TannoJ Posted 2 juni 2002 Report Share Posted 2 juni 2002 Hallo Gerrit, Ik ben toch erg benieuwd wat jij voor apparatuur hebt????????? Dat moet toch wel helemaal het einde zijn Mvrgr John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 2 juni 2002 Report Share Posted 2 juni 2002 Hallo Allemaal, MasterBase is heel gek spul als ik het zelf niet gehoord had dan geloofde ik het niet. Het spul lijkt op HoneyComb wat Sony vroeger voor luidsprekers gebruikte. Maar wat erger is het spul lijkt op afval en ziet er dus niet uit . Maar ik geloof het nog steeds niet , anderzijds moet ik erkennen dat het wel werkt ...stom spul en ik weet ook niet waarom het werkt. En als ik het niet begrijp wil ik het niet geloven maar ik moet wel . Dus ben ik Ik hoop dat er veel mensen zijn die reageren als Gerrit want dat wil ik eingelijk ook maar het kan niet omdat ik het echt heb gehoord.......raar spul ... Het is een tweak die je niet moet zien want als je het ziet dan geloof je het niet dat een stukje afval het geluid een stuk beter maakt MvG, Haudio Wie met z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 2 juni 2002 Report Share Posted 2 juni 2002 Geplaatst door JGCK:Hallo Gerrit, Ik ben toch erg benieuwd wat jij voor apparatuur hebt????????? Dat moet toch wel helemaal het einde zijn Mvrgr John Ik ben op dit moment best tevreden en hoef het niet te zoeken in aardstraal-kastjes. Ik krijg soms het idee dat ik na 2 flessen cognac nuchterder ben dan sommige niet-drinkers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 2 juni 2002 Report Share Posted 2 juni 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld: Ik krijg soms het idee dat ik na 2 flessen cognac nuchterder ben dan sommige niet-drinkers. Beste Gerrit, AHA...... ...dat verklaard veel.... MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 2 juni 2002 Report Share Posted 2 juni 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld:Een typisch geval van massa-hysterie. Ach, zo zwaar is dat spul helemaal niet. In feite weegt het eigenlijk niks BTW: Als Haudio zegt dat het "raar spul" is hoeft dat nog niet zoveel te zeggen. Hij vindt wel meer dingen raar Maar als hij zegt dat het werkt, geloof het dan maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 2 juni 2002 Report Share Posted 2 juni 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld: Ik ben op dit moment best tevreden en hoef het niet te zoeken in aardstraal-kastjes. Ik krijg soms het idee dat ik na 2 flessen cognac nuchterder ben dan sommige niet-drinkers. Nog steeds benieuwd welke audioapparatuur je gebruikt..... ??????? Of durf je dat niet te zeggen, omdat je bang bent voor kritiek??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 2 juni 2002 Report Share Posted 2 juni 2002 Geplaatst door JGCK: Nog steeds benieuwd welke audioapparatuur je gebruikt..... ??????? Of durf je dat niet te zeggen, omdat je bang bent voor kritiek??? Een Paladium midisetje van Neckermann gaat na 2 flessen cognac ook beter klinken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 2 juni 2002 Report Share Posted 2 juni 2002 Geplaatst door sodejuu: Een Paladium midisetje van Neckermann gaat na 2 flessen cognac ook beter klinken Maar ligt dit dan aan de drank?Bekend is dat je van drank dingen gaat zien die er niet zijn maar niet dingen gaat horen die er niet zijn.Mischien dat iemand door een veranderde gemoedstoestand zich minder zorgen maakt over wat voor spullen hij heeft staan en welk kabeltje hij morgen gaat uitproberen.Hij geniet gewoon van het moment. Ik ga gelijk experimenteren met verschillende soorten drank,Waarschijnlijk gaat het bij bier wat ronder klinken en bij wiskey wat scherper. Potverdorie,dit begint op een drankreclame te lijken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 2 juni 2002 Report Share Posted 2 juni 2002 Aha, je bent dus bang voor kritiek. Jammer, ben erg benieuwd naar wat jij fantastisch vindt...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 3 juni 2002 Report Share Posted 3 juni 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld:Een typisch geval van massa-hysterie. Een typisch geval van"wat de boer niet kent, eet hij niet" DEPETER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 3 juni 2002 Report Share Posted 3 juni 2002 Toch meer een geval van boeren-nuchterheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld: Ik ben op dit moment best tevreden en hoef het niet te zoeken in aardstraal-kastjes. Ik ben toch benieuwd naar wat jij dan wel zinvolle upgrades vindt, en wat er eventueel tegen Masterbase is aan te voeren, proberen kan tenslotte nooit kwaad, helpt het niet, vlug terugbrengen naar de winkel. Zonder je set te noemen wat vind jij dan wel "mooi" ?? Ik ben het met je eens dat vele zogenaamde "verbeteringen", verbeteringen moeten zijn omdat anderen dat vinden en dat als jij dat niet hoort er zelf niet bijhoort, da's erg h Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld:Toch meer een geval van boeren-nuchterheid. ?????????????????????????? nuchter jij, hiervoor had je het er nog over dat je met 2 flessen drank nog beter kunt luisteren dan de meesten. DEPETER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Boeren lusten ook wel een slokje. Alle gekheid op een stokje,ik ben op de bewuste website geweest en heb geen verwijzing gevonden laat staan een foto van dit masterbase maar afgaande op de beschrijving komt het me wel erg bekend voor.Zo'n 12 jaar geleden heb ik eens een blauwe maandag voor Fokker (je weet wel,onze toenmalige nationale trots) gewerkt en bij de rondleiding heb ik dat spul ook in mijn handen gehad.Het is gewoon een bouwmateriaal,het wordt gebruikt als tussenwand in vliegtuigen vanwege het lage gewicht en daar is dan ook alles mee gezegt,als gewicht geen probleem zou zijn dan zouden ze een ander materiaal gebruiken.Het bestaat in verschillende uitvoeringen,als ik me goed herinner dan was het bij fokker geheel van aluminium,bij De Klerk(luxe jachtenbouwer) hebben ze eens een lichtgewicht jacht gebouwd met eenzelfde materiaal alleen was de honingraat van karton. Ik zie er geen voordelen in,het heeft geen massa en de demping is ook niet alles. Luister niet naar mij,luister naar iemand die het verkoopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Hallo Gerrit, Je blijft er maar om heen draaien... (wat voor een set je hebt). Is het echt zo dramatisch? Hou je van analoog spul of digitaal? Soort luidsprekers???? Mvrgr John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 http://www.k3c.com/nl/links.htm Ga nu eerst maar een hier kijken,mischien zie je iets wat meer geschikt is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 4 juni 2002 Author Report Share Posted 4 juni 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld: Ik zie er geen voordelen in,het heeft geen massa en de demping is ook niet alles. Gerrit, Gelukkig blijven drinkende boeren hun wijsheid behouden, boeren wijs - slim - heid heeft niet altijd tot gevolg dat er werkelijk iets zinnigs wordt gemeld. Het gebrek aan openheid, de vooringenomenheid, allemaal factoren die een zinnige bijdrage in de weg staan. eerlijkheidshalve moet ik mededelen niet op verkoop van dit materiaal uit te zijn, althans niet in eerste instantie, er zijn veel makkelijker producten voor veel meer geld te slijten. Wel vind ik het prachtig dat met een raar materiaal als dit, een aantal verbeteringen zijn te bewerkstelligen. Denk jij nu maar fijn dat je wat hoort..... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld:http://www.k3c.com/nl/links.htm Ga nu eerst maar een hier kijken,mischien zie je iets wat meer geschikt is. wat jij hoort is niet wat jij denkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Geplaatst door Jitze: eerlijkheidshalve moet ik mededelen niet op verkoop van dit materiaal uit te zijn, althans niet in eerste instantie, er zijn veel makkelijker producten voor veel meer geld te slijten. Wil je het nu wel of niet verkopen,?En wast niet voor een vriendenprijsje.Ik bedoel maar. Eigenlijk bet triest,misbruik maken van kuddedieren. Het is trouwens geen raar materiaal gewoon een bouwmateriaal,alhoewel ik kan begrijpen dat het voor sommigen raar overkomt vanwege de niet allerdaagse vormgeving.De reden dat het trouwens vrij duur is komt omdat het een relatief weinig gebruikt materiaal is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Maar 205 eurotjes is wel buitensporig veel geld,inkoop waarscijnlijk 10-20 euro,morgen even bellen naar importeur. Gebeurt trouwens veel in de hifi-wereld,heb eens klembare ferietspoelen gekocht bij Radio Twente voor 2,50 gulden,lagen precies dezelfde dingen bij Stuut en Bruin voor 25 gulden. Zo maak je geen vrienden,je gaat ervan uit dat juist in een hifi-zaak je een goede service en een eerlijk advies krijgt,dit is gewoon flessentrekkerij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Beste Gerrit, Wat een geluk dat sterke drank voor 90 % accijns is ........... MvG. Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Geplaatst door Haudio:Beste Gerrit, Wat een geluk dat sterke drank voor 90 % accijns is ........... MvG. Haudio Ja,maar dat komt ten goede aan onze samenleving.Ff een teiltje pakken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld: Ja,maar dat komt ten goede aan onze samenleving.Ff een teiltje pakken. Teveel gedronken Gerrit Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Geplaatst door Ruud: Teveel gedronken Gerrit Das mooi vervelend, en morgen een kater en hoofdpijn van zijn YOKO setje....... Ik ben niet jaloers op Gerrit. Als we Gerrit op een stuk Masterbase zetten zouden er dan ook minder rare trillingen uit zijn mond komen.... hahaha.. (sorry Gerrit, kon het ff niet laten, maar ja als je toch niet serieus wilt praten) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld: Ik zie er geen voordelen in,het heeft geen massa en de demping is ook niet alles. Luister niet naar mij,luister naar iemand die het verkoopt. Beste Gerrit, Sommige dingen zijn nu eenmaal moeilijk te verklaren, misschien is onze kennis op wat voor gebied dan ook nog niet toereikend. Meetmethodes die te kort schieten of zelfs nog niet bestaan(denk aan gehoormatige verschillen in kabels die zogenaamd hetzelfde meten). Ik sta open voor verbeteringen, zeker als ze voor een gering bedrag te bewerkstelligen zijn, hoewel dit geen koopje is (geld overigens voor meer dingen). Ik ga zeker niet iemand aanvallen die het goed vindt in combinatie met zijn set. Ach en misschien ga ik het zelf ook wel proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts