Alco Posted 22 november 2003 Report Share Posted 22 november 2003 Hi Guys, Aangezien de 'Algemeen' hoek toch steeds minder met HiFi te maken heeft... Ik vroeg me namelijk af wat voor schermresolutie voor je PC jullie nu 't meest gebruiken... Zelf heb ik m'n PC altijd 't liefst op 800x600 staan. Toch zie ik ook wel vrij veel mensen die hun monitor op 1024 x 768 pixels hebben staan, en volgens een vriend van mij die helemaal into PC's is, zal dat ook steeds meer standaard worden. Zelf vind ik dat 1024 x 768 ongelofelijk priegelijk klein en ik zou dan al vrij vlot last krijgen van m'n ogen, na al dat getuur. Het voordeel is uiteraard dat je veel meer info op je scherm kwijt kan en minder gauw hoeft te scrollen. Waarom ik dit vraag : Als ik met m'n site bezig ben is dat in 800 x 600. Wanneer m'n site op 't scherm verschijnt is 't beeld redelijk goed gevuld en de z.n. mainpage foto aardig gecentreerd in beeld. Schakel ik dan weer over naar 1024 x 768, dan zie ik dus hoe veel anderen 't zien, en dat vind ik dan weer minder fraai. De onderste helft van 't beeldscherm is dan leeg. Met text precies 't zelfde... Na overschakelen van 800 x 600 naar 1024 x 768 resolutie, worden zinnen soms erg lelijk afgekapt, en op de volgende regel vervolgd. Kortom, ben gewoon nieuwsgierig wat de meeste mensen nou gebruiken voor schermresolutie... Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 november 2003 Author Report Share Posted 22 november 2003 Waarom maak je er geen Poll van ? O sorry Ome Henk. Had nog niet ontdekt dat dat ook tot de mogelijkheden behoort, op 't nieuwe forum... Effe kijkuh, hoe doe ik dat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 november 2003 Author Report Share Posted 22 november 2003 Thanx Uncle Henk, Heb er inmiddels een poll van gemaakt. Dan kan deze topic nu dus wel gesloten worden... Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts