RonL Posted 11 augustus 2003 Report Share Posted 11 augustus 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:ik ga naar bed welterusten . mensen tot morgen Goed idee. Ik hoop dat ik niet van enge dingen ga dromen... Welterusten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Goed dan kan ik niet achter blijven Er was eens een ESL God wat klinkt dat schel Wat is dit een hel beperkt tot een herz of honderd shit we zijn bedonderd ik voel niets in mijn maag waar is het laag? gemaakt voor muziek? Goh! waar is de dynamiek? dan die quad 606 ook al geen succes wat klinkt dat sloom! oeps... hij levert geen stroom Crown blijft een droom voeding zakt in elkaar wat is dit ding naar afschuwlijk klinkt die gitaar beperkt tot 2 ampere vandaar dat schelle gebler wat maakt een quad nog mooi? niets..het is gewoon zooi classe is een ander verhaal grote kast, van binnen kaal wordt gloeiend heet en stroom dat ie vreet plopje hier plopje daar ohnee, de elco's zijn gaar dropveters naar ingangstrap laat me niet lachen, wat een grap grote stoere handgrepen zodat je hem snel weer kunt verslepen dan heb je het gehad dat ding klinkt zo plat maar niets is erger dan een quad Tussen cd spelers zit geen verschil duh! op ELS's klinkt alles kill Herman Karton aan de top misschien was dat wel die rare plop geen..laag dynamiek geen druk! allemachtig wat is dit ruk! Groeten Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Bas, dat is geen rijmpje meer. Dat is hekeldicht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Geplaatst door RonL: Op een gegeven moment wordt het aan de hand van reacties aan betrokkenen (aan mij ook) wel duidelijk dat men doorslaat. Juist Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Sinterklaas was vroeg dit jaar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Geplaatst door RonL:Bas, dat is geen rijmpje meer. Dat is hekeldicht! Jaja en wat jullie doen niet zeker? laat me niet lachen Ron! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Je hebt gelijk hoor Sebastiaan, het is in feite allemaal maar goedkope troep. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries:Goed dan kan ik niet achter blijven Er was eens een ESL God wat klinkt dat schel Wat is dit een hel beperkt tot een herz of honderd shit we zijn bedonderd ik voel niets in mijn maag waar is het laag? gemaakt voor muziek? Goh! waar is de dynamiek? dan die quad 606 ook al geen succes wat klinkt dat sloom! oeps... hij levert geen stroom Crown blijft een droom voeding zakt in elkaar wat is dit ding naar afschuwlijk klinkt die gitaar beperkt tot 2 ampere vandaar dat schelle gebler wat maakt een quad nog mooi? niets..het is gewoon zooi classe is een ander verhaal grote kast, van binnen kaal wordt gloeiend heet en stroom dat ie vreet plopje hier plopje daar ohnee, de elco's zijn gaar dropveters naar ingangstrap laat me niet lachen, wat een grap grote stoere handgrepen zodat je hem snel weer kunt verslepen dan heb je het gehad dat ding klinkt zo plat maar niets is erger dan een quad Tussen cd spelers zit geen verschil duh! op ELS's klinkt alles kill Herman Karton aan de top misschien was dat wel die rare plop geen..laag dynamiek geen druk! allemachtig wat is dit ruk! Groeten Bas bas hij is top!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Je hoeft helemaal niets te horen Als alleen bas je kan bekoren Want al is de bas nog zo traag Hij geeft wel een dreun in de maag Dus stop maar doppen in je oren vrij naar Bas - De ultieme kick (of ultiem sick) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 En dan ESL: wapper wapper wat een geklapper het geeft geeneens verfrissing dit is ook een vergissing toch is de (bas)poging dapper Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 (...) De nacontrole moet zeker beter. Als je ambachtelijk te werk gaat heb je ales in eigen hand. Het mag niet zo zijn dat er bij demo's of klanten weergevers arriveren met defecten. (...) Beste Bas, Natuurlijk heb je groot gelijk. Maar je trapt wel een open deur in, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Haha, ik zal Bas even aanvullen Esl, esl doet ie het eigenlijk wel? oh ja, daar hoor ik iets in de verte of was dat alleen wat scherpte De stemmen klinken soms o zo mooi in het midden en overal, wat een zooi! Er schijnt ook laag uit te komen, maar dat lukt alleen in iemands dromen Schrik ik nu van de dynamiek? Nee, het was slechts een storingspiek of een knetterende plaat die wat al te heftig heen en weer slaat nee, dan toch maar die trage conus met een duidelijk beeld en drukkend laag als bonus zoals het live eigenlijk ook is, heftig, aangrijpend en geen enkel compromis Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 niet traag een esl is snel geen kast - geen last maar ook geen stoten in je maag niet snel een konus is traag een kast - geeft last en stoten in je maag game Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 tis allemaal niks dus , alleen dit blijft over : en de rest is bagger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Blablablablablablablablablablablabljjliwehvqqfghqqghqqhgqgg ...,BLA... IKKE Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: (...) vorige week donderdag was ik op zo,n verselijk suffe stinkbraderie . en daar stond een bandje te spelen . een trompetter ,een schuiftrompet een trommel en een grote trom , zo'n hoempapa orkestje . en toen