Gerrit Harteveld Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 O,nu ben ik het die niet serieus kan praten en niet die Jomanda's van de hifi-wereld. Ik kan nog wel even doorgaan over dat masterbase maar ik wil jullie niet vervelen met argumenten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Hallo Gerrit, Je roept best serieuze dingen maar een echte discussie over hifi (wat je zelf mooi vindt e.d.) ga je uit de weg..... vandaar.... Mvrgr John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Beste Mensen, Wij kunnen het lachen niet laten .....dit is echt leuk vinden wij ... Dus voor de mensen hier allemaal sterren incl. Gerrit MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Geplaatst door Haudio:Beste Mensen, Wij kunnen het lachen niet laten .....dit is echt leuk vinden wij ... Dus voor de mensen hier allemaal sterren incl. Gerrit MvG, Haudio Wie heeft Gerrit's sterren afgepakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 4 juni 2002 Report Share Posted 4 juni 2002 Nou uh bedankt hoor maar daar was het mij niet om te doen. Wat iemand mooi vind doet er bij mij totaal niet toe,iemand houd van een analytisch een ander van een warm geluid ,waar het om gaat is de zin van bepaalde dingen ,als iemand iets beweerd moet hij die bewering wel kunnen onderbouwen.Dus niet,"ik leg een 1cm dik plaatje onder m'n speaker en ik ben van staande golven af" oid. Objectief luisteren kan niemand,alleen in een directe a-b vergelijking kun je dingen als bijvoorbeeld kabels beoordelen en dan nog alleen het verschil en niet goed of slecht,dat is voor de meetapparatuur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 5 juni 2002 Author Report Share Posted 5 juni 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld:Dus niet,"ik leg een 1cm dik plaatje onder m'n speaker en ik ben van staande golven af" oid. Objectief luisteren kan niemand,alleen in een directe a-b vergelijking kun je dingen als bijvoorbeeld kabels beoordelen en dan nog alleen het verschil en niet goed of slecht,dat is voor de meetapparatuur. Gerrit, ik heb nergens gelezen dat staande golven als sneeuw voor de zon verdwijnen, volgens mij denk je ook dat je leest..... Overigens zolang we het over geluid hebben kunnen we goed en slecht niet meten, we horen het wel, ons gehoor is een instrument met grote kwaliteiten, veel selectiever dan de meeste instrumenten en wat zouden we moeten meten, als we het over geluidskwaliteit hebben ? Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 5 juni 2002 Report Share Posted 5 juni 2002 Geplaatst door Ruud: Wie heeft Gerrit's sterren afgepakt Ik denk dat Gerrit de optie om stemmen te ontvangen zelf heeft uitgeschakeld. Ik neem aan dat dan ook de sterren verdwijnen. Mvrgr John Waarom ziet Gerrit geen sterretjes meer??? Is de alcohol nu al uitgewerkt???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 5 juni 2002 Report Share Posted 5 juni 2002 Geplaatst door JGCK: Ik denk dat Gerrit de optie om stemmen te ontvangen zelf heeft uitgeschakeld. Ik neem aan dat dan ook de sterren verdwijnen. Mvrgr John Dan zou ook de regel "Stem op forumlid" verdwijnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 5 juni 2002 Report Share Posted 5 juni 2002 Dit is nu wat we democratie noemen. Het zou grappig zijn als het niet zo eng was,als dit soort mensen toch eens aan de macht kwam.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 5 juni 2002 Report Share Posted 5 juni 2002 Haudio, Ooit van het recht op vrijheid van meningsuiting gehoord? Niet zo vreemd dat het op deze site zo rustig is,het is meelullen of bek houwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 5 juni 2002 Report Share Posted 5 juni 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld:Haudio, Ooit van het recht op vrijheid van meningsuiting gehoord? Niet zo vreemd dat het op deze site zo rustig is,het is meelullen of bek houwen. Gerrit, Wat dacht je van het recht van mensen om met respect behandeld te worden? Mvrgr John Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 5 juni 2002 Report Share Posted 5 juni 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld:Haudio, Ooit van het recht op vrijheid van meningsuiting gehoord? Niet zo vreemd dat het op deze site zo rustig is,het is meelullen of bek houwen. Hallo gerrit, Je beoordeeld masterbase zonder het zelf te hebben uitgeprobeerd. Doe dit eerst maar eens, praten we dan wel weer. DEPETER Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 5 juni 2002 Report Share Posted 5 juni 2002 Ik denk dat Gerrit de optie om stemmen te ontvangen zelf heeft uitgeschakeld. Ik neem aan dat dan ook de sterren verdwijnen. Noi ik heb ook sterretjes (niet zo veel) maar je kan ze gewoon niet zien. Mijn zuur verdiende sterretjes, snik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 5 juni 2002 Author Report Share Posted 5 juni 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld:Dit is nu wat we democratie noemen. Het zou grappig zijn als het niet zo eng was,als dit soort mensen toch eens aan de macht kwam.... Gerrit, waar hebben we het nu in godsnaam weer over Politiek.nl lijkt me de site voor dit soort ontboezemingen, overigens ook daar ziet men graag enige onderbouwing.......... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 5 juni 2002 Report Share Posted 5 juni 2002 Hallo beste mensen, Vanavond weer even met masterbase gespeeld, er onder en er onderweg het geeft echt een verbetering. DEPETER Je moet het horen om te geloven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 5 juni 2002 Report Share Posted 5 juni 2002 Zou je ook een stel dressoirkasten (lees Tannoy Guy Fountains) hierop kunnen parkeren? Of heeft dat geen zin...... Mvrgr John Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 5 juni 2002 Report Share Posted 5 juni 2002 Geplaatst door Jitze: Gerrit, waar hebben we het nu in godsnaam weer over Politiek.nl lijkt me de site voor dit soort ontboezemingen, overigens ook daar ziet men graag enige onderbouwing.......... Groet Jitze De opmerking van Haudio is volgens mij vriendelijk bedoeld. Er is dus maar 1 conclusie mogelijk: GERRIT WIL NIET GEAAID WORDEN! (Mensen svp opletten, geen aardige dingen meer tegen Gerrit zeggen, daar kan ie niet tegen) Mvrgr John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 5 juni 2002 Report Share Posted 5 juni 2002 Nu moet ik nog verder onderbouwen terwijl zij blijven beweren dat het werkt omdat ze dat schijnen te horen. Als maar genoeg misleide zieltjes beweren dat ze het ook horen wordt het vanzelf waar,daarom geloof ik niet in empirische methodes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 6 juni 2002 Report Share Posted 6 juni 2002 Dit is trouwens het juiste spul. http://www.hexcelcomposites.com/NR/rdonlyr...og/HCACOUSU.PDF Wist ik nog uit mijn hoofd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 6 juni 2002 Report Share Posted 6 juni 2002 En als je het echt goed wil doen. http://www.aerogel.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 6 juni 2002 Author Report Share Posted 6 juni 2002 Geplaatst door JGCK:Zou je ook een stel dressoirkasten (lees Tannoy Guy Fountains) hierop kunnen parkeren? Of heeft dat geen zin...... Mvrgr John Hallo John, waarom niet ? Inmiddels staan een paar KlipschHoorns ook op dit spul. Zoals met alles blijft het een kwestie van uitproberen, er verandert iets en jij bepaalt of dat een verbetering is. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 6 juni 2002 Author Report Share Posted 6 juni 2002 Geplaatst door Gerrit Harteveld:Nu moet ik nog verder onderbouwen terwijl zij blijven beweren dat het werkt omdat ze dat schijnen te horen. Als maar genoeg misleide zieltjes beweren dat ze het ook horen wordt het vanzelf waar,daarom geloof ik niet in empirische methodes. Gerrit, vertel eens wat zijn jouw - wetenschappelijk onderbouwde -ervaringen met aangehaalde materialen, het laatste lijkt me overigens vooral te worden toegepast voor thermische isolatie Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 6 juni 2002 Report Share Posted 6 juni 2002 Ik geef het op, wat een eigenwijze kerel zeg die gerrit. DEPETER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 6 juni 2002 Report Share Posted 6 juni 2002 Geplaatst door Jitze: Gerrit, vertel eens wat zijn jouw - wetenschappelijk onderbouwde -ervaringen met aangehaalde materialen, het laatste lijkt me overigens vooral te worden toegepast voor thermische isolatie Groet Jitze Wel goed lezen hoor. Aerogels are nanoporous, light weight materials that exhibit extraordinarily low thermal and acoustic conductivity. Aerogels have the highest thermal insulation value, the highest specific surface area, the lowest density, the lowest speed of sound, the lowest refractive index, and the lowest dielectric constant of all solid materials. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 6 juni 2002 Author Report Share Posted 6 juni 2002 Gerrit, de vraag was welke ervariing heb je er zelf mee.......? en waar leidt dit gedoe uiteindelijk naartoe ? Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts