Sebastiaan de vries Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 Geplaatst door Audiopaul: Jawel, je zou nog pics plaatsen van je vriendin! ..en bedankt voor de tips! Er zit hier in Ede een muziekwinkel, ik ga meteen morgen eens kijken! Ok. kijk eens op www.hartke.com Ik wil best een pic van mijn vriendin plaatsen. Maar heb dat al eens gedaan op hifi.nl. Dus nogmaals ik wil best plaatsen, maar dan gaan jullie dat ook doen. Ten tweede heb ik geen server ruimte voor de pic. Sorry sher, dat ik je vergeten was Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 Audiopaul : Als Basgitaar komt er natuurlijk maar 1 in aanmerking , nm de Fender Jazz Bass "Marcus Miler" ik heb zelf een '72 Jazz Bass , ongeveer zelfde model. Groeten JazzLuva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 Bedoelen jullie deze Fender? Die vond ik op Fender-site: Er is ook nog een iets ander type, deze: die heeft 5 snaren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 Geplaatst door JazzLuva:Audiopaul : Als Basgitaar komt er natuurlijk maar 1 in aanmerking , nm de Fender Jazz Bass "Marcus Miler" ik heb zelf een '72 Jazz Bass , ongeveer zelfde model. Groeten JazzLuva Leuk, n Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 http://fender.com/gear/gear.php?node_id=2471 hier staan de basgitaars , die Marcus Miller is uit de "Artist" series , duh dees is ook kikke trouwens modelletje Victor Bailey (weather report, heb m nog wel eens live gezien en gehoord). Groeten JazzLuva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 Geplaatst door JazzLuva:http://fender.com/gear/gear.php?node_id=2471 hier staan de basgitaars , die Marcus Miller is uit de "Artist" series , duh dees is ook kikke trouwens modelletje Victor Bailey (weather report, heb m nog wel eens live gezien en gehoord). Groeten JazzLuva Aha, ik zat dus verkeerd te kijken, maar ik ben dan ook een absolute leek op het gebied! Victor Bailey is ook een geweldige bassist, ik heb diverse cd's van hem! Op wat voor basgitaar speelt Victor Wooten eigenlijk, die kan ook af en toe waanzinnig te keer trekken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 een basgitaar heeft 4 snaren, en een gitaar 6..... en geen 7 of 5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 Geplaatst door Audiopaul:Op wat voor basgitaar speelt Victor Wooten eigenlijk, die kan ook af en toe waanzinnig te keer trekken! De Victor Wooten Bolt-On Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 bernie edwards... chic..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 15 augustus 2003 Report Share Posted 15 augustus 2003 Geplaatst door jopie:bernie edwards... chicks..... waar??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 16 augustus 2003 Report Share Posted 16 augustus 2003 Mooie chick in jopie's bedje he pics jopie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 16 augustus 2003 Report Share Posted 16 augustus 2003 Ik denk dat Ome Henk zijn set een set is naar mijn hart VEEL LAAG Ik HAD dit ook maar de verhuizing huh damn Henk ik kom een keer langs op zeker . Maar ja dat beloof ik al een jaar of wat . Wat je toch wel weer ziet bij beoordelingen is dat er wel veel naar geluidje,s wordt geluisterd ipv naar muziek en dat aangenomen wordt dat bepaalde CD,s als een referentie mogen dienen. Ik heb een DVD van Led Zeppelin en de geluidskwaliteit valt helaas tegen maar ik draai dat ding toch bizar vaak en dan vergeet je dat het wat minder klinkt. Damn wat een goede muziek was dat. Er zou een set moeten zijn die juist dat soort slechte opnames goed doet klinken maar gelukkig zijn dergelijke opnamens tegenwoordig een uitzondering geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 16 augustus 2003 Report Share Posted 16 augustus 2003 het is stom, maar ik luister de cd;s die slecht zijn opgenomen gewoon minder. > de opnameklaliteit is ook een deel van de kunst. wat te denken van digitale kunst. slecht gerenderde plaatjes en kloterige foto's. Dan wordt er ook niet gezegd 'het idee is er... :rolleyes:', dan is het gewoon niet mooi. game Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2003 Author Report Share Posted 16 augustus 2003 Geplaatst door Ome Henk: Basgitaren worden prima weergegeven via m'n speakers Bedoel je dat Nou nou Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2003 Author Report Share Posted 16 augustus 2003 Geplaatst door Ome Henk: Dan luisteren we de volgende keer toch naar mijn muziek Why not, een eerste bezoek is bij mij meestal met het doel om een recensie te schrijven, bij een volgend bezoek wil ik graag kennis maken met andere muziek dan "de mijne" Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 16 augustus 2003 Report Share Posted 16 augustus 2003 ik denk dat andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2003 Author Report Share Posted 16 augustus 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:ik denk dat andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 16 augustus 2003 Report Share Posted 16 augustus 2003 in elke doorsnee huiskamer krijg je beneden de 60 hz heel veel problemen met de akoustiek . ik heb een bult bij 50 hz jij hebt een dip bij 50 hz en weer een bult bij 35 . ome henk heeft weer wat anders . hoe gelukkig is de man die een speaker bezit die niet lager gaat dan 60 hz . het enige wat hij mist is dan een hoop rommelig laag . en dat kun je m.i. missen als kiespijn . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 augustus 2003 Report Share Posted 16 augustus 2003 Nou, Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2003 Author Report Share Posted 16 augustus 2003 Geplaatst door Audiopaul:Nou, Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 16 augustus 2003 Report Share Posted 16 augustus 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 augustus 2003 Author Report Share Posted 16 augustus 2003 Geplaatst door Ome Henk: Maar wat is dan de grens Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 16 augustus 2003 Report Share Posted 16 augustus 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:ik denk dat andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 16 augustus 2003 Report Share Posted 16 augustus 2003 Msschien moet hij eens andere speakers kopen want infinity zijn niet van die geweldige luidsprekers Je weet niet wat je aanhaalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 16 augustus 2003 Report Share Posted 16 augustus 2003 Geplaatst door Edwin Snoek: Je weet niet wat je aanhaalt. ik wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts