A90 Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 bedoel je dit orgel erik ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door A90:bedoel je dit orgel erik ? nee , hij was iets groter. en dan zonder wielen Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Dat is niet Erik's orgel maar wel een heel leuke foto van Klaas. Staat die ook op zijn site? Het verbaast me niks dat hij ook orgeldraaier is geweest. 12 ambachten, 13 ongelukken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 dit is wat voor andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door jopie:dit is wat voor andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: dat orgel , of die 13 ongelukken Ik denk dat Jopie die 12 ambachten bedoelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Even wat anders. Volgens mij is Puur binnenkort terug van vakantie. Zullen we de narigheid van de dertig pagina's hiervoor ff schonen? Terugkijkend lijkt het een beetje op leedvermaak. We kunnen ook Picoso vragen om zijn recensie opnieuw te plaatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door RonL:Even wat anders. Volgens mij is Puur binnenkort terug van vakantie. Zullen we de narigheid van de dertig pagina's hiervoor ff schonen? Terugkijkend lijkt het een beetje op leedvermaak. We kunnen ook Picoso vragen om zijn recensie opnieuw te plaatsen. daar zeg je wat . aan de ene kant is het een beetje sneu voor puur . maar aan de andere kant . als klaas de speakers wat wijzigd ,denk ik dat hij velen van ons voorbij speeld . want ,ondanks het opdringerige midden ,hadden ze een hele hoop mooie eigenschappen . en laten we eerlijk zijn . alle speakers mankeren wel wat . Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 O ja, we kunnen onze eerdere uitspraken natuurlijk ook nuanceren en benadrukken dat aan deze speakers tenminste nog iets te verbeteren valt. Dat klinkt natuurlijk veel positiever. Dat er nog h Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin: Maar niet met alle mensen die (ze verkopen) er flink wat over te vertellen hebben. (niemand weet of spido en zijn verwanten Klaas is, maargoed). Mvgr hebbie gelijk in . maanden lang moesten wij aanhoren dat esl,s niks zijn en dat de pp alles was . siegfried ,bob james,speikerboer ,spido , allemaal hadden ze het zelfde lied . en als je dan de site van de pp,s doorleest ,dan denk je :dat moet wel heel erg goed wezen . dus niet . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Kunnen we dan voordat het topic verwijderd wordt wel even die meesterwerken van mij vastleggen op harddisk ofzo Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door [[Game]]:Jullie kunnen posten! daar kan ik niet tegenop... Sebastiaan, jij bent ziek En bob james, je had niet meer gereageerd, heb je nog vragen over de snelheid van een esl? Ehm, wat gebruik jij als bron sebastiaan? ps: wat is je favoriete fusion album allertijden? game Beste Game, Waarom ben ik ziek? omdat ik van mijn muziek wil genieten? Zodra mensen grote kasten zien, denken ze meteen aan ziek geweld, terwijl dit systeem juist zo subtiel is. Mijn bronnen wisselen de laatste tijd steeds. Ik was helemaal verknocht aan mijn Sony 559 ES. Mede omdat ik deze dermate heb verbouwd en gemodificeerd, dat het ongeevenaard werd. LEt wel deze mod's waren dermate kostbaar, dat niemand dat ooit nog zou doen voor zo'n relatieve oude speler. Maar het was voor mezelf. Rede was ook dat de Sony direct op de eindtrappen kon, met motorgestuurde alphs regelaar. Na dit circuit helemaal verbouwd te hebben, wilde ik nooit meer een pre amp. Op het laatst wilde ik nog een stapje verder gaan met de sony, en nam hem weer mee naar de zaak. Echter door toenemende drukte, licht ie nu na een half jaar nog steeds uit elkaar in de stellingen, en komt het er niet van. Dus daarna draaide ik afwissellend met de door mij zwaar gemodde M-audio superdac en een Denon (ook licht gemod) DA500. Als loopwerk gebruik ik een SACD speler van sony. Weet het type nummer nieteens, maar het is een ruk ding. Ik denk dat ik de sony binnenkort ga afmaken, want dat vond ik (zoals ik hem om heb gebouwd) wereld's. Qua beste fusion cd allertijden. Heb ik niet echt een voorkeur, er is zoveel goede fusion. Maar als ik er dan eentje moest kiezen dan is het wel faces of places van Joe Zawinul. Maar dat is ook omdat ik obsessed ben door Zawinul, en hij mijn grootste idool is. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door Paul Jenner:Kunnen we dan voordat het topic verwijderd wordt wel even die meesterwerken van mij vastleggen op harddisk ofzo Paul. open een nieuw topic paul ! audio gedichten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 langs berg en dal klinkt gebral geen volle zuiv"ren toon maar krakenderwijze en tergend zo sloom Oeps, ik liet me weer even gaan .... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin: Weg met die vlies horren.. magnepruts Dit zie ik nu pas Mag ik even protesteren? Dit hoort toch niet thuis in een serieus PP topic? Een ban voor die Sherwin-van-de-ronde-ster! Zal wel een konus knaapje zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin: ooit een vierkante ster gezien dan?! duh.. Vraag maar eens aan klaas..( die teveel met zijn meetmicrofoon speelt), Mvgr Die meetmicrofoon zal dan wel net zo gruizig zijn als zijn spleet. Zonde van zo'n ding. Zijn toch best duur... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin: Pas maar op dat ik geen peerless XLS op vol vermogen in je gezich laat klapperen.. ben je zo gebrainwashed. Mvgr BTW, zo'n Peerless XLS heb ik wel eens thuis gehad. In een gesloten kast met passief membraam. Voor explosies en carcrashes zijn ze onovertroffen. Onze kindertjes werden er bang van en we hadden last van vlekken op tafel in verband met hekgolfen in de koffie. Ik luister alleen niet heel langdurig naar explosies en voor muziek had ik er niet zoveel aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin: Met een 'n' Maargoed, grappig spul.. Mvgr Sherwin Nee echt, ik had er een met een membraam. Waar had jij de jouwe dan vandaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Er is er een jarig hoera hoera, dat je kun je wel zien dat is sherrrr (win) gefeliciteerd, sherwin eindelijk volwassen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Maar wat lees ik, 21 geworden? Gefeliciteerd jongen. Mag je eindelijk vieze praat uitslaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin: MembraaMMM? Ben ik blij dat die peerless geen open spleet heeft, anders had je hetzelfde gehad als klaas (DE VERSCHRIKKELIJKE, pas maar op.. meranti-plaat achter je broek, niets aan de hand). Mijn peerless heb ik bij de plaatselijke groentenboer gekocht; Mvg Nou, nou, Sherwin leeft zich weer uit! Trouwens, ik lees net dat je jarig bent? Van harte dan.....lummel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door RonL: Nee echt, ik had er een met een membraam. Waar had jij de jouwe dan vandaan? hee, ik voel weer een audiogedicht opkomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Zie hier Klaas z'n laatste project Groeten JazzLuva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin: Schitterend..!, nee 19 Mvgr 19? Ik heb een dochter van 19, ik word oud....zucht! Hoop dat je een gezellige dag hebt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 augustus 2003 Report Share Posted 13 augustus 2003 Geplaatst door Sherwin: Ooit leer je mij nog serieus kennen, dan geloof je niet dat IK dat ben hier op het forum.. echt niet Je bent welkom over een paar weken als mijn bouwwerken af zijn Mvgr Ik w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts