RonL Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 Tsja, hij doet me denken aan de Paus die uitspraken doet over sex: hij heeft wel gehoord dat het bestaat, heeft er geen ervaring mee, maar wel een uitgesproken mening. Daarbij heeft hij ook nog een paar enge trekjes die bij geloofsfanatici horen. Het verhaal van het bezoek aan Engeland kwam weer akelig gedetaileerd overeen met het verhaal van Klaas. Dat Spido Klaas is daar hoeven we het eigenlijk niet meer over te hebben. Voor wat betreft zijn gehoor moet het erg pijnlijk geweest zijn dat hij zijn middentoner niet eens over de rooien hoorde gaan. Dat moment bij de eerste PP sessie zal mij altijd bijblijven: 'ik hoor niks maar ik zal hem doorfluiten'. En doorgefloten was tie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 "De beste stuurlui staan aan wal." Statistisch klopt dat! Stuurlui aan de wal lijden veel minder vaak schipbreuk dan stuurlui op zee... Je hoeft niet geleden te hebben onder alle ziektes, rampen, droefenis en elektrostaten, om er een oordeel over te kunnen uitspreken. Mijn verhaal komt overeen met dat van ene Klaas? Gut, da's ook toevallig! Mijn verhaal over een zeiltocht naar Tasmani Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 Beste Ron Ik ben in ieder geval blij dat ik het niet met zijn gehoorvermogen hoef te doen... Het wordt me wel duidelijk hoe hij zijn dagen vult: hij zit of op het forum (meeste tijd), of hij probeert luidsprekerkasten in elkaar te flanzen of hij probeert aan zijn luidsprekerkasten te redden wat hij verziekt heeft... Maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 Beste RonIk ben in ieder geval blij dat ik het niet met zijn gehoorvermogen hoef te doen... Het wordt me wel duidelijk hoe hij zijn dagen vult: hij zit of op het forum (meeste tijd), of hij probeert luidsprekerkasten in elkaar te flanzen of hij probeert aan zijn luidsprekerkasten te redden wat hij verziekt heeft... Maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 RonL en Kermit: Net Willie Walden en Piet Muyselaer, uit de Bonte Dinsdagavondtrein... Of eh... Waldorf enne... Astoria (?) uit de Muppet Show! (Die twee zurige ouwe mannetjes, die steeds commentaar leveren vanuit hun loge.) Alleen jullie rolverdeling is nog niet helemaal in orde. Je moet afspreken wie van jullie twee Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 RonL en Kermit: Net Willie Walden en Piet Muyselaer, uit de Bonte Dinsdagavondtrein... Of eh... Waldorf enne... Astoria (?) uit de Muppet Show! (Die twee zurige ouwe mannetjes, die steeds commentaar leveren vanuit hun loge.) Alleen jullie rolverdeling is nog niet helemaal in orde. Je moet afspreken wie van jullie twee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 Beste Ron Toch wel een beetje triest h Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 Beste RonToch wel een beetje triest h Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 Even wachten op de reactie van onze '1 anonieme gebruiker(s)'. Het is jammer dat Klaas niet z'n allen kan aanloggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 Hebben beide lullo's nog iets te melden over Klipsch, of komen jullie hier alleen maar om PP af te zeiken? (Eigenlijk hebben jullie vliesfladderaars niks te zoeken in een topic over echte hifi.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 Hebben beide lullo's nog iets te melden over Klipsch, of komen jullie hier alleen maar om PP af te zeiken?(Eigenlijk hebben jullie vliesfladderaars niks te zoeken in een topic over echte hifi.) Wat ben je kortaf vandaag Klaas. Geen mooi proza? Je zou beter tot je recht komen op een of andere literaire site. Op zatermiddag in de Bijenkorf gedichten maken in sinterklaaspak, is dat niks voor je? Levert meer op dan het gezeul met die speakers van je, denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 Spido is ongesteld vandaag. Dat is aan alles te merken. Zal Bob leuk vinden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 We gaan het toch weer niet hebben over ongesteld b*ffen enzo he? Grr Mvgr Dat is jouw dirty mind. Ik zeg niks verkeerd. Zeker niet tegen Spido: heb ik zo weer een bende Intruders voor de deur. Laat ze maar posten voor Spido's achterdeur... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 25 november 2003 Report Share Posted 25 november 2003 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 25 november 2003 Report Share Posted 25 november 2003 (...) Je vergeet dat ik degene was die het hoorde en jij niet... (...) Nee, geen wonder dat ik het niet hoorde: ik was er helemaal niet bij! Als jij denkt dat je me daar hebt gezien, wordt het hoog tijd je drinkgewoontes te wijzigen. KF zal wel hebben gedacht dat het je kunstgebit was, dat rammelde. En hij zal het wel niet erg... eh... kies hebben gevonden om dat te zeggen, voor dat hele gezelschap daar. Nogal discreet hoor, die Klaas. Je zat toch met je kop vlak voor die middentoner, toen je die opmerkingen plaatste? En je ouweneelde toch in de richting van de spleet? Ja... nee... dat klopt dan wel aardig met wat er in die spleet is aangetroffen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 25 november 2003 Report Share Posted 25 november 2003 Ik kan me, zonder enige moeite, indenken waarom mensen in vervoering raken van Klipsch hoorns. Vooral wanneer die mensen blazers of slagwerkers zijn.Maar ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat er mensen zijn die van de ESL 63 en/of Magnepan houden en tevens van de Klipsch hoorns. Hallo Spido, Houden van is een rekbaar begrip, zelf een absolute voorkeur hebbend voor de speakers van Paul Klipsch, kan ik beslist ademloos luisteren naar de prestaties van een paneel van Quad of een Maggie, dit kan - mits goed aangestuurd en geplaatst - vreselijk mooi klinken. Je hebt volkomen gelijk als je stelt dat het de " bite " van een Klipsch mist, dit is dan ook de reden dat ik er nooit helemaal voor zal gaan. Op deze wijze kan ik me voorstellen dat iemand dezen in Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 29 november 2003 Author Report Share Posted 29 november 2003 Dit gaat ook allang niet meer over luidsprekers.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts