Jump to content

Array en ESL63

Kermit
 Share

Recommended Posts

Precies, RonL, ik zou willen dat ik de luidsprekers had die jij hebt... die vermeende eigenschappen die aan vliezen worden gegeven heb ik niet gehoord.

nando

Tis dat ik de ruimte er niet voor heb, maar ik zou het wel weten.

Dan maar een echt scheiding maar VLIEZEN zouden hier echt staan!!!!

Vooral die Quad 63 man wat een geluid.

Ach nog ff doorsparen en dan een verbouwing om de ruimte hier wat te vergroten, hierna zien we wel!

Groet Michel ;)

P.S.

Andre wat ben jij een l*l om over een ander zijn vrouw te oordelen.

Probeer dit niet bij mij en laat een ander ook met rust, hier maak ik mij HEEL ERG kwaad over!

Geplaatst door jopie:

aiiiiiiiiiiijjjj..........................   :rolleyes:    :rolleyes:    :rolleyes:

Volgens mij wordt hier iets volledig uit zijn verband getrokken, en niet door mij :rolleyes:

Andr

Verdorie dit lijkt meer op een ruzie forum dat een audio en muziem forum... man man man...

Met die spido, kermit en andre, kom op toch...

nando

Geplaatst door nando:

Verdorie dit lijkt meer op een ruzie forum dat een audio en muziem forum... man man man...

Met die spido, kermit en andre, kom op toch...

nando

Als dat allemaal achterwege blijft noemen ze het hier weer saai.

Tis ook nooit goed he op zo'n forum.....

Andr

Geplaatst door RonL:

Ik heb na alle verwarrende berichten over electrostaten en de Quad esl63 in het bijzonder weer eens ruim de tijd genomen om lekker muziek te luisteren. Dan heb je uiteraard geen tijd om te forummen.

En -zal ik je eens wat vertellen- het is me goed bevallen! Kom maar weer op met dat gezeur over geen laag, compressie en dipool reflecties. Haal er desnoods de lekke fietspomp weer bij. Allemaal bull.

h

Lijkt me een leuk plan Erik, je bent van harte welkom. Ik heb geen vastomrande plannen voor die dag. We mailen.

Voor wat betreft het orgelconcert wacht ik nog even tot ik een Pas65 heb. Scheelt toch weer een euro. En een paar jaar uitstel... :D

Geplaatst door jopie:

een excuus naar kermit is gewenst speedy.   :rolleyes:

Een wederzijds excuus (over iets anders) ook Jopie, al verandert dat niet veel aan wat er al is gebeurd :o

Andr

Geplaatst door RonL:

Lijkt me een leuk plan Erik, je bent van harte welkom. Ik heb geen vastomrande plannen voor die dag. We mailen.

Voor wat betreft het orgelconcert wacht ik nog even tot ik een Pas65 heb. Scheelt toch weer een euro. En een paar jaar uitstel...    :D

beste ron ,ik sleep je aan je haar mee

:D:D naar dat concert.

alleen al vanwege die opmerking die jij een keer maakte ,of ik er een hele euro had ingegooid ,toen ik na een avond van koleremuziek een lekker stukje orgel opzette :);)

btw ,die 65pas geloven ze heus wel als je hem laat zien :D

Vanavond weer eens heerlijk genoten van mijn Esl's (en de rest van de set). Opnames van de Dutch Swing College band uit 1959, Pianoconcert nr 5 van Beethoven door Wladimir Ashkenazy en the Chicago Symphony Orchestra o.l.v. Georg Solti (voor mij nog steeds de mooiste uitvoering), een paar stukken van Chess, Tango muziek van een mexicaanse! zangeres, The Edwin Hawkins Singers, een paar goede jaren'70 platen. Zo'n set is toch een heel rijk bezit...

Geplaatst door Kermit:

Vanavond weer eens heerlijk genoten van mijn Esl's (en de rest van de set). Opnames van de Dutch Swing College band uit 1959, Pianoconcert nr 5 van Beethoven door Wladimir Ashkenazy en the Chicago Symphony Orchestra o.l.v. Georg Solti (voor mij nog steeds de mooiste uitvoering), een paar stukken van Chess, Tango muziek van een mexicaanse! zangeres, The Edwin Hawkins Singers, een paar goede jaren'70 platen. Zo'n set is toch een heel rijk bezit...

vertel mij wat .

maar je bent nog rijker als je naar muziek kunt luisteren ,zonder dat je aan je set denkt

:rolleyes:;)

toch?

Merkwaardig: jij bent niet tevreden over je eigen laagweergave en je maakt je drukker over mijn laagweergave, waar ik zelf heel tevreden over ben. Het lijkt me dat je je energie beter op je eigen laagweergave kunt richten. Daar is inderdaad wel wat te verbeteren... ;)

Geplaatst door Kermit:

Merkwaardig: jij bent niet tevreden over je eigen laagweergave en je maakt je drukker over mijn laagweergave, waar ik zelf heel tevreden over ben. Het lijkt me dat je je energie beter op je eigen laagweergave kunt richten. Daar is inderdaad wel wat te verbeteren...   ;)

als jij zegt dat ik te veel laag heb ,kom je niet geloofwaardig over .

ik heb nl esl,s .

die hebben geen laag .

toch?

;)

Gisteren gehoord.....

Polyhymnia masterde voordat de Nautilussen binnen gebracht werden altijd met.....

Juist ja Quad ESL 63.

Dus al die mooie klasieke opnamen van Polygram zijn gemasterd met.....

En laag.... is er bij Kermit, Erik en Paul voldoende en royaal diep genoeg.

:)

Geplaatst door Hans van Liempd:

Gisteren gehoord.....

Polyhymnia masterde voordat de Nautilussen binnen gebracht werden altijd met.....

Juist ja Quad ESL 63.

Kijk dit zijn nog eens berichten!!!!

Groet Michel ;)

Geplaatst door Hans van Liempd:

Gisteren gehoord.....

Juist ja Quad ESL 63.

Dus eerst ESL's en daarna niet meer.......

Misten ze dan uiteindelijk toch het echte laag confused.gif:P

Andr

Geplaatst door RonL:

Ik kan me niet herinneren dat Ben en John ooit het 'vuile vlies' hebben buitengehangen. Het was altijd Ayre en NBS voor en Ayre en NBS na. Wat dat betreft is de verdeeldheid tussen vliesfanatici groter. Het is jammer dat Erik zich een beetje afvallig gedraagt... puber. Maar eens kiest ie voor een echte esl     ;)

het zit hem idd in de leeftijd ron .

jullie ouwe mannen horen toch niks meer onder de 50 hz

:D

dus dan neem je een esl 63 .

ik jonge enrgieke gozer hoor veeeeeel beter .

:D;)

en idd eens kies ik voor een echte esl .

een quad 989 .

maar tot die tijd hou ik lekker mijn amerikaanse deuren .

met al hun tekortkomingen .