Jump to content

klein vs groot

Michel Romijn
 Share

Recommended Posts

Hallo allen,

Ik wil dus echt een sessie houden, maar denk dat mijn kamer nog niet echt geschikt is voor els speakers.

Als een vliesridder dapper genoeg is om ze toch te willen mee nemen, dan mag dat natuurlijk altijd!! :lol:

Wat wel kan is een sessie voor kleinere tot grote speaker die van gewone conussen zijn voorzien.

Dit wil ik dan ook gaan doen, omdat dit toch vaak het onder geschoven kindje blijkt te zijn (vooral de boekenplank speakers)

Zoals al eerder gezegt kan ik ongeveer 8 mensen kwijt (als ik de bank weg haal ;) )

Het gaat er dus om om de kwaliteit van wat kleinere twee en drieweg speakers te beoordelen.

Plus de bij komende gezelligheid natuurlijk dit staat boven alles.

Nu zat ik zelf te denken om het op zondag 7 december of 14 december te doen.

Later in dit jaar zitten we met de kertsboom wel erg gezellig maar zo

Leuk idee. Ik kan niet komen trouwens, maar wel leuk om ook eens kleine speakers te betrekken in een luistersessie. Die zijn idd vaak ondergeschoven kindjes. Evenals goedkopere speakers. Meestal zijn het toch de duurdere jongens (of meisjes). Ik heb zelf trouwens ook niet al te grote en dure speakers. Wel zuiltjes, maar niet zo groot (88cm hoog). Zoiets (kwa formaat iig) heb jij toch ook, of niet? Als ik al zou kunnen komen, zou ik ze trouwens niet mee kunnen nemen. Dat wordt niet wat in de trein ;)

Leuk idee. Ik kan niet komen trouwens, maar wel leuk om ook eens kleine speakers te betrekken in een luistersessie. Die zijn idd vaak ondergeschoven kindjes. Evenals goedkopere speakers. Meestal zijn het toch de duurdere jongens (of meisjes). Ik heb zelf trouwens ook niet al te grote en dure speakers. Wel zuiltjes, maar niet zo groot (88cm hoog). Zoiets (kwa formaat iig) heb jij toch ook, of niet? Als ik al zou kunnen komen, zou ik ze trouwens niet mee kunnen nemen. Dat wordt niet wat in de trein ;)

Hallo Henrie,

Ja ook ik heb niet van die dure en grote speakers staan!

Jammer dat je niet kan, maar misschien de volgende keer?

Ik neem mijn Kef RR102.2 mee met een paar zware stands....

Hallo Kermit en Rob,

Kermit,

Fijn dat je komt, en dat je eindelijk die keffies wil laten horen :P

En die stands heb ik niet dus die zijn zeer welkom, om alle speakers toch op hoogte te kunnen beoordelen :lol:

Rob,

Ik hou alvast een plaatsje voor je vrij, die kan altijd nog opgevuld worden als je toch niet kan komen! ;)

Michel,

Ik ben ook graag van de partij en zal dan mijn Infinity Alpha 10 meenemen die ik gebruik voor de set op mijn werkkamer.

groeten,

Otto

Leuk Zee dat je komt.

Die Infinity is zeer welkom, daar ik met het uitzoeken van mijn huidige speakers het verschil tussen infinity en MS erg groot vond.

Infinity kwam bij mij over als erg ageresief (weet niet meer welke 3 typen ik gehoort heb)

maar we zullen zien :D

Mij zou 7 december het beste uitkomen. De 14e wordt lastig.

Wat betreft de Infinity's: Ik was voor in mijn werkkamer op zoek naar een paar goedkope speakers voor in de boekenkast. Ik was dus op zoek naar een speaker met de basreflex aan de voorzijde van de behuizing (of gesloten systeem), die bovendien tussen de planken van de boekenkast moest passen. De keuze was daarmee nog maar heel klein, en de alpha 10 beviel toen het beste.

Tja jullie maken het me wel moeilijk!

Tis wel 2 voor de 7e en 1 voor de 14e en 1 onbeslist! :huh:

Daar beslis ik dit weekend nog over, jullie horen dit nog.

Voorloopige lijst van aanwezigen:

Kermit - met Kef102/2 en stands.

Zee - met Infinity Alpha 10

CGM - met zelfbouwers (dacht seas conus?)

Geerdie - met Impulse 34 vloerstaanders (laat die sub maar thuis heb ik zelf wel)

En ik natuurlijk met m

Ik zou wel met iets echt groots op de proppen willen komen, maar ze zijn heel slecht te vervoeren. Een grote mond ook goed? ;)

Tuurlijk Ron!

Maar heb je niet een leuk speakertje om mee tenemen?

Anders pak je toch gewoon je Maggies ff in! :rolleyes:

Als dat niet gaat neem dan gewoon je favoriete cd

De 7e graag, ik kan haast niet wachten om mijn Infinite Wisdom mee te nemen die ik de 5e uit mag pakken!

Nou heb ik even gegoogled omdat ik die naam net kende, en kwam ik op speakers van 275.000 dollar..

Kom jij in een gepantserde auto dan? :blink: