-Hunter- Posted 24 november 2003 Report Share Posted 24 november 2003 Ik heb eindelijk mijn wachtwoord vernieuwd was deze vergeten. Ik ben afgelopen zondag naar de platenbeurs 2003 geweest in de Jaarbeurshallen. Wat me direct opviel waren de achterlijke verschillen in vraagprijzen per stand. Vooral de Engelse stands hielden echt de catalogus waarden aan. Ik denk dan ook niet dat ze het druk hebben gehad. Trouwens vond ik de gimiddelde prijzen ook te hoog, tussen de 10 en 20 euro. Uitschieters Neil Young - On the beach, op Reprise (UK) 75 euro, Stones - Between the buttons (oranje vinyl) (Decca NL) ook 75 euro en nog veel meer gekkere prijzen. Na een uur of 4 uur had ik het ook echt wel gezien, maar natuurlijk heb ik nog wel wat meegenomen. Hier mijn aanwinsten: Oscar Peterson Trio - Nightrain (Verve 1961) 2,5 euro Marillion - Fugazi 2,5 euro Eros Ramazotti - In ogni sensa 3 euro Supremes - Diana! Soundtrack of tv (Tamla Motown 1967 Canada) 5 euro Supremes - Eloy Joy (Tamla Motown 1971 US) 3 euro Barry McGuire - Eve of destruction 3 euro Eurithmics - Be yourself tonight 1 euro Phil Collins - Serious hits live! 2lp 2,5 euro Steely Dan -The royal scam 2,5 euro Suzanne Vega - Days of open hand 3 euro Robert Cray Band - Strong persuader 2,5 euro Sinead O Connor - I do not want what I haven't got 2,5 euro Het lijkt elk jaar wel een stuk duurder te worden die lp's. Hoeveel zouden vinylprijzen meewegen in het mandje van het CBS??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
moeziekman Posted 26 november 2003 Report Share Posted 26 november 2003 Ik vond het te rock georrienteerd, die platenbeurs. Voor een jazz liefhebber zonder platenspeler was er niet veel te halen. Voor de rocker wellicht het walhalla. Ik heb een 3cd verzamelaar van Anne Clark (12 euro) mee naar huis genomen. Gegroet Robert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts