JSA Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door Audiopaul: 19? Ik heb een dochter van 19, ik word oud....zucht! Hoop dat je een gezellige dag hebt! en een lief hifi audio lummeltje van 19 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door JazzLuva:Zie hier Klaas z'n laatste project Groeten JazzLuva He Emiel, Wat een onwijs stoere tekening. Heb je dat gedaan met dat tekenprogramma? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door JazzLuva:Zie hier Klaas z'n laatste project Groeten JazzLuva Dat is pas goed nieuws. Ik begon het al somber in te zien voor Puur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door JSA: en een lief hifi audio lummeltje van 19 Nee, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! IK ZIT MET TRANEN IN MIJN OGEN!!!! : SCHITTEREND (heel de buurt wakker) MVgr sherwin hehe LOL nog gefeliciteerd trouwens Bas, Ja met dat programma wat jij ook hebt gekocht , ik verveelde me. Groeten JazzLuva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin: En, als een harde klap (op de kasten van de PP's) bouw ik een uitmuntende speaker voor je die alles overtreft (gratis).. met meetrapport, alles erbij; Met 'niet goed, dochter terug' garantie! Dat klinkt goed, kan die eindelijk die rare thiels er eens uitflikkeren :D Groeten, Bas (Grapje hoor Paul. Bas vind Thiel mooi ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door JazzLuva: ...ik verveelde me. Groeten JazzLuva Klaas niet zo te zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door JazzLuva: hehe LOL nog gefeliciteerd trouwens Bas, Ja met dat programma wat jij ook hebt gekocht , ik verveelde me. Groeten JazzLuva He sherrie, Van harte jonge!!! Ik bedenk wel een leuk kado voor je :) Emiel, Toch hetzelfde als ik gekocht heb. Heb je hier nou lang over gedaan, dit te tekenen? Je bent er blijkbaar heel handig in, want ik bak er geen drol van. Maar mijn complimenten, ik ben zwaar geimponeerd! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door Audiopaul: Nee, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries: Emiel, Toch hetzelfde als ik gekocht heb. Heb je hier nou lang over gedaan, dit te tekenen? Je bent er blijkbaar heel handig in, want ik bak er geen drol van. Maar mijn complimenten, ik ben zwaar geimponeerd! Groeten, Bas hehe bedankt , nou al met al ben ik er denk 1 uur mee bezig geweest. Ik had nog wat drivers liggen en die hoefde ik alleen maar ff een andere kleur te geven en te scalen etc.. Verder is het vrij simpel allemaal , de "twat" had ik geript uit een object dat ik nog had, dus ook niet veel werk. Ja om te leren moet je er wel echt achter gaan ziten en de tijd nemen, best complexe materie in het begin. Groeten JazzLuva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin: Bedankt Bas!!!, je hebt nog het e.e.a. te goed van mij... komt in orde! mvgr, sherwin Sher, daar moet je nu niet aan denken op je verjaardag!. Ik weet een leuk kadotje Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Ja, het is voor mij 100% duidelijk dat zodra je over zn dochters begint, hij gelijk het haze pad neemt. Lijkt wel alsof hij zich ergens voor schaamt, was het een ongelukje paul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin: Ik ook, gewoon een keer langs komen en gezellig een pilsje drinken en wat ouwehoeren... is voor mij al toppie Mvgr Beste Sher, DAnk dat je mijn aanwezigheid als kadootje bestempled . Nee maar serieus, we moet binnekort eens wat leuks gaan doen met zijn allen! De laatste keer dat je van ver naar mijn toko kwam, was ik ook alles behalve gezellig, en dat wil ik graag goedmaken. Hoop dan eindelijk je mooie ontwerpen te kunnen beluisteren. Ben nu al bang voor ze. Bang dat ze de Matrix 800's verslaan. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 ok sebastiaan, bedankt voor je antwoord! Dat zieke was meer een comliment, ik bedoel je bent Goed Bezig - ofzo Ieg joe zawinul zei je? hij was laatst in groningen I was there leuke tekening jazzluva! 3dsmax? ik heb mn quad wel eens gemodelled, maar dat was in een suffe swift3dplugin zonder skinns etc. heb je grafishe aspiraties? game Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Game: Gemaakt met Lightwave 3d, ben al heel wat jaren met 3d bezig Groeten JazzLuva Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 En je kunt er ook nog eens hele mooie naakte wijven met grote elco's mee modelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Beste Game, Ja verdomme, ik weet het van Groningen, ik was toen op vakantie, normaal mis ik geen een concert van hem als hij in NL is. Maargoed, ik zal niet ontkennen dat ik ziek ben Zowel geestelijk als lichamelijk als sexueel ben ik ziek :D............I love it!! :D Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door JazzLuva:Game: Gemaakt met Lightwave 3d, ben al heel wat jaren met 3d bezig Groeten JazzLuva ah! lightwave. Als je al jaren ermee bezig bent, dan ken je 3dsmax uiteraard ook?! wat vindt jij het 'beste' programma voor 3d modeling?? game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob James Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door JazzLuva:(...) Verder is het vrij simpel allemaal , de "twat" had ik geript uit een object dat ik nog had, dus ook niet veel werk. (....) Groeten JazzLuva Lulkoek! Dit is duidelijk de twat van jouw eigen vrouw... die herken ik uit duizenden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door Bob James: Lulkoek! Dit is duidelijk de twat van jouw eigen vrouw... die herken ik uit duizenden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door Bob James: Lulkoek! Dit is duidelijk de twat van jouw eigen vrouw... die herken ik uit duizenden! Emiel heeft geen vrouw helaas voor jou Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door [[Game]]: ah! lightwave. Als je al jaren ermee bezig bent, dan ken je 3dsmax uiteraard ook?! wat vindt jij het 'beste' programma voor 3d modeling?? game Persoonlijk hou ik het meest van de Lightwave Modeler , werkt erg makkelijk en intuitive, ook de renderer van Lightwave is wereldklasse (kun je van de standaard Max renderer niet zeggen) Ben begonnen met Lightwave op de Amiga , zo'n 8 jaar terug. Heb daarna op de PC verschllende pakketen geprobeerd (Max, SoftImage,Maya, XSI) maar vindt Lightwave toch het lekkerste werken. Maar uiteindelijk gaat het erom wie ermee werkt en niet welk pakket je gebruikt. Groeten JazzLuva P.S , oh ja Bob , misschien kan ik een versie maken met een spinneweb kapje voor de twat, moet je maar ff wat foto's op sturen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bob James Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin: Hier hebben we de natuurlijke versie van de PP's.. Zeg BOB, van wie is deze TWAT dan?? Lieverd! Kweenie, hoor... Zou best die van jou kenne weze, toch? Je had 'r z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door JSA:Ja, het is voor mij 100% duidelijk dat zodra je over zn dochters begint, hij gelijk het haze pad neemt. Lijkt wel alsof hij zich ergens voor schaamt, was het een ongelukje paul? Kijk maar uit dat ik niet effe langskom, zullen we eens zien wie het hazepad kiest! Nee, serieus, ik probeer altijd tijdig naar bed te gaan vanwege m'n drukke baan en priv Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 14 augustus 2003 Report Share Posted 14 augustus 2003 Geplaatst door RonL:Dat is niet Erik's orgel maar wel een heel leuke foto van Klaas. Staat die ook op zijn site? Het verbaast me niks dat hij ook orgeldraaier is geweest. 12 ambachten, 13 ongelukken... Het lijkt er toch echt op dat je iets tegen Klaas hebt... Iets persoonlijks, of zo? Of zit het probleem ergens bij jou? Echt, de hatelijkheid die hier tegen de persoon van KF en tegen de luidspreker PP al vijfendertig pagina's wordt opgestapeld, vanwege een luisteravondje dat niet goed verliep, is buiten alle proporties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts