Jump to content

buizen bier en borrelnoten bij JOPIE

Recommended Posts

Geplaatst door jopie:

even de line up................

luxman draaitafel.

:)

Die zie je niet vaak (kan me eigenlijk niet eens meer herinneren dat ze die leverden). Audioscript had toch ook Micro in hun pakket.

Of wacht eens, had Luxman niet zo'n draaitafel met een vacuumpomp (om de plaat aan het plateau vast te zuigen)?

Ja, die hadden ze ook: de PD300. En ze hadden de PD121 met een Stax UA7 arm, bepaald niet te versmaden. En nog een heleboel andere DD draaitafels, allemaal met een nummer als de PD272. Jopie heeft een 284 met een mooi slank Luxman armpje. Er zit een klein beetje voor-achter speling in lagertje, maar dat moet er toch vrij eenvoudig uit te halen zijn....

Als het mijn eigen speler was geweest, dan had ik allang uitgezocht hoe dat bij deze arm zit en de speling er uit gehaald. Met andermans spullen doe ik dat niet, tenzij ik het al eerder een keer gedaan heb en precies weet wat ik doe. Wellicht is er iemand op het forum die dit soort armpjes kent?

Geplaatst door jopie:

vreemd?????????????    ;)

andre heeft hier nog helemaal niet op mijn set gereageerd.

;)    :D  

Ik wacht op een recente foto :D

Maarreh..... zo te lezen een prima set, die alleen op oorlogsniveau een beetje begint te krimpen :rolleyes:

Of Erik gelijk heeft met de wat kleine afbeelding weet ik niet, als jij dat ok vindt dan is het ok :)

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

Dan zou ie jouw zeker moeten aanspreken. Jij draait toch nooit op oorlogsniveau   :rolleyes:

Daarom zijn mijn oren nog steeds zo goed :P;)

Het komt bij mij niet direct over als 'oorlogsniveau', maar als je ff de kamer uit loopt en weer terugkeert dan sta je versteld dat je in die 'herrie' hebt gezeten :)

Overigens ben ik z

Geplaatst door erik klijnsmit:

enik begreep ook ineens hoe jopie aan zo,n charmante vriendin komt .  :)

kun je het mij ook leren jopie?   :D    ;)

Het enige dat ik nog mis is een foto van de vriendin van Jopie met als het enigszins kan een recensie???? ;);):D:P

Conqubite