Jump to content

buizen bier en borrelnoten bij JOPIE

Recommended Posts

Je kent me Henk, ik durf alles te vragen :)

Ik kan me nog herinneren uit de goede tijd van hifi.nl dat er een topic was van "post hier de foto van je vriendin" misschien moeten we die topac hier maar eens doorstarten :).

Wat opvallend is, is dat de grootste mafkezen, de lekkerste vriendinnen hebben :)D)

Groeten,

Bas

Geplaatst door Kermit:

Ik weet het niet hoor, maar ik vroeg me ineens af.... zomaar, ineens weet je wel. Nou ja, ik vroeg me dus af of Klaas, je weet wel, uit het mooi gelegen Appelscha, dat stadje waar kinderen nog naar ouders schijnen te luisteren, voelt u wel? Nou, ik dacht dus, dat het dus miscchien wellicht op voorhand niet meteen een dom idee zou hoeven te zijn dat Klaas dus, van die PePe's dus, dat die dus misschien een keertje bij Jopie zou gaan luisteren, of zoiets, dacht ik...

Misschien helpt het...

Ik kan me niet voorstellen dat Klaas veel waarde zal hechten aan het oordeel van mensen die zelf luidsprekers hebben uitgekozen die niet eens voldoen aan de (zwaar gedateerde) DIN hifi-norm, waar geen draadje bas uit komt, en die de rest even hard in fase (voorkantgeluid) als in tegenfase (achterkantgeluid) weergeven...

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Ik ben eigenlijk nog het meest benieuwd naar een foto van Jopie's vriendin  :).

Groeten,

Bas

tsja ,

maar wat heeft jopie nou aan een vriendin als ie op mij valt ?

die mafkees

:P

zullen we dansen zei die ,

tmoe nie gekker worden met die gozer :)

ps henk ik heb geen borrelnoten op .

dat maakt bij het kauwen te veel herrie ,en dan hoor je de muziek niet meer zo lekker ;)

Beste Eric,

Tja als jope jou te dans kan vragen, had jij zijn vriendin ook te dans kunnen vragen  :)

Groeten,

Bas

jij maakt er helemaal een puinhoop van .

en ik ken niet eens danse

:)

gekke jongens zeg ,hier .

ze luisteren de verkeerde muziek denk ik .

daar ga je allemaal rare dingen van doen . ;)

Geplaatst door erik klijnsmit:

jij maakt er helemaal een puinhoop van .

en ik ken niet eens danse

:)

gekke jongens zeg ,hier .

ze luisteren de verkeerde muziek denk ik .

daar ga je allemaal rare dingen van doen .   ;)

het levende voorbeeld ben ik.

:D

Ik kan me nog herinneren uit de goede tijd van hifi.nl dat er een topic was van "post hier de foto van je vriendin" ........

Groeten,

Bas

Alwaar Jopie deze foto destijds gepost heeft:

Freaky3.gif

Of was dat nou in het topic "Post hier een foto van jezelf" confused.gif:D;)

Geplaatst door Sherwin:

Dat zal hendig wel, een vrouw heeft ook een STER dus daar zal ie weinig moeite mee hebben... als er maar een gat in zit, HE spido?    :D

Mvgr

Zeg willen lullie die rondvaartboten van Spido niet belachelijk maken die zijn wereldberoemd en daar zit GEEN gat in (mag ik hopen).

Tis me wat met die nepfiguren hier. Een spido die als alias de naam van een rondvaartbotenbedrijf in Rotterdam aanneemt en doet alsof ie alle corifeen op het gebied van speakerbouw van de wereld kent (zij kennen hem hoogst waarschijnlijk niet). Een Bopje die de naam van een jazzpianist aanneemt. Iedere keer als ik die naam Bob tegenkom moet ik steeds aan die kartoon van Kamagurka denken met dat hondje.

• 5 weeks later...