Jump to content

Als Ome Henk het niet vertelt ......

SpeedyAndr
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Maar wil nog ingaan op dat als je kleurenblind bent, dat je dan paarse tepels ziet. Dat kan, maar dan heeft elke vrouw met bruine tepels paarse. Dus je referentie blijft nog steeds gelijk.

Groeten,

Bas

Jawel, maar jij zei dat 2 personen dezelfde tepels zien, en dat is dus niet zo.

Geplaatst door Ome Henk:

Maar wat nu als een ander dit juist niet laid-back vind klinken   confused.gif Het (een omschrijving van een klankkleur) is subjectief Peter, niet objectief   :rolleyes:

Nee "laidback" en het tegenovergestelde "forward" zijn gewoon technisch bepaald, dat is objectief. Of je het een mooier vindt dan het ander is subjectief. Als iemand een set die forward klinkt als laidback beoordeelt heeft ie een gehoorgebrek.

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

He Paul,

Nee hoor, groter hoef voor mij niet. Ze zijn prachtig. Het gaat me om de vorm. Je hebt mooie grote, en je hebt mooie kleine  :). Je hebt ook lelijke groge en lelijke kleine.

Nou maak je me nieuwsgierig......PICS!!! :D

Maar nu heb je mijn post gemist over lesgeven, dus scrol nog effe terug.   :)

Groeten,

Bas

Ik heb 'm gelezen, Bas! Ik vind het echt een geweldig aanbod van je! cool.gif Ik ga er nog even goed over nadenken nu het er ineens na al die jaren dan toch eens van lijkt te komen. Het is eigenlijk net zoiets als je rijbewijs halen en dat stel je iedere keer weer uit! :D

Omdat we natuurlijk allebei full-time werken, is er hopelijk een moment te verzinnen dat het ons beiden schikt! En je woont inderdaad bijna bij mij om de hoek! Ik ben in ieder geval heel enthousiast en verheug me al een beetje op de aanschaf van de basgitaar! Ook al leer ik het nooit, ik koop meteen een goeie! :D

Moet daar trouwens ook niet gelijk een versterker bij en wat is een goeie? :rolleyes:

Geplaatst door Audiopaul:

Ja hoor, patser!    :D Maar er al snel kindertjes komen en borstvoeding wordt gegeven, dan zit je in no-time tegen twee slappe zakkies aan te gluren!    eek.gif    :P    :D    :D

Nee toch, hij zei: dat van mij.. :D Joehoe!

Ja hoor, patser!     :D Maar er al snel kindertjes komen en borstvoeding wordt gegeven, dan zit je in no-time tegen twee slappe zakkies aan te gluren!     eek.gif     :P     :D     :D

Dat meen je niet :( dan moeten we dat nog even uitstellen :D

Borstvoeding geven was toch niet goed ofzo, vrouwen geven te lang borstvoeding ofzo en dat schijnt slecht te zijn. NOUJA we dwalen nu wel HEEEEEEL erg af :rolleyes:

Ja hoor, patser!    :D Maar er al snel kindertjes komen en borstvoeding wordt gegeven, dan zit je in no-time tegen twee slappe zakkies aan te gluren!    eek.gif    :P    :D    :D

Is de vrouw de winnaar. Die hoeft er maar tegen eentje aan te gluren :P:D

Geplaatst door cgm:

Toch wil ik even kwijt dat ik wel het leuk vind om die recensies te lezen, al kun je discussie voeren over stijl e.d.

Dus Speedy, Bas e.a. vooral door gaan..

.... je vergeet er nog eentje! ;)

Maar gelijk heb je, reviews zijn leuk om te doen en leuk om te lezen! En gelet op de vele reacties, die er altijd op komen houdt dat bovendien het forum lekker levendig! :D

Da's waar, tenzij de melkboer ook geregeld langskomt!   :D   :D  ..oei oei, we dwalen steeds verder af!   :D

Laat ik nou die melkboer zijn, en jij hebt van die mooie melkpakjes gekocht van mij :) kijk maar uit voor je dochters! :D

Geplaatst door JSA:

idd, en dan toch stiekem de kabeltjes bij een andere kabelboer kopen   ;)

Wie verkoopt er nog meer xtc kabels dan confused.gif

Je lult weer vreselijk uit je nek Jasper :)

Het overgrote deel van mijn netsnoeren is xtc cool.gif

Andr

Beste,

Even proberen op jullie allemaal te reageren.

Audiopaul:

Koop een Hartke Kickback 12. Klein handelbaar, snoeistrakke sound en ontzettend goed. Overigens speel ik thuis gewoon over de set, maar dat is niet voor elke set aan te bevelen :D.

Overigens moet je niet alleen maar versterkt oefenen. Techniek leer je juist ook onversterkt, omdat je dan meer moeite moet doen voor een goede sound.

Jasper:

Waarom blijven jou vriendin's tieten langer strak?

Ome Henk:

Over muzieksmaak valt niet te twisten. Ik denk als je hoort welke muziek ik zelf maak (fusion-funk) dat je een hartberoerte krijg. Ik daarintegen kick daarop. Ik kick waanzinnig op synths, want het zijng ewoon isntrumenten. Het programeren daarvan, magische geluiden maken. Tergelijketijd kick ik ook op de bigbands met grote blazerssectie waar ik veel in heb gespeeld.

Ben niemand vergeten denk ik.

Groeten,

Bas