chello111 Posted 1 december 2003 Report Share Posted 1 december 2003 Hallo allemaal, Ik wil binnen kort een Home cinema versterker kopen weet iemand welke ik moet nemen? Moet bijna alles kunnen en ook THX Zelf dacht ik aan een Denon AVC-A1SR of AVC-A1SE Weet iemand ook het verschil tussen AVC-A1SR of AVC-A1SE Alvast bedankt. Chello111 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 december 2003 Report Share Posted 1 december 2003 Weet iemand ook het verschil tussen AVC-A1SR of AVC-A1SE Begin eens bij www.denon.nl, anders even googelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 1 december 2003 Report Share Posted 1 december 2003 Dit forum begint steeds meer op 2 voor 12 te lijken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audio Hein Posted 1 december 2003 Report Share Posted 1 december 2003 Hallo, Zelf ben ik in het trotse bezit van een avc-a1se, maar als je ooit nog met sacd multi channel, dus 5.1 kanalen wil spelen, en bv een Denon DVD-a1 of Denon DVD-a11 wil aanschaffen dan is de sr versie aantrekkelijker omdat deze versterker een Denon link heeft en geschikt is voor sacd multi channel! Zo niet dan heb je een dijk van een versterker met alles er op en eraan, de Denon AVC-A1SE.... P.s de A1 heeft geen sacd maar wel de Denon link aansluiting! Groetjes Hifiman... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 1 december 2003 Report Share Posted 1 december 2003 http://www.vincent-tac.de/en/trans/SV_388.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Wat dacht je van een Yamaha of Rotel? Zeker in de prijs klasse waar je toch al in zit met die Dennon, zijn dit versterkers die zeker de moeite waard zijn te beluisteren! Wat mij nog bij staat van Yamaha vs Dennon dat ik persoonlijk de Yamaha een natuurlijkere klank vond hebben. Dennon was iets te dof en te veel op bas gericht (moet je weer rekening houden met de luidspreker keuze) Yamaha heeft nu een nieuw bak beest met een totaal (max) vermogen van 890Watt en ook van binnen ziet het er goed uit: Ringkenr trafo e.d. http://www.yamaha.co.jp/english/product/av/index.html Kijk hier anders eens! het gaat om de DSP-Z9 Ook nog eens THX certified Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Dit forum begint steeds meer op 2 voor 12 te lijken... Bij 2 voor 12 zijn de vragen lastiger.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Wat dacht je van een Yamaha of Rotel?Zeker in de prijs klasse waar je toch al in zit met die Dennon, zijn dit versterkers die zeker de moeite waard zijn te beluisteren! Wat mij nog bij staat van Yamaha vs Dennon dat ik persoonlijk de Yamaha een natuurlijkere klank vond hebben. Dennon was iets te dof en te veel op bas gericht (moet je weer rekening houden met de luidspreker keuze) Yamaha heeft nu een nieuw bak beest met een totaal (max) vermogen van 890Watt en ook van binnen ziet het er goed uit: Ringkenr trafo e.d. http://www.yamaha.co.jp/english/product/av/index.html Kijk hier anders eens! het gaat om de DSP-Z9 Ook nog eens THX certified Ik zie hem er niet bij staan, Michel... Staat ie bij de receivers & amplifiers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Wat dacht je van een Yamaha of Rotel?Zeker in de prijs klasse waar je toch al in zit met die Dennon, zijn dit versterkers die zeker de moeite waard zijn te beluisteren! Wat mij nog bij staat van Yamaha vs Dennon dat ik persoonlijk de Yamaha een natuurlijkere klank vond hebben. Dennon was iets te dof en te veel op bas gericht (moet je weer rekening houden met de luidspreker keuze) Yamaha heeft nu een nieuw bak beest met een totaal (max) vermogen van 890Watt en ook van binnen ziet het er goed uit: Ringkenr trafo e.d. http://www.yamaha.co.jp/english/product/av/index.html Kijk hier anders eens! het gaat om de DSP-Z9 Ook nog eens THX certified Ik zie hem er niet bij staan, Michel... Staat ie bij de receivers & amplifiers? Misschien toch maar een lagere resolutie nemen henrie, je kunt er gewoon NIET overheen kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 december 2003 Report Share Posted 2 december 2003 Wat dacht je van een Yamaha of Rotel?Zeker in de prijs klasse waar je toch al in zit met die Dennon, zijn dit versterkers die zeker de moeite waard zijn te beluisteren! Wat mij nog bij staat van Yamaha vs Dennon dat ik persoonlijk de Yamaha een natuurlijkere klank vond hebben. Dennon was iets te dof en te veel op bas gericht (moet je weer rekening houden met de luidspreker keuze) Yamaha heeft nu een nieuw bak beest met een totaal (max) vermogen van 890Watt en ook van binnen ziet het er goed uit: Ringkenr trafo e.d. http://www.yamaha.co.jp/english/product/av/index.html Kijk hier anders eens! het gaat om de DSP-Z9 Ook nog eens THX certified Ik zie hem er niet bij staan, Michel... Staat ie bij de receivers & amplifiers? Misschien toch maar een lagere resolutie nemen henrie, je kunt er gewoon NIET overheen kijken. Nou, zelfs als ik zoek op dsp, dan zie ik nog nergen dsp-z9 o.i.d. staan. Alleen dsp-a-nogwat of dsp-e-nogwat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 3 december 2003 Report Share Posted 3 december 2003 Wat dacht je van een Yamaha of Rotel?Zeker in de prijs klasse waar je toch al in zit met die Dennon, zijn dit versterkers die zeker de moeite waard zijn te beluisteren! Wat mij nog bij staat van Yamaha vs Dennon dat ik persoonlijk de Yamaha een natuurlijkere klank vond hebben. Dennon was iets te dof en te veel op bas gericht (moet je weer rekening houden met de luidspreker keuze) Yamaha heeft nu een nieuw bak beest met een totaal (max) vermogen van 890Watt en ook van binnen ziet het er goed uit: Ringkenr trafo e.d. http://www.yamaha.co.jp/english/product/av/index.html Kijk hier anders eens! het gaat om de DSP-Z9 Ook nog eens THX certified Ik zie hem er niet bij staan, Michel... Staat ie bij de receivers & amplifiers? Misschien toch maar een lagere resolutie nemen henrie, je kunt er gewoon NIET overheen kijken. Nou, zelfs als ik zoek op dsp, dan zie ik nog nergen dsp-z9 o.i.d. staan. Alleen dsp-a-nogwat of dsp-e-nogwat... Als je op mijn link klikt moet ie gelijk geheel rechts boven in beeld staan Henrie! Ik snap het neit als je hem niet op het scherm krijgt Welk brouwser programma gebruikje? Als je op de receivers/amplifiers klikt moet je hem zeker zien daar staat ie geheel links boven aan! Tis ook hun paradepaardje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 december 2003 Report Share Posted 3 december 2003 Ik heb eens op refresh gedrukt en dat helpt! Blijkbaar doet de browser dat hier op het werk niet automatisch. Thuis had ik gisteren niet gekeken (bastende koppijn; vroeg naar bed gegaan)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chello111 Posted 16 december 2003 Author Report Share Posted 16 december 2003 De Yamaha ziet er goed uit. alleen jammer van de remote control. ben erg nieuwsgierg naar zijn prijs. chello. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 16 december 2003 Report Share Posted 16 december 2003 alleen jammer van de remote control. Hoezo? Je krijgt er zelfs 1 kado zie ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoenR Posted 19 december 2003 Report Share Posted 19 december 2003 En kijk ook eens op: http://www.harmankardon.de/international/d...language=GERMAN naar de 5550, 7500 en 8500 ... ook prima prijs/kwaliteit verhouding ... Groet, Coen Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 19 december 2003 Report Share Posted 19 december 2003 Ik zou de term thx maar gewoon links laten liggen. Dat logo kost geld en houdt geen reet in. Gewoon een goed klinkende reciever kopen en zo hard zetten dat ie niet vervormd. Zo hard als in de bios is toch niet om aan te horen. Ook THX vervormd indien maximaal uitgestuurd. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fulco Posted 20 december 2003 Report Share Posted 20 december 2003 Heb sinds een paar dagen de Primare SPA 20 in huis. Moet zeggen dat ik er super tevreden over ben (gelukkig, want spijt zo kort na een aankoop zou niet goed zijn). Een multikanaalsversterker, waarmee ik op dit moment alleen nog stereo speel. Wat een vooruitgang ten opzichte van mijn (oudere) Denon. V Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoenR Posted 22 december 2003 Report Share Posted 22 december 2003 En Primare maakt ook prima spullen natuurlijk Gefeliciteerd met je aankoop en veel luisterplezier Groet, Coen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts