Jump to content

Jadis Symphonia

Jitze
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Jitze:

Op basis van dit verhaal ben ik vreselijk benieuwd voor hoeveel - aan onderdelen - jij in de North Star ziet en begrijp ik niet dat je 'm hebt gekocht.....................

Dit soort uitspraken vallen geheel in het luchtledige.

Groet Jitze

Graag wat beter begrijpend lezen jongens :rolleyes:

Ik heb het nu puur over de onderdelen van een stabiele clock en bijbehorende voeding, niet over onderdelen die in welke cdspeler dan ook zitten.

En tevens uit ik enige kritiek richting Trichord betreffende de kostprijs van hun clock.....Guido Tent is een stuk redelijker :)

Dan toch nog even over de NS, ik kan zo'n ding met mijn (beperkte) elektronica kennis niet ontwerpen en bouwen, daarom koop ik hem gewoon cool.gif

Dat scheelt me ook een berg tijd die ik nu kan benutten om van de NS te genieten.

Andr

Geplaatst door Henrie:

Andre was een beetje verblind door z'n woede denk ik...   :)

Ach jee, hoe kom ik nou bij Jasper :(

Sorry Jasper, ik zal het niet meer zeggen :rolleyes: ik ben moe vandaag, net ook nog een avond gewerkt :( :(

M'n verhaal blijft verder staan Henk, zie het maar als een automonteur, die kan alles repareren, maar uit het niets een complete auto ontwerpen, daar komt meer bij kijken.

Ik snap dus nog steeds niet waarom ik bijv. een dac en een loopwerk zou moeten kunnen ontwerpen en waarom het je tegenvalt dat ik dat niet kan......

Afgezien van de berg tijd die ik daarvoor niet beschikbaar heb.....

Ik hoop dat je een sterk 3e been hebt :D

Andr

Beste,

Sorry hoor jongens, ik wil niet sentimenteel doen, maar vind het wel erg flauw dat jullie op alles wat Andre hier maar zegt meteen weer wat op aan te merken hebben.

Ik kan ook wel elke keer gaan beginnen als het over Koda, de ESL, buizen en weet ik het wat gaat.

Groeten,

Bas

Geeft niet Bas ;) we zijn allemaal wel eens in een sentimentele bui. Wie kaatst moet de bal verwachten. Alleen als Andre de bal krijgt weet ie soms niet zo goed wat ie er mee moet en dat begint gewoon op te vallen.

Geplaatst door Pjotr:

Geeft niet Bas    ;) we zijn allemaal wel eens in een sentimentele bui. Wie kaatst moet de bal verwachten. Alleen als Andre de bal krijgt weet ie soms niet zo goed wat ie er mee moet en dat begint gewoon op te vallen.

Nou geweldig, ik blijf gewoon ballen kaatsen, don't worry :)

Met bowlingballen heb ik inderdaad wat moeite :D

Andr

• 2 weeks later...
Geplaatst door Jitze:

Speler is inderdaad terug met een nieuwe klok en zonder mute torren.

Inderdaad een strakker laag, meer rust en ook is weer enige scherpte verdwenen.

Niet dat de verschillen met het orgineel enorm groot zijn, wel is hij plezieriger om naar te luisteren.

Groet Jitze   :)

Nu enkele weken later blijkt het verschil met de oorspronklijke situatie toch wat groter dan in eerste instantie leek..........

Inspelen van een klok heeft ook zo z'n voordelen.

Groet Jitze

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Beste,

Sorry hoor jongens, ik wil niet sentimenteel doen, maar vind het wel erg flauw dat jullie op alles wat Andre hier maar zegt meteen weer wat op aan te merken hebben.

Ik kan ook wel elke keer gaan beginnen als het over Koda, de ESL, buizen en weet ik het wat gaat.

Groeten,

Bas

ja jongens ;)

durf eens wat te zeggen over koda en esl

mad.gif

dat durven jullie niet h