Jump to content

Luistersessie bij Puur: (opnieuw) de Perfect Performer King

Recommended Posts

Kijk nou, daar hebben we het pijpje weer. :rolleyes::D

Ik ga hem gelijk uitprinten op foto-papier en hang hem in een mooi lijstje in de woonkamer. Dat pijpje heeft in de loop der jaren gewoon een betekenis voor mij gekregen. Toen ik het schilderij voor het eerst zag ,verafschuwde ik het, maar ik kan het pijpje steeds meer waarderen. :D Althans het lijkt op een pijpje, maar het is er geen

Geplaatst door Kermit:

Groningen heeft een reputatietje wat dat aangaat. Ik herinner mij nog een 'wet-fun' poster. O o o o , wat was dat schokkend zeg (voor sommige dan...) Ik kreeg er toch een beetje vreemde smaak van in mijn mond...

Dan kun je beter je mond dicht houden op dat moment. ;)

Zo te zien heeft iedereen zich erg nuttig gemaakt tijdens mijn afwezigheid. De kwaliteit van deze draad is tot bodemloze diepte gedaald zonder dat er een slotje op ging, gefeliciteerd.

Ik ben benieuwd wat de beloofde 2e pp(Picoso/Puur)-sessie gaat opleveren.

Groeten Yoyo

Geplaatst door Sherwin:

Volgensmij heeft ie na het lezen van dit forum topic die luidsprekers met de vloer gelijk gemaakt..

Hmmm, dat viel nog wel mee Sherwin, maar toen m'n overbuurman van 82 vanochtend begon te klagen dat ze zo verschrikkelijk laag gingen heb ik ze het raam uit gesmeten. Da's pas ruimtelijkheid, zo'n open raam.

Geplaatst door Puur:

Ik kan me er nog niet toe zetten om er iets zinnigs over te zeggen, het spijt me. Wellicht over een paar weken wel, of met een nieuwe review van Picoso.

Je hebt toch wel een eigen mening over jouw luidsprekers? Die hoef je toch niet van de bevindingen van Picoso af te laten hangen?

Geplaatst door richard 1:

Je hebt toch wel een eigen mening over jouw luidsprekers? Die hoef je toch niet van de bevindingen van Picoso af te laten hangen?

Ik kan me voorstellen dat hij wat voorzichtig is geworden met posten, als je de voorgaande discussie ziet..