starsky Posted 26 november 2003 Report Share Posted 26 november 2003 Hallo audio fanatics,hier weer een vraag van een leek,ik dus! kunnen jullie my vertellen(want ik zie door het versterkerbos de bomen niet meer!) wat de voor en nadeelen zyn van deze 2 versterkers,misschien iemand ervaringen met deze? het is de bedoeling dat ze gebruikt gaan worden voor,magnepan of ESL. of is dit zowiezo een verkeerde keus? alvast bedankt, starsky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 26 november 2003 Report Share Posted 26 november 2003 Hallo audio fanatics,hier weer een vraag van een leek,ik dus! kunnen jullie my vertellen(want ik zie door het versterkerbos de bomen niet meer!) wat de voor en nadeelen zyn van deze 2 versterkers,misschien iemand ervaringen met deze? het is de bedoeling dat ze gebruikt gaan worden voor,magnepan of ESL. of is dit zowiezo een verkeerde keus? alvast bedankt, starsky Heb je de reacties in jouw eerste topic gelezen ? Denk dat als je 1 van deze versterkers wilt aanschaffen, je toch op zoek moet naar andere speakers.................................. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
starsky Posted 26 november 2003 Author Report Share Posted 26 november 2003 Hallo, ben denk in verwarring gebracht, er stond een AMC te koop waarby omschreven stond dat deze versterker uitstekend geschikt is voor ESL!? en by de magnepan werd een solidstate aanbevolen,en by de technische omschryving van de amc stond ook een solidstate. of begruip ik het verkeerd? zie nog steeds een bos en geen boomen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
starsky Posted 26 november 2003 Author Report Share Posted 26 november 2003 is een quad 77 ook geschikt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 26 november 2003 Report Share Posted 26 november 2003 Vincent is ook gewoon geschikt hoor, ik zie ze iig heel vaak icm hybride/esl. Wat heb je nu voor versterker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts