Jump to content

Jadis Symphonia

Jitze
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door jopie:

maar wil GRAAG zo,n symphonia.   :D

Dat kan toch, er zijn er nog veel meer, hier staan er op dit moment 2..................

Groet Jitze

Inmiddels heeft de speler er wat meer uren op zitten, verschil met de uitgangssituatie is toch wat groter dan ik in eerste instantie dacht te horen.

dynamiek is duidelijk vooruitgegaan, strakker laag, meer detaillering oftewel droef meer muziek.................

Staat nu naast een North Star combi, waarvan de DAC net nieuw uit Italie is gekomen, moet nog even een beetje inspelen of wennen..............

Groet Jitze cool.gif:D:rolleyes:

Geplaatst door Jitze:

Inmiddels heeft de speler er wat meer uren op zitten, verschil met de uitgangssituatie is toch wat groter dan ik in eerste instantie dacht te horen.

dynamiek is duidelijk vooruitgegaan, strakker laag, meer detaillering oftewel droef meer muziek.................

Staat nu naast een North Star combi, waarvan de DAC net nieuw uit Italie is gekomen, moet nog even een beetje inspelen of wennen..............

Groet Jitze   cool.gif    :D    :rolleyes:

Heel spannend Jitze :)

Waarom eigenlijk de Jadis upgraden en tegelijk een Northstar set erbij zetten?

Dat lijkt me heel verwarrend.....

Volgens Ruud wordt zijn Northstar combi elke dag beter, ik ben benieuwd hoelang dat nog doorgaat :)

Veel plezier met al die bitjes :D

Andr

Geplaatst door Ruud:

Gelukkig is dat zo onderhand wel gestopt   :( zou me geen raad weten wanneer het verbeteren door zou gaan   :rolleyes:    :P    :D    ;)

Hoeveel uren heeft dit geduurd Ruud, waar is de verbetering gestopt ?

Groet Jitze

Geplaatst door jopie:

dat ding klonk net zo goed als in het begin. punt   :)

Vrees dat ik dan behoorlijk gehoorgestoord ben, neem een behoorlijk verschil waar...............

Groet Jitze

Geplaatst door Jitze:

Vrees dat ik dan behoorlijk gehoorgestoord ben, neem een behoorlijk verschil waar...............

Groet Jitze

Jopie luistert zoals Erik : NIET dus :P

Andr

Geplaatst door jopie:

nou nou dat is niet erg aardig.    :D     ;)

maar wel correct................. :D:rolleyes:

• 2 weeks later...

Inmiddels staat de North Star bijna 2 weken ononderbroken te spelen.

Momenteel is de balans in het voordeel van de Symphonia, meer detail, meer dynamiek, tonaal beter op orde - vooral minder scherpte - .

Denkelijk lijdt ook de North Star aan het gebrek van een goede sturing - clock dus - mogelijk zijn er ook nog een aantal zaken in de eindtrap voor verbetering vatbaar...........

Inmiddels heel gelukkig met m'n - spontane - keuze voor de Jadis.

Alles even heel kort samenvattend, ook de verhalen over de vergelijking van een aantal spelers in een ander topic, zou ik willen aanbevelen, zoek een speler - niet volgeladen met allerlei overbodige componenten - die een redelijk loopwerk combineert met behoorlijke prestaties en bouw daar een betere clock in, pak ook de uitgang aan en verbaas je.................

Groet Jitze

Geplaatst door Jitze:

Inmiddels staat de North Star bijna 2 weken ononderbroken te spelen.

Momenteel is de balans in het voordeel van de Symphonia, meer detail, meer dynamiek, tonaal beter op orde - vooral minder scherpte - .

Denkelijk lijdt ook de North Star aan het gebrek van een goede sturing - clock dus - mogelijk zijn er ook nog een aantal zaken in de eindtrap voor verbetering vatbaar...........

Inmiddels heel gelukkig met m'n - spontane - keuze voor de Jadis.

Alles even heel kort samenvattend, ook  de verhalen over de vergelijking van een aantal spelers in een ander topic, zou ik willen aanbevelen, zoek een speler - niet volgeladen met allerlei overbodige componenten - die een redelijk loopwerk combineert met behoorlijke prestaties en bouw daar een betere clock in, pak ook de uitgang aan en verbaas je.................

Groet Jitze

De clock van de Northstar is op zich niet bijzonder, daar valt misschien nog winst te behalen.

Maar scherpte confused.gif

Sorry Jitze, je bent de eerste die dat opmerkt, misschien een mismatch met een interlink of een netsnoer op de NS?

De andere Monsters dan de 2.4 vind ik een stuk minder mooi.....

Ik zou eigenlijk wel weer eens de Jadis naast de NS willen horen, nu de Jadis een kennelijk geslaagde upgrade heeft gehad :)

Andr

Geplaatst door jopie:

oei;;;;;;;; er is iet mis met de n.s.

slechte nachtrust ANDRE.   ;)

Nee hoor, die NS is niet van mij en ik weet hoe mijn NS klonk bij Jitze met mijn interlinks en netsnoeren :)

Andr