gebeurde er iets geks : ik moest ineens aan de PP's denken . raar h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Geplaatst door Bob James:Beste Ron, Paul en de Anderen, Ongetwijfeld was er iets mis met de exemplaren die jij hebt gehoord. Maar met een spleetschoonmaakbeurt valt dat te verhelpen. Ontwerpfouten? Ondeskundigheid? Ach, er zijn helemaal geen goede luidsprekers! Er zijn alleen verschillende soorten rotluidsprekers. Maar de Perfect Performer is lang de rotste niet. Wanneer er tenminste geen kikker in z'n keel zit. En wat is jouw deskundigheid, Ron? Jij hebt zelf gekozen voor luidsprekers waar geen draad echt laag uitkomt, en die hetzelfde geluid tegelijkertijd even hard in fase en uit fase weergeven. Je "argumentatie" heeft nog nooit enig blijk gegeven van muzikale en technische kennis. In je ongenuanceerdheid doe je extreme uitspraken, die in schril contrast staan met de oordelen van echte deskundigen. Je tast hiermee je geloofwaardigheid sterk aan. Hieronder een paar citaatjes van mensen die de Kings z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 hahahaha. Hij wad geweldig Andre :) Zullen we we 5 december samen sinterklaas vieren? En Eric, ben blij dat je het met een korrel zout hebt genomen Spdio: Je hoeft mij geen verantwoording te geven. Uiteraard is het intrappen van een open deur wat ik deed, maar ik bedoel het goed. Onze kleine B&W cdm2 SE's met fase plug hebben hetzelfde probleem gehad. Ik vind het ook best eng, dat er een zichtbare ruimte tussen spreekspoel en plug open is. Want hoe zijn ze toch aan de naam "stofkap" gekomen. Ik vind klank-kwaliteit heel belangrijk, maar optische kwaliteit nog belangrijker. Als ik fabrikant van PP's was, en maakte deze problemen vaker mee, had ik overwogen om de versie zonder faseplug te nemen. Net zoals Krell had moeten overwegen hun versterkers geforceerd te koelen (zoals ze vroeger ook deden) Die bakken worden gewoon veel te heet, zeker met dit weer. En ze kunnen me nog zoveel vertellen, maar met die hitte slijt electronica 2x zo hard. Op duurzaamheid mogen naar mijn mening geen compromissen gemaakt worden, al wordt de uiteindelijke klank kwaliteit er iets minder om. Maar dat is maar mijn mening. Daarom ben ik ook meer verknocht aan Pro-audio apparaten dan aan veel highend. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Geplaatst door spido: Ja, gek h Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries: (...) Ik vind klank-kwaliteit heel belangrijk, maar optische kwaliteit nog belangrijker.(...) Groeten, Bas H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob James Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Geplaatst door Kermit: Waar ik nou zo benieuwd naar ben is het volgende: op welke luidsprekers hebben die recensies nu eigenlijk betrekking? De versie waar Bas enthousiast over is, was in ieder geval een heel andere dan die van Puur. Hetzelfde geldt voor de recensie van Kooistra. Hoe zit dat met de andere recensies? Je kunt je afvragen of het wel zo correct is om te suggereren dat die recensies betrekking hebben op de luidsprekers die nu geleverd worden, terwijl zoiets als de speaker- en filterbezetting inmiddels flink gewijzigd is... Beste Kermit, Nee, er is niet "flink gewijzigd". Heel geleidelijk werden steeds kleine verbeteringen aangebracht. De diverse uitvoeringen verschilden echter gehoormatig weinig van elkaar. Het eerste ontwerp was namelijk al fantastisch goed, en het systeem is in de loop van een paar jaar steeds een klein beetje beter geworden. De recensies waren dus allemaal nog te bescheiden, aangezien de huidige uitvoering nog beter is dan de vorige uitvoeringen, waar die recensies over gaan. In je tomeloze kwaadaardigheid probeer jij de positieve recensies te devalueren, maar je bereikt nu net precies het omgekeerde! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob James Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Geplaatst door [[Game]]: niet traag een esl is snel (...) niet snel een konus is traag een kast - geeft last en (...) game Beste Game, Ik heb 't eens gecontroleerd... maarre... die CD van Sheherazade van 't Kruidvat... die hebben we allemaal wel in huis, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Geplaatst door Bob James: Beste Game, Ik heb 't eens gecontroleerd... maarre... die CD van Sheherazade van 't Kruidvat... die hebben we allemaal wel in huis, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Geplaatst door spido: H Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 12 augustus 2003 Report Share Posted 12 augustus 2003 Geplaatst door Bob James: Beste Kermit, Nee, er is niet "flink gewijzigd". Heel geleidelijk werden steeds kleine verbeteringen aangebracht. De diverse uitvoeringen verschilden echter gehoormatig weinig van elkaar. Het eerste ontwerp was namelijk al fantastisch goed, en het systeem is in de loop van een paar jaar steeds een klein beetje beter geworden. De recensies dus allemaal nog te bescheiden, aangezien de huidige uitvoering nog beter is dan de vorige uitvoeringen, waar de recensies over gaan. In je tomeloze kwaadaardigheid probeer jij de positieve recensies te devalueren, maar je bereikt nu net precies het omgekeerde! Ze werden echter nog beter dan wat wij voor mogelijk hielden! ik wil niet weten hoe de eerste versie klonk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts