John Picoso Posted 11 augustus 2003 Author Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door Paul Jenner: Heb je weer gezopen, Jopie ? Picasso is al wat jaartjes dood hoor ... Paul. Ja, erg oud geworden trouwens. Niet-kapot-te-krijgen. Spiekerboer, ja. Ook dood. Pas gehoord. Heel triest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 11 augustus 2003 Author Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door Kermit: Toegegeven: Picoso bezit een meer dan bovengemiddeld vermogen om dit soort dingen goed en duidelijk onder woorden te brengen, maar zijn conclusies wijken niet substantieel af van die van de deelnemers aan de eerste luisteravond. Slijmbal . Goed, zal ik die LP van de Marinierskapel voor je op een CD-tje branden (bakken of fikken noemen ze dat geloof ik ook). Op een echte Tayo Yuden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Dat zou ik heel fijn vinden. Ik ben reuze benieuwd naar die plaat.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Weet je wat ik heel fijn vind ... ? Of valt dat buiten het bestek van dit verhaal ? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Nou John, vooruit dan maar, daar komt-ie: Toegegeven: Picoso is redelijk in staat om dit soort dingen onder woorden te brengen, maar zijn conclusies wijken niet substantieel af van die van de deelnemers aan de eerste luisteravond. Zo beter? En nou geen slijmbal meer zeggen, want dat ligt bij kikkers erg gevoelig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 ik was blij dat ik vorige week op vakantie was zeg . maar nu ik het daar over heb ,, vorige week donderdag was ik op zo,n verselijk suffe stinkbraderie . en daar stond een bandje te spelen . een trompetter ,een schuiftrompet een trommel en een grote trom , zo'n hoempapa orkestje . en toen gebeurde er iets geks : ik moest ineens aan de PP's denken . raar h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Waarschijnlijk was het de -in bepaalde kringen zeer geliefde- Spido James and his all star band ? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: en toen gebeurde er iets geks : ik moest ineens aan de PP's denken . Volens mij ben je alweer aan vakantie toe Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 word het niet eens tijd voor wat rijm en dichtwerk ,paul ?? ter opleuking van deze topic ? zomaar wat hersenfrutsels intikken ? ik begin ,jij maakt het af de perfect performer de pp wat moet je ermee, nu jij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 de perfect performer de pp wat moet je ermee, een beetje luisteren misschien of discussieren, op het scherpst van de snee P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 hebbie niet van trug he, ouwe otosloper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 de perfect performer de pp wat moet je ermee, een beetje luisteren misschien of discussieren, op het scherpst van de snee P Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 de perfect performer de pp wat moet je ermee, een beetje luisteren misschien of discussieren, op het scherpst van de snee P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 effe recapituleren: de perfect performer de pp wat moet je ermee, een beetje luisteren misschien of discussieren, op het scherpst van de snee P Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door Paul Jenner:hebbie niet van trug he, ouwe otosloper niet zo snel paul , ik mot weer effe inkomme Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 ik ook, geef me even een paar minuten ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 de perfect performer de pp wat moet je ermee, een beetje luisteren misschien of discussieren, op het scherpst van de snee P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 de pp wat moet je ermee, Een spleetje hier, een gaatje daar een grote bek, een gevoelige snaar Een stevig front, een heel strak lijf Het lijkt, het lijkt, het lijkt... een wijf! Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 we vullen hem aan de perfect performer de pp wat moet je ermee, een beetje luisteren misschien of discussieren, op het scherpst van de snee P Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door Bob James:En wat is jouw deskundigheid, Ron? Jij hebt zelf gekozen voor luidsprekers waar geen draad echt laag uitkomt, en die hetzelfde geluid tegelijkertijd even hard in fase en uit fase weergeven. Je "argumentatie" heeft nog nooit enig blijk gegeven van muzikale en technische kennis. In je ongenuanceerdheid doe je extreme uitspraken, die in schril contrast staan met de oordelen van echte deskundigen. Je tast hiermee je geloofwaardigheid sterk aan. Beste Bob. Ik pretendeer niet deskundig te zijn op het gebied van luidsprekers. Ik kan genieten van een goede weergave. Vandaar de keuze voor mijn huidige luidsprekers, "waar geen draad laag uitkomt". In verband met de enthousiaste reacties van gerenommeerde kenners als Spiekerboer, Spido en natuurlijk Bob James zelf waren mijn verwachtingen van de PP King hooggespannen. Daarom is het jammer dat de kennismaking met de PP's mij en anderen een beetje heeft teleurgesteld. Ze klonken zoals ze eruit zagen, is mijn weinig analytisch oordeel. Een verdere onderbouwing van deze argumentatie zou het beeld alleen maar vertroebelen. Nu is Klaas Feenstra, zoals gezegd, een aimabele persoon. Het was dan ook vervelend om hem tijdens de bijeenkomst in Nieuw Beijerland te moeten confronteren met de tekortkomingen van zijn luidspreker, temeer omdat hij deze als enige in het gezelschap niet gewaar werd. De verklaring voor vervorming in het middengebied, een gruizige spleet door achtergebleven plamuurdeeltjes, lijkt me achteraf nog plausibel ook. Als ik me bedenk in welke staat de kasten van Puur zich destijds bevonden, moest er nog heel veel plamuurwerk volgen! Wellicht komen mijn uitspraken over de PP King wat extreem over. Dat is zeker de bedoeling, want anders komt de boodschap bij de extreme alter egos van Klaas (Spiekerboer, Spido, Bob James) niet over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door Paul Jenner: Er ontstaat alleen hier op het forum wat consternatie omdat enkele ego's het voor Klaas menen te moeten opnemen op een dusdanige manier dat er wrevel onstaat. Er ontstaat wrevel doordat enkele ego's op elke wijze Klaas menen te moeten afzeiken. Misschien was er idd een fout in de Kings van Puur? Dan zijn er een hele hoop posts hier gewoon schandalig! Misschien was het een ontwerpfout in deze versie. Dan is het wat kwalijker, maar geef de man de kans om het te verbeteren, een kans die hij zeker waar wilt maken zoals blijkt. Klaas staat open voor alle kritiek, maar het gezeik van sommigen is niet meer normaal. Er is aangegeven dat er vuil in een spleet zat. Misschien was dit het geval, misschien ook niet. Maar oordeel nu niet eerder dan dat de speakers opnieuw zijn beluisterd na de aanpassing. Klinken ze dan nog niet, dan mag er serieuzer geklaagd worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 wie volgt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts