Jump to content

DBT kabels

Kermit
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door cgm:

Mooi initiatief, Telefunken.   ;)

Zeker, vooral omdat 'we' pas over een jaar bij Telefunken langs gaan als iemand het dan nog weet..... :)

Overigens moeten 'we' de zaak eerst eens uitpraten, de aanleiding van Kermit's trieste aktie bij Erik is mij nl. nog steeds niet duidelijk :rolleyes:

Iemand die 'zomaar' een ander de deur wijst bij een luistersessie is heel raar bezig, beter had Kermit dit kunnen beargumenteren, dan had ik er misschien nog begrip voor kunnen opbrengen.....

Hij heeft mij ook niet benaderd of de beweegredenen genoemd, Erik moest het mij vertellen..... en dat deed hij echt niet met plezier.

Kan het nog slapper? Ik denk het niet.

En nee, ik hou dit niet 'onder de pet', iedereen mag weten bij wat voor kikker hij op bezoek gaat.

Bij hifi.nl zou ik hem in de Sinbin gestopt hebben :)

Andr

Je zegt het goed Telefunken, zo'n probleem moet je oplossen en niet doen of er niets gebeurd is, want dan blijf je met vragen zitten.

Ik denk dat de zaak duidelijk is en dat de bal niet meer bij mij ligt.

Eerst meer duidelijkheid, daarna kijk ik wel of ik de zaak vergeet.

Andr

Geplaatst door cgm:

Zo. Nu nog het verhaal van Kermit, dan begrijp ik het ook. Dit klinkt een beetje onvolledig in mijn oren.

Het enige wat ik hier op het forum meemaak is de nasleep van de ruzie, en iedere keer vraag ik me af of ik moet lachen, of dat ik me moet ergeren.

altijd blijven lachen !!

:):)

Geplaatst door cgm:

Zo. Nu nog het verhaal van Kermit, dan begrijp ik het ook. Dit klinkt een beetje onvolledig in mijn oren.

Het enige wat ik hier op het forum meemaak is de nasleep van de ruzie, en iedere keer vraag ik me af of ik moet lachen, of dat ik me moet ergeren.

soms is het niet interesant om alles te weten.

het beste is dit te negeren heeft niemand er verder last van,want hoe meer er wordt verteld hoe meer ergenissen er bij komen ik probeer juist voor een verzoening te zorgen.

probeer anders de andere topic's ;)

Geplaatst door telefunken:

soms is het niet interesant om alles te weten.

het beste is dit te negeren heeft niemand er verder last van,want hoe meer er wordt verteld hoe meer ergenissen er bij komen ik probeer juist voor een verzoening te zorgen.

probeer anders de andere topic's   ;)

Okee, ik laat het aan jou. De andere kant opkijken of weglopen zoals je adviseert is een beetje moeilijk, want we komen elkaar overal tegen

;)

Ach Ander en ik maakte elkaar dikwijls in het verleden uit voor rotte vis maar het waren slechts woorden die het forum destijds ook nog sappig hielden :D

Uiteindelijk werd de rode loper voor mij uitgelegd bij Ander en was er natuurlijk helemaal niets aan de hand.

Mensen moeten zich niet zo druk maken en al helemaal niet in dit jargon het is toch een hobby of zie ik dat verkeerd?

Met lachende groet Don van der Deijl

Geplaatst door Don van der Deijl:

Mensen moeten zich niet zo druk maken en al helemaal niet in dit jargon het is toch een hobby of zie ik dat verkeerd?

Met lachende groet Don van der Deijl[/QB]

Wat!?!? Maar een hobby?

Heb ik gvd mijn familie en de hele buurt geterroriseerd, zegt hij dat het maar een hobby is? ;)(vrij naar Freek de Jonge)

Geplaatst door Pjotr:

Oh, dus Andre zit gewoon een beetje te zieken hier. Houdt ie wel lang vol. Nou ja, weten we dan ook weer.

cool.gif

Ik ben een volhouder ja cool.gif:P

Deze 'situatie' is trouwens niet vergelijkbaar met die van Don destijds, want ik heb Kermit al een paar keer ontmoet.

Don bleek bij de 1e ontmoeting (en nog steeds) gewoon een leuke gezellige knutselaar te zijn die niet te beroerd is om van gedachten te veranderen als z'n oren hem dat vertellen.

Van Kermit heb ik toch een heel andere indruk, die ik nu niet nog eens hear ga schetsen, dat doet hij zelf wel :rolleyes:

Kennelijk zijn er meerdere manieren van 'bevlogen' zijn, zowel positieve als andere .....

Andr

Geplaatst door Kermit:

Zullen we maar terug gaan naar het oorspronkelijke onderwerp: een DBT test met interlinks? Ik kan nog steeds een luisteraar gebruiken.

Nou ok dan, ik kom wel luisteren :P:D

En ik neem mijn opmerking over jou en Ingrid terug, dat was onder de maat, sorry :rolleyes:

(meer liefs krijg je niet van me Kermit) :o

Je gaat nu toch niet zelf weg he?

Andr

Akkoord

Overigens hoef je een PM niet kwijt te zijn. Als je een PB klikt om te beantwoorden, dan zie je linksboven 2 opties: 'Reageer nu' en 'nieuw bericht'. In het laatste geval beantwoord je wel, maar blijft de oorspronkelijke PB waar je op wil antwoorden in je inbox staan.