JSA Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 Hobo in Enschede, daar zou ik een beetje mee opletten.. ik ben er geweest en er hing een grimmig sfeertje (met name die verkoper daar), die mensen zijn naar mijn gevoel niet echt te vertrouwen, En het is overigens geen echte 'Hobo hifi' zoals de bekende zaken hier in Nederland. (Schijnt zelfs een zaak tegenaan gespannen te zijn voor de naam) Mvgr wat ben je toch weer lekker bezig jij vind het een prima zaak, men loopt niet in sjieke kleding, vriendelijk en je wordt goed geholpen (+ ze hebben vincent ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 Ik zie nou trouwens dat er nog een winkel is in Enschede: W&W Audio. Die kende ik nog niet... Ps. ik zie nu dat W&W in een woonwijk zit en alleen tussen 19:00 en 22:00 geopend is... Ik weet niet wat ik daar nu van moet denken... Och, daar heb ik m'n speakers vandaan en m'n ceedeespeler en 't is een aardige gast En ik ook mijn cd-speler en een meer dan prima inruilprijs gekregen En Karel is inderdaad ook nog eens een aardige gastheer Oh ok, dat zal dan wel. Maar ik vond (vind) het vreemd dat een winkel alleen 's avonds open is. En hij zit ook midden in een woonwijk. Is het gewoon bij hem thuis dan of zo, of heeft ie wel een aparte winkel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 Oh ok, dat zal dan wel. Maar ik vond (vind) het vreemd dat een winkel alleen 's avonds open is. En hij zit ook midden in een woonwijk. Is het gewoon bij hem thuis dan of zo, of heeft ie wel een aparte winkel? Waarom ga je niet eens zien als je zo nieuwsgierig bent Ja dat zou kunnen. Alleen kom ik nooit in die regionen van Enschede. Heb het ook eerst opgezocht op de kaart. Daaruit concludeerde ik dat het in een woonwijk ligt. Maar ehh... wat zou ik er moeten doen, behalve dan kijken hoe het eruit ziet? Ik ga er toch niks kopen, dus wil ik die man ook niet lastig vallen... Maar als ik nog eens iets nodig heb, ga ik er zeker ff kijken. Al zal dat nog wel ff duren en wie weet woon ik dan niet meer in Enschede... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 ook al heb ik totaal niet de intentie om er iets te kopen , Oei,oei, MvG, Haudio Oei,oei, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 ook al heb ik totaal niet de intentie om er iets te kopen Oei,oei, MvG, Haudio Oeps 't is gebeurt met de koffie Voor Ome Henk is Audio Selectief dus: Hifiwinkel cq koffiesjop Ik moet zeggen, de koffie is er goed te pruimen. En dat van iemand die zelden of nooit koffie drinkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts