Jump to content

sonus faber of audionote

symfo
 Share

Recommended Posts

Ik heb een stel SF. Minima Amator en deze bevallen redelijk goed. Wel is de acoustiek nog niet helemaal ok in het niet al te grote kamertje waardoor ik soms met het laag in de problemen kom. Nu overweeg Ik om deze in te ruilen voor een paar Audionote's AN/k of AN/e's. De SFrs heb ik gekocht omdat ik deze wel heel erg mooi vond en ze stonden ook beneden in de kamer. Nu ik verhuisd ben heb ik mijn eigen luisterruimte en doet het uiterlijk er niets meer toe. De versterking is van een Jadis Orchestra Reference en de Audionote's zijn met hun hoge rendement volgens mij ontworpen voor een buizenbak. Wie heeft er wat advies. Ik weet dat Ik ze thuis moet gaan beluisteren maar ze staan een dikke tank rijden van mij vandaan. Is dat de moeite waard??

De aankoop van luidsprekers en ook andere apparatuur is volgens mij altijd een tank waard. Los van het feit dat de kans op een miskoop een stuk kleiner is, is een weekendje naar een ander luidsprekers luisteren altijd erg leuk.

Overigens hebben we de laatste tijd nogal wat topics gehad over hoog rendement luidsprekers, kijk daar ook een bij.

Groet,