laag staat. Voor de rest een degelijk toestel goed van opbouw en duidelijk en gelukkig weer uitgevoerd met een philips beeldbuis daar ze eerst een tijdje een samsung beeldbuis hebben gebruikt in de vitros en dat zag er dus echt niet uit. Ja hoor tevreden ben ik wel hoor. Bedankt voor je tip hoe ik in het service menu moet komen. gelijk wat dingetjes veranderd. Jammer dat je in dat menu niet nog meer kan aan passen zoals het standaart maken van 16:9 instelling als je de tv aanzet. Groetjes Stephane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephane Posted 22 juni 2003 Author Report Share Posted 22 juni 2003 Vooral een kleine . Hmm... tis mij ook ff te veel om nu door te lezenpffffffffffffffffffffffffffffffffft JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEzus Te lang Dat had ik wel verwacht Gezien deze reacties zal ik het volgende keer wel wat korter houden Heb je teminste wel wat te doen als je je verveel Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky l Posted 22 juni 2003 Report Share Posted 22 juni 2003 Hoe is die tv verder??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephane Posted 22 juni 2003 Author Report Share Posted 22 juni 2003 Geplaatst door lucky l:Hoe is die tv verder??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 juni 2003 Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door Stephane: Overdrijf je niet een beetje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stephane Posted 23 juni 2003 Author Report Share Posted 23 juni 2003 Geplaatst door Pjotr:Overdrijf je niet een beetje? Tuurlijk maar zo'n vraag verwacht je ook niet na zo'n lap tekst ben ik toch niet duidelijk genoeg geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts