Jump to content

Prijsvraag....

The Koosjer connection
 Share

Recommended Posts

Bloed zweet en tranen heeft het mij gekost.

Maar ik weet zeker dat ik de juiste antwoorden had :rolleyes:

En nu hoor ik maar niks.... :unsure:

Hebben jullie dat nu ook,en waar staat dan nu de uitslag?

Heb wel zin in zo'n mooie kabel,hebben we gelijk weer genoeg stof om over te ouwehoeren :D

--Hans.

Ha Hanz,

Kijk, dat heb ik nou ook! Was zeker van mijn zaak wat betreft het antwoord. De kabel heeft trouwens al een baasje.. Hanz Jippel ofzo! Lucky basterd.. Hoop dat de cable daar een goed onderkomen heeft en goed overweg kan met zijn nieuwe huisgenoten! :huh:

groeten, PD

Weet je, meestal worden de prijzen door toevallig voorbijfietsende surfers gewonnen. Ik weet hier geen forummer die ooit iets gewonnen heeft met de prijsvraag van Hear. Vaak is het dan ook nog eens zo'n midisetjes-nitwit die met de leukste spullen ervandoor gaat. Ik gun iedereen alles, maar mijzelf op z'n tijd ook wel iets <_<:P;)

BTW: De kabeltjes zijn wel bij een liefhebber terecht gekomen, zoals ik van Rogier heb mogen vernemen.

Het viel mij ook al op dat ik nooit een naam van het forum met de prijzen er vandoor zag gaan <_<

In ieder geval een liefhebber?,

nou das dan een lichtpuntje in het geheel.

Zou het wel aardig gevonden hebben als ie dan ook die vlaaien als troost-prijs onze kant uit had laten komen :unsure:

Heb nu nog een kans op de head-set,of is die ook al pleite :angry:;)

--Hans.

Het viel mij ook al op dat ik nooit een naam van het forum met de prijzen er vandoor zag gaan <_<

Zou het wel aardig gevonden hebben als ie dan ook die vlaaien als troost-prijs onze kant uit had laten komen :unsure:

Heb nu nog een kans op de head-set,of is die ook al pleite :angry:  ;)

--Hans.

Hans, over welke vlaaien heb je het :blink:icon14.gif Rogier levert de kabeltjes en ik doe hier de vlaaien. Ik regel uitsluitend vlaai van de plaatselijke bakker alhier en ze zijn niet geschikt om een kwart aardbol over te sturen :P:D

Als je eens in de buurt mocht zijn, meld je dan ff, dan regel ik wel weer vlaai :rolleyes:;)

De hoofdtelefoon is nog niet uitgeloot. Dat wordt pas volgende week of zo gedaan <_<

Heb nu nog een kans op de head-set,of is die ook al pleite :angry: