bas Posted 29 mei 2002 Report Share Posted 29 mei 2002 hallo forumleden ik sta op het punt om mijn teac VRDS 7 in te ruilen ik heb hem nu al 6 jr het word tijd voor een nieuwe hij geeft wat problemen soms begrijpt hij het niet meer wat de bedoeling is. ik zat te zelf te denken aan een VINCENT. maar als jullie iets anders weten wat goed klinkt dan hoor ik dat graag . ik heb namelijk niet veel tijd om winkel in en winkel uit te gaan. kom op forum leden doe mij wat goede alternatiefen iets rond de 1000 euro. groeten BAS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 29 mei 2002 Report Share Posted 29 mei 2002 Hallo Bas, Het lijkt wel of alle (of een heleboel) forumleden aan een nieuwe cd-speler toe zijn! Kijk een onder Arcam Alpha 9 onder "Audio". Daar staan een aantal mooie genoemd voor rond de €1000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
JWV Posted 30 mei 2002 Report Share Posted 30 mei 2002 Ga eens kijken bij de Hifi-Shop of de Hifi-winkel, www.hifi-notes.com. Daar verkopen ze gemodificeerde Marantz cd-spelers (voeding, buizen eindtrap, netsnoer, noisekillers, voeten etc.) hele aardige cd spelers vanaf 575 euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts