Jump to content

Wat is er mis mee met deze luidsprekers

Peter Pan
 Share

Recommended Posts

Alleen al door dit geouwehoer zou ik nooit zijn speakers willen hebben... :angry:

Je moet ze ook niet alleen om dat geouwehoer kopen.... ;)

Maar je hebt groot gelijk. Tenenkrommend dit. Ik kan het als eigenaar van deze speakers in ieder geval niet waarderen. :mad2:

Ik zou ze jouw ook nooit verkopen.

Iemand die loopt te lekken van Ad van Medevoort is mijn speakers niet waard.

Iemand die zo op deze manier zijn speakers wil promoten, zou ik niet eens mijn tijd willen geven voor het eventueel luisteren naar zijn speakers.. <_<

Nu ligt het wel wat voor de hand maar ik heb meer respect voor de manier waarop Ad van Medevoort zijn apparatuur op de markt brengt dan de zieke manier waarop de jij dat doet (lees: probeert te doen).. :(

Nu ligt het wel wat voor de hand maar ik heb meer respect voor de manier waarop Ad van Medevoort zijn apparatuur op de markt brengt dan de de zieke manier waarop de jij dat doet (lees: probeert te doen)..  :(

Jaja, als je daar respect voor hebt dan is het logisch dat je bij zijn luidsprekers uitkomt.

Maar wat als je had geluisterd?

Klaas, snap je nou zelf ook niet, dat dit anti-reclame is? Je kunt hier best je mening geven hoor en als je iets tegen Ad van Medevoort hebt, kun je dat ook best zeggen, niets mis mee, maar geef er dan wel een reden (liefst meerdere) bij, waarom je dat vindt. En ga niet zomaar met loze uitspraken lopen rondstrooien. Je eigen speakers promoten is ook niks mis mee, maar doe dat dan wel op een normale manier en ga niet iedereen die iets anders heeft (om wat voor reden dan ook) belachelijk maken...

Waar staat dat ik iets tegen Ad van Medevoort heb?

Je ziet alleen PD's jonge heer steigeren bij het op de foto mogen met Ad, mag ik dat dan niet constateren?

Nee, je zegt dat iemand die een Van Medevoort-speaker heeft, jouw speakers niet eens waard is. En dat als ie geluisterd zou hebben naar de Van Medevoorts dat ie ze dan niet gekocht zou hebben. Wat dan wel? PP's zeker?

:D:D:D:P

Welkom! Alweer een nieuwe Klaas op het forum!!

Het barst hier nu werkelijk van de Klazen...

(Zouden we dit over de sintertijd heen kunnen tillen?

Of zou het forum dan al weggeklaasd zijn?)

Overigens, k.f.: Klaas zelf zou hier nooit "jouw" hebben geschreven.

Het is hier derde naamval (meewerkend voorwerp), en niet tweede (bezittelijk voornaamwoord).

Als je wilt Klazen, hier, mag je geen taalfoutjes maken.

Succes verder! (Je doet het leuk, hoor.)

:rolleyes:

P.S. Je kunt bijvoorbeeld zien dat P.D. ook geen echte Klaas is! Hij schreef "gezegt". Dat zou een echte Klaas nooit doen!

Het is hier derde naamval (meewerkend voorwerp), en niet tweede (bezittelijk voornaamwoord).

Succes verder! (Je doet het leuk, hoor.)

De platvloersheid van k.f doet mij ook vermoeden dat het niet een van de Klaas Feenstra verzinsels is.

Waar staat dat ik iets tegen Ad van Medevoort heb?

Je ziet alleen PD's jonge heer steigeren bij het op de foto mogen met Ad, mag ik dat dan niet constateren?

Wat is daar mis mee, wat is er nu mis met iemand zijn enthousiasme over een bepaald produkt. Ik heb zelf ook vM en ben er erg over te spreken.. echte nederlandse degelijke kwaliteit.

Je bent gewoon stikjaloers op mensen die wel gelukkig zijn met hun apparatuur. Jouw manier van promoten is gewoon ziek,

KUT klaas

Vooral dat laatste, Sherwin.. Heb tranen in mijn ogen zo mooi, zo juist, zo... gevoelig! ;)

Polyhymnia draait met Nautilus 801.

Sony draait met Nautilus 801.

Philips draait met een set 801 en een set 800.

enz....

en allemaal op Array versterkers  :D

Verkeerde zuinigheid :D;)

Tja... Wilson audio Grand Slamm, o.i.d. zou ook kunnen.

Als je weet wat er afgezocht is, om op die B&W 800 een passende versterker te vinden.

Dit om compressiemethode op het NatLab bij Philips te kunnen vergelijken.... dan gaat het n.l. echt om detail.

Een probleem was inderdaad dat de impedantie van die 800 dusdanig beroerd is dat er een compensatienetwerk nodig is.

Het lijkt wel of alle dure speakerfabrikanten hebben afgesproken een onuitstaanbaar gedrag (meestal elektrisch) te vertonen.

Dit om vooral dure, en daarbij zware, en dus trage versterkers te moeten kopen.

De Array's zijn overigens gekozen omdat deze gewoon het beste klonken (zei hij trots.....).

:D

Wat weet jij meer van Klaas dan ik?

Wat een onzin zeg, bemoei je lekker met jezelf en niet met mij.

Iemand die zo op deze manier zijn speakers wil promoten, zou ik niet eens mijn tijd willen geven voor het eventueel luisteren naar zijn speakers.. <_<

Nu ligt het wel wat voor de hand maar ik heb meer respect voor de manier waarop Ad van Medevoort zijn apparatuur op de markt brengt dan de zieke manier waarop de jij dat doet (lees: probeert te doen).. :(

:mad2: Wat is er mis met de mannier van promoten van Klaas Feenstra.

Geloof jij nu echt dat dit de echte Klaas is.

Nog al logisch dat jij denk dat Adje van medenvoort met jou op de foto wil.

Groeten Kees. :blink::rolleyes: