Jump to content

forumleden meeting

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Ik ben de filmpjes aan het capturen, na 10 minuten is al 2GB weg eek.gif

Dus even op een website zetten zit er niet in......

Het was inderdaad heel gezellig, we hebben met de bouwer/ontwerper van Aitos gesproken cool.gif

Erik heeft weer een velg om te repareren, want hij kan nog steeds niet rijden :P

We hebben ook naar BOSE speakers geluisterd onder het genot van een grote pizza :)

Na een bezoekje aan het Doelen cafe gingen we huiswaarts, Erik, Frank, Michel en Hans hebben nog even bij mij zitten zwetsen en luisteren ;)

Gelukkig haalde Frank nog zijn trein, dus hij kan over een half uur wel thuis zijn :)

Andr

doorsturen via internet is 4,7 niet zo leuk, maar ik kenw el iemand met dvd-brander :)

anyway.. de foto's zijn leuk CGM! top werk :)

ik ben er vandoor.. morgen werken weer.. voordat ik ga werken zal ik even wat uploaden en doorsturen (ik denk nog niet verkleinen)

Nou,

bijzonder gezellig vond ik het inderdaad ! Ik hoop dat het eten iedereeen gesmaakt heeft ? Zo nee, dan even melden hoor, is belangrijk i.v.m. de volgende keer.

De afspraak is min of meer dat John een verslag zal schrijven. JOhn wil daar wijselijk nog eens een nachtje over slapen. Wijselijk, omdat hier wel weer het nodige te melden valt, en dan bedoel ik de bij Multifoon beluisterde set van circa 45.000 gulden ...

Paul.

Geplaatst door Paul Jenner:

Nou,

bijzonder gezellig vond ik het inderdaad ! Ik hoop dat het eten iedereeen gesmaakt heeft ? Zo nee, dan even melden hoor, is belangrijk i.v.m. de volgende keer.

Paul.

Ik vrees dat het eten Kermit wat minder gesmaakt heeft, want er zat het hele concert iemand voor hem te ruften.. :D

Errug snel gedaan jongens, met die foto's zo kan m'n vrouw de morgen ook nog wat van zien.

Ik vind alleen erg weinig over de beleving....

Laat ik maar in het kort mijn ervaringen hier neerkladden.

13:30 bij Andr