dick jansen Posted 21 juli 2003 Report Share Posted 21 juli 2003 Geplaatst door jopie:waar kom IK eigenlijk vandaan???? Even raden: uit een laboratorium voor genetische manipulatie Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 21 juli 2003 Report Share Posted 21 juli 2003 genetisch, gemanipuleerd, gemodificeerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 21 juli 2003 Report Share Posted 21 juli 2003 >Je hoorde ook het verschil tussen cdspelers met wel 8m touw tussen pre en eind Is dat wel zo. Ik heb namelijk niet zo veel verschil gehoord en tussen mijn slechte brouwsels zit ook niet veel verschil. Heb nu 4 meter staalkabel gekocht... Als het stroom geleid wil ik het proberen (en goedkoop natuurlijk) nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Ik ga verder knutselen met waslijn draad en puur staalkabel... Ik zie de reclame slogan al voor mij "Een interlink zo sterk als staal". Kermit hoe it het nu met die luistersessie? Gaat die nog door? nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door nando:Ik ga verder knutselen met waslijn draad... nando Neem wel audiofiele wasknijpers als je daar je schone muziek aan ophangt Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door nando:>Je hoorde ook het verschil tussen cdspelers met wel 8m touw tussen pre en eind Is dat wel zo. Ik heb namelijk niet zo veel verschil gehoord en tussen mijn slechte brouwsels zit ook niet veel verschil. Heb nu 4 meter staalkabel gekocht... Als het stroom geleid wil ik het proberen (en goedkoop natuurlijk) nando Ik weet niet wat staalkabel kost, maar zelf heb ik een paar keer utp netwerkkabel gebruikt. Dat kostte me iets van 0,15 euro per meter. Ik heb daar nog iets van 100 meter van liggen op een haspel.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 23 juli 2003 Author Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door nando:Ik ga verder knutselen met waslijn draad en puur staalkabel... Ik zie de reclame slogan al voor mij "Een interlink zo sterk als staal". Kermit hoe it het nu met die luistersessie? Gaat die nog door? nando Wat mij betreft wel. Alleen valt het me op dat zich weinig luisteraars aanmelden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankD Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Opvallend, Het moet toch een eitje zijn met al die haspels en stalen waslijnen. Daar moet je een dropveter toch tussenuit kunnen halen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door Kermit: Wat mij betreft wel. Alleen valt het me op dat zich weinig luisteraars aanmelden... sorry kermit. maar normaal gesproken wil ik altijd graag van de partij zijn zeker na de 2 goede ervaring die ik al een keer heb ervaren bij jouw. maar aangezien je toch geen verschil hoort zoals jij al 100x hebt gezegd lijkt het mij niet zo verstandig hier aan deel te nemen,je hoort ook geen verschil met stroomsnoeren (zijn jouw eigen woorden) ik vindt een luistersessie altijd leuk en leerzaam maar hier komen discussies aan te pas over wat het verschil is met de interlinks maar uiteindelijk ben ik bang dat er wordt verteld dat het tussen de oren zit.(dus daarom sla ik 1x over) maar mocht het zijn dat je de luistersessie toch doorzet probeer dan een interlink te beluisteren van koper(xtc),zilver,carbon(v/d hul the first ultimate)waarvoor ik persoonlijk voor de koperlegering gaat. in ieder geval een prettige luistersessie toe gewenst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 23 juli 2003 Author Report Share Posted 23 juli 2003 Beste Rob Hier sla je de plank volledig mis. Ik heb nooit beweerd dat ik geen verschillen hoorde, slechts dat ik het nooit een verbetering vond. En dat heb ik al honderd keer gezegd. Verder heb ik mijzelf als procesbegeleider opgeworpen en laat ik het luister en oordeel werk aan anderen over... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 ik denk dat niemand op een vreemde set ,met een vreemde akoustiek ,verschillen zal horen tussen kabels . met de cdspeler test was het al heel moeilijk . en toen meldde kermit al dat we eerst een aantal nummers moesten in studeren ,om te weten waar we op moesten letten . dus ,zal het hier op neer komen : ze dronken een glas, ze deden een plas ,en alles bleef zoals het was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankD Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Maar wie komen er nog meer luisteren dan? Het gaat hier om het spel en niet om de knikkers. Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:ik denk dat niemand op een vreemde set ,met een vreemde akoustiek ,verschillen zal horen tussen kabels . met de cdspeler test was het al heel moeilijk . en toen meldde kermit al dat we eerst een aantal nummers moesten in studeren ,om te weten waar we op moesten letten . dus ,zal het hier op neer komen : ze dronken een glas, ze deden een plas ,en alles bleef zoals het was. ,t blieft zoeals het blieft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Tis weer gezellig hear Ik snap ook niet waarom zo weinig mensen zich aanmelden, maar Telefunken heeft wel een punt met zijn stelling. Ook ik meld me niet aan, dit om reeds bekende redenen..... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 kijk zo slap is het hear dus niet. begraaf inderdaad de strijdbijl volkomen mee eens.(volwassen mensen moet kunnen) wie weet wordt het toch nog gezellig Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door telefunken:kijk zo slap is het hear dus niet. begraaf inderdaad de strijdbijl volkomen mee eens.(volwassen mensen moet kunnen) wie weet wordt het toch nog gezellig Ik denk dat het initiatief in deze niet bij mij ligt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 24 juli 2003 Report Share Posted 24 juli 2003 Die staalkabel is lastig solderen (ik ben er ook niet goed in, prutsertje) maar het werkt wel! Van alle kabels die ik tot nu toe heb gehoord va mijzelf heb ik het idee dat deze misschien wel iets verschillend is met de koperen kabeltjes die ik heb gemaakt. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 juli 2003 Report Share Posted 24 juli 2003 Vroeger communiceerde ik met een buurjongetje via een strak gespannen touwtje tussen 2 bekertjes. Is dat nog een ideetje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 24 juli 2003 Author Report Share Posted 24 juli 2003 De reden dat Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 24 juli 2003 Report Share Posted 24 juli 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 24 juli 2003 Report Share Posted 24 juli 2003 Geplaatst door Kermit:De reden dat Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 juli 2003 Report Share Posted 24 juli 2003 Mooi initiatief, Telefunken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 24 juli 2003 Report Share Posted 24 juli 2003 Geplaatst door cgm:Mooi initiatief, Telefunken. hoe krijg je een koppige kikker bij een stoffige kakker was een grapje hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts