Jump to content

AUDIO TOP...................

Haudio
 Share

Recommended Posts

Beste Allemaal,

Audiotop schijnt het beste te zijn wat je kan overkomen.

Volgens de Importeur is het een supergroot verschil , met of zonder.

Zoiets als ieder 1 rijdt auto zonder banden , dus op de velgen !

Met audiotop is het alsof je rijdt met banden , zo groot is het verschil met of zonder audiotop.

Deze zelfde Importeur wil een demonstratie geven bij Audio Selectief met audiotop.

Zelf heb ik het nog niet gehoord , maar bij voldoende belangstelling komt hij een dag lang demo''s geven.

Dus..maw........wie heeft belangstelling en voor welke dag............ volgend jaar mag natuurlijk ook.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Hai Haudio,

Ik heb wel interesse voor een demo als het een beetje uitkomt. Dan neem ik een met Last gereinigde plaat mee. Ik had mijn kinderen zo wie zo beloofd om een keer naar Sneek te gaan met de kerst. Liefst met vriesweer want ze hebben nog nooit in het mooie Friesland geschaatst. Zoiets hoort bij de opvoeding.

Groet,

In januari een keer, Haudio?

Best leuk weer zo'n gezellige dag.

In December heb ik helaas al genoeg sociale verplichtingen ... :(

p.s.: Het product heeft volgens mij een hoog "Tell Sell" gehalte maar dat mag ik eigenlijk pas zeggen als ik 't ervaren heb. ;)

Waarschijnlijk heeft het niet zoveel zin dat ik het vraag, maarre... heeft iemand al naar de samenstelling van dat spul gekeken?

Waarschijnlijk is het ongevaarlijk, maar misschien ook niet.

Heel vaak bestaan dure wondermiddeltjes gewoon uit oppervlaktespanningreducenten, die ook voor de afwas of fornuisreiniging worden geleverd.

Met het universele smeermiddel Lubrit-All

Waarschijnlijk heeft het niet zoveel zin dat ik het vraag, maarre... heeft iemand al naar de samenstelling van dat spul gekeken?

Waarschijnlijk is het ongevaarlijk, maar misschien ook niet.

Heel vaak bestaan dure wondermiddeltjes gewoon uit oppervlaktespanningreducenten, die ook voor de afwas of fornuisreiniging worden geleverd.

Dat moet je wel kunnen,dus leef je uit.

Gebruik het al jaren , helaas is het erg prijzig , maar het resultaat vergoed veel.

De "cream op de cake" is nummer 2.

Ben erg benieuwd wat het precies is.

S-M.

Beste Allemaal,

Audiotop  schijnt het beste te zijn wat je kan overkomen.

Volgens de Importeur is het een supergroot verschil , met of zonder.

Zoiets als ieder 1 rijdt auto zonder banden , dus op de velgen !

Met audiotop is het alsof je rijdt met  banden , zo groot is het verschil met of zonder audiotop.

Deze zelfde Importeur wil een demonstratie geven bij Audio Selectief met audiotop.

Zelf heb ik het nog niet gehoord , maar bij voldoende belangstelling komt hij een dag lang demo''s geven.

Dus..maw........wie heeft belangstelling en voor welke dag............ volgend jaar mag natuurlijk ook.

MvG,

Haudio

:rolleyes:

He Haudio,

Je kan natuurlijk altijd even komen 'voorluisteren' in Groningen :D . Luisteren of je het verschil de moeite waard vindt. Ik was met een Clearaudio Matrix (fantastische machine). Ik gebruik Vinyl 1 en Stylus van Audiotop. Vinyl 2 is in bestelling.

Het is natuurlijk razend duur goedje, maar als ik het verschil hoor tussen de reiniger die Clearaudio zelf levert en Vinyl 1, doe mij dan toch maar Vinyl 1.

(zie ook mijn opmerkingen in de topic Platenwasmachine VPI).

Tegelijk denk ik dat e.e.a. ook nog wel kan afhangen van de kwaliteit van je platenspeler, element en phono-voortrap. Exotische spullen vereist?

LP's waar ik zeer op gesteld ben behandel ik in ieder geval met Vinyl 1.

:o Met een cd speler is deze heb je deze problemen niet.

Hup cdtje er in en spelen maar.

Man Man wat een gedoe. :P

Kees

Tja, vind ik ook... Maar dan komen ze met argumenten als:

- 'Ja, maar vinyl is veel goedkoper'

Tweede hands wel ja. Maar nieuw vinyl is ook hartstikke duur. Ik koop trouwens bijna alleen cd's in de aanbieding. Anders is het mij te duur.

-'Het klinkt beter'

Oh??? Het klinkt hooguit anders...

-'Een platenspeler heeft iets'

Ja, mijn cd-speler ook: een AFSTANDSBEDIENING!!! :D

'Cd's moet je ook schoonmaken, want dan klinken ze beter'

Nou niet op mijn Denonnetje hoor ;)

Nee, laat mij maar lekker 'aanklooien' met een cd-speler. Bevalt prima...

Het lijkt wat mij betreft op het >>volgende<<

Stylast-136x136.jpg

Heeeee, dat spul heb ik al jaaaaren in huis Ruud. Ik gebruik echter alleen af en toe nog het borsteltje om wat poes van de naald te halen.

Het flesje zelf: mwoah, ik merk d'r weing van.

p.s.: een (blonde ;) ) vriendin van m'n vrouw zag het spul aan voor nagellak! En het wilde maar niet drogen...

:lol::lol::lol: