Kermit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Mag ik deze nog een keer plaatsen... Er was eens een boer in het Noorden Die dacht dat hij wist wat hij hoorde dat conus geklooi dat vond hij heel mooi tot vliesje zijn dromen verstoorden... Laaa lalalalaaaaa lalalalaaaa la la la laaaaa laaa Een Perfect Performer uit friesland Die was glad gemaakt met een schuurband Ee korrel zo wreed verdween in zijn spleet Toen klonk die ineens als een zaagtand Laaa lalalalaaaaa lalalalaaaa la la la laaaaa laaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Je moest eens weten hoeveel vuil er soms in mijn spleet zit. Die 4 posters hierboven (incl. ikzelf) hebben nogmaals aangegeven er GEEN behagen in te scheppen om Klaas af te branden. Dat moet toch duidelijk zijn, niet ? Wij hebben wel het recht om kritiek te hebben vind ik, anders is een bijeenkomst met recensie nutteloos. Houd er rekening mee dat bovenstaande 4 posters allen lid zijn van "de acht van Luilekkerland". Dat is een Besloten Genootschap dat -middels enkele bijeenkomsten per jaar- de gedachte aan de Gouden Jaren van de Inquisitie levendig probeert te houden. Klaas heeft wat ons betreft lichtjaren de tijd om het ontwerp bij te schaven. Wij zullen ingeval van daadwerkelijke verbetering de eersten zijn om daar melding van te maken, gaan we niet kinderachtig over doen. Voorlopig wachten we af en doden we de tijd met dichtsels. Klaas is aan zet. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door Paul Jenner: Voorlopig wachten we af en doden we de tijd met dichtsels. Klaas is aan zet. Paul. klaas kan goed dichten hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 er was eens een speaker bij machte het presence gebied te verkrachten maar wat ik ook doe al dicht ik me moe de euforie die laat op zich wachten la, lalalalaaaala, enz. En nu weer "back on topic" he, kikker ! Je loopt vreselijk uit de maat met je subversieve vlugschriften ! Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Je moest eens weten hoeveel vuil er soms in mijn spleet zit. Die 4 posters hierboven (incl. ikzelf) hebben nogmaals aangegeven er GEEN behagen in te scheppen om Klaas af te branden. Dat moet toch duidelijk zijn, niet ? Wij hebben wel het recht om kritiek te hebben vind ik, anders is een bijeenkomst met recensie nutteloos. Houd er rekening mee dat bovenstaande 4 posters allen lid zijn van "de acht van Luilekkerland". Dat is een Besloten Genootschap dat -middels enkele bijeenkomsten per jaar- de gedachte aan de Gouden Jaren van de Inquisitie levendig probeert te houden. Klaas heeft wat ons betreft lichtjaren de tijd om het ontwerp bij te schaven. Wij zullen ingeval van daadwerkelijke verbetering de eersten zijn om daar melding van te maken, gaan we niet kinderachtig over doen. Voorlopig wachten we af en doden we de tijd met dichtsels. Klaas is aan zet. Paul. Sommige posters (niet jullie, die andere ) waren behoorlijk ongenuanceerd. PS. Dat dichten is errug mooi! Ga zo door! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 nu is er iemand anders aan de beurt, ik heb blaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door Paul Jenner: Klaas heeft wat ons betreft lichtjaren de tijd om het ontwerp bij te schaven. Is dat schaven wel zo'n slim idee? Klaas moet erop worden gewezen Om zonder risico van splinters in de snee Netjes een uitsparing in de baffle te frezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door RonL: Is dat schaven wel zo'n slim idee? Klaas moet erop worden gewezen Om zonder risico van splinters in de snee Netjes een uitsparing in de baffle te frezen je mot wel knippen en plakken ron . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 De Beyerlandse groep van 8, Hoorden tot diep in de nacht Een speaker zo rauw, Want het gaatje bleek te nauw Om er wat in te douwen... Lalalalala.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: je mot wel knippen en plakken ron . Ik kijk wel uit, dan zit ik straks met de snippers in mijn spleet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Mijn naam is Klaas Ik weet van niets Is hier wat gebeurd dan daar weet ik niets van van mij niets te vrezen ik moest nog effe frezen mijn naam is Klaas en ik weeeeeeeet nergens van Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 de perfect performer de pp wat moet je ermee, een beetje luisteren misschien of discussieren, op het scherpst van de snee P Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 ik word zo moe van dit gedoe niemand weet hoe zonder taboe een speaker te bouwen die niemand zal berouwen en luister maar goed want als je dat doet dan weet je het snel,, je wilt een esl!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Klaasje ging uit frezen in de achtertuin ging z'n hele spleet aan puin jongens wat sof en ook wat een kraak het is de fasekegel die hij hep geraak obladi, oblada, Klaas goes on, Kraaaaaaaaak la la la la the kraak goes on nu nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 nou vergat ik het zelf ron bij deze dan : de perfect performer de pp wat moet je ermee, een beetje luisteren misschien of discussieren, op het scherpst van de snee P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Gisteren ging ik naar Appelscha! Ole, ola. Wat ik daar zag heeft mij blij gemaakt Ole, ola En wat ik daar zag heeft mij diep geraakt Ole, Ola Ik zag de grootvader van Prince En hij speelde daar een count basie quintet Ja hoe mindergelovigen, dit was nog eens een CB quintet. NIet zo als hier waar menig uitgescheten vliespaneel met zijn wezenloos slappe baskick staat te wapperen voor een trompet. Nee dit waren een stel zwarte apen met een vette jam gebracht ten hoor. Ole ola, En ik bezweer de mindergelovigen: Het kwam eruit, kwam eruit, het kwam eruit, kwam eruit......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Eeehh, pilletje vergeten, Maurice ? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 een koelkast met gaten zo mooi-ooi die viel aan wat mensen ten prooi-ooi de koelkast ging af en spido stond paf zijn droom die lag in het gooi-ooi laaa laaalaaalaaalaaaaaalaaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Eeehh, pilletje vergeten, Maurice ? Paul. MIsschien had ik die laatste whisky niet moeten nemen...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 houd het wel een beetje bij mekaar jongens . deze bundel word geld waard de perfect performer de pp wat moet je ermee, een beetje luisteren misschien of discussieren, op het scherpst van de snee P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 mijn hartje was vol van verwachting die P Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Eeehh, pilletje vergeten, Maurice ? Paul. Maurice heeft juist een pilletje op, dan klinkt alles goed... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door Maurice: MIsschien had ik die laatste whisky niet moeten nemen...... Ben je gek, daarvoor staan we hear toch aan de bar ? PAul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 we moeten wel on-topic blijven h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Klaas ging demonstreren in Nieuw Beijerland Met twee perfect performers achterin Ter plaatse klonk het niet zo heel erg koninklijk Want er zat een leijk snerpje midennin Ob la di etc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts