Jump to content

Welke luidsprekerkabels?

bartone
 Share

Recommended Posts

Hoi Bas

Helaas werkt de dos versie van Ultiboard niet onder 2000.

Anders was het ultimate 4.8

nu moet ik die crappy windows versie gebruiken. 5.72

De laaste versie (electronicsworkbench) is wel grappig met z'n 3D rendering.

Begint ook eindelijk op een windows programma te lijken.

preamp1.jpg

En jij?

Groeten Simon

Beste Seoman,

De naam van het programma weet ik niet uit mijn hoofd. Maar het is niet van mij. Als ik printplaten ontwerp mag ik dat bij mijn ex-werkgever doen op zijn software. Zelf ben ik wel van plan iets te gaan aanschaffen, maar ben me nog een beetje aan het orienteren in het ruime aanbod. Helaas draait er ook vrijwel niets op mac, wat dus inhoudt dat ik ook een PC moet aanschaffen.

Dat 3D model wat jij liet zien is erg fraai, en dat heeft de software van mijn ex-baas in elk geval niet.

Groeten,

Bas

Dat is wel jammer dat je een mac hebt.

Ik heb heb nog wel wat versies in de aanbieding incl cracks. Voor dos heb ik een "studenten versie" max 500 pins.

Aangezien de heren ultimate geen ondersteuning meer bieden voor de software heb ik geen bezwaar tegen piraterij.

Misschien dat met een pc simulator de boel wel werkt.

Laat maar horen als je dat proberen wil.

Dat is wel jammer dat je een mac hebt.

Ik heb heb nog wel wat versies in de aanbieding incl cracks. Voor dos heb ik een "studenten versie" max 500 pins.

Aangezien de heren ultimate geen ondersteuning meer bieden voor de software heb ik geen bezwaar tegen piraterij.

Misschien dat met een pc simulator de boel wel werkt.

Laat maar horen als je dat proberen wil.

Beste Seoman,

Heel erg bedankt voor het aanbod, maar helaas kan ik absoluut niet met cracks werken. Met het bedrijf zit ik in hetzelfde pand samen met een groot ICT bedrijf en andere IT bedrijfjes. Software controle hebben we al een keer gehad, en zal ongetwijfeld weer komen. Dat risico kan ik helaas niet nemen :( .

Groeten,

Bas

Ok dat spreekt boekdelen.

Maar 't was ook voor thuis/hobby bedoelt.

Groeten Simon

Beste Seoman,

Voor mij is het ook hobbij, maar ook werk. En als ze erachter komen dat mijn printen tot stand zijn gekomen met gecrackte software, dan hang ik :(:D

Je wilt niet weten wat een controlle's we al hebben gehad, echt absurd! Brandweer (moest het hele pand voor duizende euro's aangepast worden gelukkig op kosten van de verhuurder).

Doodziek wordt ik van dat ondernemertje pesten in nederland! :D

Groeten,

Bas