Haudio Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Beste Allemaal, Audiotop schijnt het beste te zijn wat je kan overkomen. Volgens de Importeur is het een supergroot verschil , met of zonder. Zoiets als ieder 1 rijdt auto zonder banden , dus op de velgen ! Met audiotop is het alsof je rijdt met banden , zo groot is het verschil met of zonder audiotop. Deze zelfde Importeur wil een demonstratie geven bij Audio Selectief met audiotop. Zelf heb ik het nog niet gehoord , maar bij voldoende belangstelling komt hij een dag lang demo''s geven. Dus..maw........wie heeft belangstelling en voor welke dag............ volgend jaar mag natuurlijk ook. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Hmm, zie hoogst zelden auto's zonder banden rijden. Klinkt een beetje als een ander wondermiddel uit de autobranche "vonkversterkers". Wat is Audiotop Haudio? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Audiotop is een reinigingsmiddel voor lp's, volgens mij.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
christobal Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Ja .... wat is aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaudio top????????????? Sorry, pas net wakker Christobal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Info over Audio Top vind je HIER BTW: Het is wel aan de prijs, zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Het wordt gebracht als een wondermiddel, en ik geloof niet in wonderen. Ik geloof wel in reiniging. Het is wel aan de prijs, maar inktjet inkt is altijd nog duurder.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Hai Haudio, Ik heb wel interesse voor een demo als het een beetje uitkomt. Dan neem ik een met Last gereinigde plaat mee. Ik had mijn kinderen zo wie zo beloofd om een keer naar Sneek te gaan met de kerst. Liefst met vriesweer want ze hebben nog nooit in het mooie Friesland geschaatst. Zoiets hoort bij de opvoeding. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 In januari een keer, Haudio? Best leuk weer zo'n gezellige dag. In December heb ik helaas al genoeg sociale verplichtingen ... p.s.: Het product heeft volgens mij een hoog "Tell Sell" gehalte maar dat mag ik eigenlijk pas zeggen als ik 't ervaren heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Tsja, is misschien wel aardig. Ik heb nog wel een hele verzameling van die zwarte zooi liggen (ongeveer 1200). Zitten ook nog van die zware amerikaanse persingen tussen van Mercury van eind Link to comment Share on other sites More sharing options...
christobal Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Bedankt Sodeju voor je webadres . Ik vind het ook nogal aan de prijs... Als het echter doet wat ze beloven, dan is het in verhouding weer niet duur Groet Christobal Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Waarschijnlijk heeft het niet zoveel zin dat ik het vraag, maarre... heeft iemand al naar de samenstelling van dat spul gekeken? Waarschijnlijk is het ongevaarlijk, maar misschien ook niet. Heel vaak bestaan dure wondermiddeltjes gewoon uit oppervlaktespanningreducenten, die ook voor de afwas of fornuisreiniging worden geleverd. Met het universele smeermiddel Lubrit-All Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Hoeveel mogen we er mee nemen. m.a.w. wat wast die man per uur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Waarschijnlijk heeft het niet zoveel zin dat ik het vraag, maarre... heeft iemand al naar de samenstelling van dat spul gekeken? Waarschijnlijk is het ongevaarlijk, maar misschien ook niet. Heel vaak bestaan dure wondermiddeltjes gewoon uit oppervlaktespanningreducenten, die ook voor de afwas of fornuisreiniging worden geleverd. Dat moet je wel kunnen,dus leef je uit. Gebruik het al jaren , helaas is het erg prijzig , maar het resultaat vergoed veel. De "cream op de cake" is nummer 2. Ben erg benieuwd wat het precies is. S-M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Het lijkt wat mij betreft op het >>volgende<< Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Beste Allemaal, Audiotop schijnt het beste te zijn wat je kan overkomen. Volgens de Importeur is het een supergroot verschil , met of zonder. Zoiets als ieder 1 rijdt auto zonder banden , dus op de velgen ! Met audiotop is het alsof je rijdt met banden , zo groot is het verschil met of zonder audiotop. Deze zelfde Importeur wil een demonstratie geven bij Audio Selectief met audiotop. Zelf heb ik het nog niet gehoord , maar bij voldoende belangstelling komt hij een dag lang demo''s geven. Dus..maw........wie heeft belangstelling en voor welke dag............ volgend jaar mag natuurlijk ook. MvG, Haudio He Haudio, Je kan natuurlijk altijd even komen 'voorluisteren' in Groningen . Luisteren of je het verschil de moeite waard vindt. Ik was met een Clearaudio Matrix (fantastische machine). Ik gebruik Vinyl 1 en Stylus van Audiotop. Vinyl 2 is in bestelling. Het is natuurlijk razend duur goedje, maar als ik het verschil hoor tussen de reiniger die Clearaudio zelf levert en Vinyl 1, doe mij dan toch maar Vinyl 1. (zie ook mijn opmerkingen in de topic Platenwasmachine VPI). Tegelijk denk ik dat e.e.a. ook nog wel kan afhangen van de kwaliteit van je platenspeler, element en phono-voortrap. Exotische spullen vereist? LP's waar ik zeer op gesteld ben behandel ik in ieder geval met Vinyl 1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Tsja, is misschien wel aardig. Ik heb nog wel een hele verzameling van die zwarte zooi liggen (ongeveer 1200). Zitten ook nog van die zware amerikaanse persingen tussen van Mercury van eind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kees-B Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Met een cd speler is deze heb je deze problemen niet. Hup cdtje er in en spelen maar. Man Man wat een gedoe. Kees Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Met een cd speler is deze heb je deze problemen niet. Hup cdtje er in en spelen maar. Man Man wat een gedoe. Kees Tja, vind ik ook... Maar dan komen ze met argumenten als: - 'Ja, maar vinyl is veel goedkoper' Tweede hands wel ja. Maar nieuw vinyl is ook hartstikke duur. Ik koop trouwens bijna alleen cd's in de aanbieding. Anders is het mij te duur. -'Het klinkt beter' Oh??? Het klinkt hooguit anders... -'Een platenspeler heeft iets' Ja, mijn cd-speler ook: een AFSTANDSBEDIENING!!! 'Cd's moet je ook schoonmaken, want dan klinken ze beter' Nou niet op mijn Denonnetje hoor Nee, laat mij maar lekker 'aanklooien' met een cd-speler. Bevalt prima... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Lever svp een zinvolle bijdrage op dit onderwerp of reageer anders niet. Als je perse kritiek op vinyl wilt leveren, open dan een nieuw onderwerp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Tsja, is misschien wel aardig. Ik heb nog wel een hele verzameling van die zwarte zooi liggen (ongeveer 1200). Zitten ook nog van die zware amerikaanse persingen tussen van Mercury van eind Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Het lijkt wat mij betreft op het >>volgende<< Heeeee, dat spul heb ik al jaaaaren in huis Ruud. Ik gebruik echter alleen af en toe nog het borsteltje om wat poes van de naald te halen. Het flesje zelf: mwoah, ik merk d'r weing van. p.s.: een (blonde ) vriendin van m'n vrouw zag het spul aan voor nagellak! En het wilde maar niet drogen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 6 december 2003 Report Share Posted 6 december 2003 Beste Geerdie, Het gaat om LAST Record Preservative Completely Prevent Record Wear, het werdt vroeger verkocht samen met een flesje schoonmaakspul en naar ik meen met twee schoonmaakborsteltjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 december 2003 Report Share Posted 6 december 2003 Audiotop denkt ook aan de digitale klanten, voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 6 december 2003 Report Share Posted 6 december 2003 p.s.: een (blonde ) vriendin van m'n vrouw zag het spul aan voor nagellak! En het wilde maar niet drogen... Was ze geblondeerd of dom geboren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kees-B Posted 6 december 2003 Report Share Posted 6 december 2003 Lever svp een zinvolle bijdrage op dit onderwerp of reageer anders niet. Als je perse kritiek op vinyl wilt leveren, open dan een nieuw onderwerp. Kun je niet tegen kritiek, maat ik heb wel gelijk. Kees. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts