Audiopaul Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 Met het oog op Sinterklaas lijkt het me wel leuk als we met z'n allen een leuk gedicht gaan maken, waarbij de onderwerpen, zowel op hifi-gebied maar ook andere zaken, nog eens de revue laten passeren. Mijn dichtkunst is niet echt formidabel, maar ik zal de loef afsteken met een eenvoudig AA-BB rijm.... De Sint was het afgelopen jaar geregeld (anoniem) op HEAR en doorlas alle topics met veel plezier. Vele interessante onderwerpen passeerden de revue, gewoon algemeen, maar ook gericht op het individu. We kijken met z'n allen nog eens terug op het afgelopen jaar, met een beetje geluk is het gedicht voor 5 december wel klaar!.... Wie volgt? Graag ieder couplet plakken boven jouw couplet! Ben benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 De stap naar het ultieme geluid, dat kwam voor de beurs van Sint slecht uit. Moet dat nu echt, dat "high end"? Betekent dat dan dat je echt in de 7de hemel bent? Hou toch wat te dromen mijn beste vrind, luister net zoals ik naar het fluiten van de wind! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 30 november 2003 Report Share Posted 30 november 2003 Je vroeg me een gitaar en een toverspel, maar wat denk je wel. Ik ben sint niet, Piet Kon 't niet laten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 1 december 2003 Report Share Posted 1 december 2003 Je vroeg me een gitaar en een toverspel,maar wat denk je wel. Ik ben sint niet, Piet Kon 't niet laten [off-topic] Herman Finkers blijft leuk. Op jouw FTP site staan ook erg leuke bestanden van Herman Finkers, waarvan ik ook gebruik gemaakt hebt. [/off-topic] [on-topic] Net als ons houdt ook Sint van goeie muziek misschien wel het geluid van een molenwiek? Over 4 dagen zal Piet wat door schoorsteen gooie en de cadeau's zijn vast wel mooie. CD's, LP's, DVD-A's, SACD's of misschien wel cassettebanden? Die komen vast van verre landen. [on-topic] Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 ik vind sint een eikel. grtn piet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 De sint heeft zitten denken en gaat Mabel dit jaar niets schenken Dit meisje is niet lief geweest ze heeft teveel met de piemel van Bruinsma gefeest Op Bruinsma's unieke bootje legde menig crimineel het loodje Op bordeeltje Jacoba werd natuurlijk gepit En tussen dat volk sliep ook Wisse Smit Want Charly da Silva, die dikke Chileen, herinnert zich alles en zei dus meteen: Wij deden van alles aan boord van die schip Dus ook Mabel Wisse die kwam voor een wip. De volgende dag was 't uit met die pret en werd rap die wijf van het schip gezet Dat deed dan die Lange, en altijd heel fluks Want Mabel wist ook: er was handel in drugs Wippen was goed, maar verder geen gezeik Voordat je 't weet is 't bekend op Soestdijk En inderdaad, na Bruinsma en ander gespuis Draaide Mabel haar kontje in 't Koninklijk Huis De Queen, al kende ze haar pas was met die Mabel geweldig in haar sas Ze was intelligent (en sportief, want ze zeilde) Dat was genieten, 't Oranjevolkje kwijlde Maar als je bijna van Oranje bent Moet je ook op visite bij de Minister-president Er kwamen toen geruchten, dat Mabel ons wou foppen Voer voor de Kamer! het Journaal! en vette krantenkoppen En simpel dacht het wicht: "Zo is het genoeg geweest" Nu alle aandacht voor ons huwelijksfeest Maar dat was vreselijk misgegokt d'oranjetrut en chocoprins hadden wel gejokt! En temidden van al die ellende Triomfeerde die steile Balkenende Na wat "indringende gesprekken" kan het paar, wat hem betreft vertrekken En zo hoort het ook, Jan-Peter Je deed het goed, alleen: De Vries was beter Want Peter R., dat is de gein Raakt het hart van de ware republikein! En na zoveel oranjeverdriet Is een republiek zo erg nog niet En jij Mabeltje, jij kunt zeggen"Ziezo!" Kruip nu maar lekker onder Johan Friso! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Toppertje Geerdie! groeten, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Geweldig Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Hmmm... volgens mij heb ik die eerder ergens gelezen... of gehoord... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Maar hij blijft leuk, istnie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Maar hij blijft leuk, istnie? Dat wel ja. Maar waar kwam ie nou ook al weer vandaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Daar gaat het Sinterklaas-draadje.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Hij is al eens eerder opgedragen... Maar nog maar een keer! Beste Sint, Ik ben dit jaar niet altijd even lief geweest, maar hoop dat de sint mijn huisje niet voorbij sjeest. Zoals op mijn verlanglijstje te zien is wil ik de Martin Logan Statement heel graag, niet om het uiterlijk maar om het heftige strakke laag. McIntosch aansturing lijkt me daarbij niet verkeerd, vandaar dat er 4 monoblokken daarvan staan genoteerd. De voorversterker mag wel van Unison Research zijn, want wat ze ook maken het klinkt altijd fijn. Het analoge genot mag van Transrotor komen, want dan hoef ik niet langer meer over de Gravita te dromen. De cd-speler graag de niet al te dure Opera Audio Consonance CD 2.2, Want door de draaitafel draai ik dan waarschijnlijk toch geen cd. Bekabeling mag in de vorm van Audioquest of Kimber cable, want deze combinatie in het geheel zal mij brengen naar de zevende hemel. Bijvoorbaat dank voor deze lekkernij, en oja nog 1 ding mag er een Jan Allearts elementje bij? liefs PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Beste Sint, Geef iedereen eens een paar goede oren, dan hoef ik dat eindeloze gezever over kabels niet meer aan te horen. Gr. Cock Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Beste Sint, Geef iedereen eens een paar goede oren, dan hoef ik dat eindeloze gezever over kabels niet meer aan te horen. Gr. Cock Ik heb het deze keer niet verzonnen. Je bent er (weer) zelf over begonnen....!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Verbied toch, Sint... ban uit, die voze fabels over de vervlochten kabels en dat eindeloos geouwehoer over interlink en snoer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 ... en de PP niet te vergeten Spido kan het weten Sint krijgt langzamerhand een punthoofd van die klant Kabels en PP's zijn niks voor ome Kees geen haar op sints hoofd dat er aan denkt iemand een kabel of PP schenkt (goh, wat fabriceer je met die rijmpjes toch onnoemelijk kromme zinnen ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 3 december 2003 Report Share Posted 3 december 2003 Beste Sint, Geef Sodejuu eens een paar goede oren, dan hoef ik die leugens over de PP's niet meer aan te horen. (met dank aan cgm!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 3 december 2003 Author Report Share Posted 3 december 2003 Nou, nou, er zitten al "strakke gedichten" tussen, m'n complimenten hoor! Maar het is nog geen 5 december, dus kom op met die leuke rijmpjes... Ik heb nog weer een leuk couplet: De Sint vraagt zich af hoe het nou zit met die twee, namelijk "lummeltje" JSA en Speedy Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 3 december 2003 Report Share Posted 3 december 2003 :D:D:D:D:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 3 december 2003 Report Share Posted 3 december 2003 Daar gaan we weer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 december 2003 Report Share Posted 3 december 2003 Maar, wat lees ik nu alweer Spido leest niet goed, meneer Zodra er een PP op de proppen komt, raken sommigen danig afgestompt De promoters begrijpen het niet Oj Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 3 december 2003 Report Share Posted 3 december 2003 Lieve Sint Wat ik het liefst zou willen zijn forummers zonder grillen. Als jahova's hun ziel verkocht, aan een een of ander audio gedrocht. Als viswijven schreeuwen ze hun gelijk, en zetten zich zelf te kijk. Al dat gevloek en getier, hebben zij echt plezier? Keer op keer, telkens weer, de zelfde shit, dat is waar ik mee zit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 3 december 2003 Report Share Posted 3 december 2003 Oh, stelletje ondankbaren. Waarom toch steeds veranderen. Zijn jullie nooit tevree? Wat moet de sint nou Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 3 december 2003 Report Share Posted 3 december 2003 dat is waar ik mee zit. Tijd voor een ander forum dus Tempting!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts