Ome Henk Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 5 december 2003 Report Share Posted 5 december 2003 Geweldig Henk! We weten nu waar je heen wilt, John Picoso en ik hebben al verteld hoe de set klinkt die je nu hebt Je zegt wel eens dat alles te koop is, maar als ik jou was zou ik de PJ8 houden, want bij mij was deze pre het laatste puzzelstukje na eveneens een hele rits veranderingen in de set Ik ben benieuwd hoe deze speakerkabel zich verhoudt tot de Crescendo, hoor je overeenkomsten of staat alles bijv. verder naar achteren Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 december 2003 Report Share Posted 6 december 2003 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 6 december 2003 Report Share Posted 6 december 2003 Volgende week toch maar wat spulletje meenemen.???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 6 december 2003 Report Share Posted 6 december 2003 Volgende week toch maar wat spulletje meenemen.???? Oh nee...geen Geode Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 6 december 2003 Report Share Posted 6 december 2003 Volgende week toch maar wat spulletje meenemen.???? Oh nee...geen Geode Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 6 december 2003 Report Share Posted 6 december 2003 Volgende week toch maar wat spulletje meenemen.???? Oh nee...geen Geode Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 6 december 2003 Report Share Posted 6 december 2003 Die zelfde set is dan 'savond ook bij ruud..... Beste Hans, Ik hoop dat je niet al teveel teleurgesteld zal zijn...maar daar ben ik geen voorstander van Luisteren naar iemand Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 6 december 2003 Report Share Posted 6 december 2003 Die zelfde set is dan 'savond ook bij ruud..... Beste Hans, Ik hoop dat je niet al teveel teleurgesteld zal zijn...maar daar ben ik geen voorstander van Luisteren naar iemand Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 Doe/laat dus geen dingen, waarvan je later denkt... had ik het maar gedaan/gelaten Hier heb ik NIETS aan toe te voegen Hans Kortom, ik laat alles thuis, en rijd eventueel later nog 'n keer naar Friesland..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 Beste Henk, Dank voor de review! . Zie je wel dat je het wel kunt . Neem nogmaals rustig de tijd voor de ls kabels, ik hoor het allemaal wel. Ik heb ondertussen alweer 3 setjes verkocht, waarvan 1 met WBT's. En de laatste klinkt toch nog aanmerkelijk beter in het laag. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 [*]Wat ik ook opmerk, is dat jij n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 En de laatste klinkt toch nog aanmerkelijk beter in het laag. Ahhh, je weet tenminste 1 "iets minder" punt aan te geven Nog een paar belangstellende vragen: Waarom kies je ervoor om het laag met "slechts" 2,5mm3 (of is het 2,5mm2) uit te voeren [*]Wat ik ook opmerk, is dat jij n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 Beste Henk, Het verbaast me echter dat jij over het laag valt, want de andere 3 personen die reeds bij mij deze kabels hebben gekocht waren juist lyrisch over het strakke en puntige laag. Al deze meningen worden meegenomen naar eventuele verbeteringen. Heb nog wat te vertellen, maar ik moet nu even van de computer. DIt verhaal wordt vervolgd Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 Beste Henk, Het verbaast me echter dat jij over het laag valt, want de andere 3 personen die reeds bij mij deze kabels hebben gekocht waren juist lyrisch over het strakke en puntige laag. Al deze meningen worden meegenomen naar eventuele verbeteringen. Heb nog wat te vertellen, maar ik moet nu even van de computer. DIt verhaal wordt vervolgd Groeten, Bas Ik kan me nog vagelijk herinneren Bas dat de Crescendo een gortdroge bas liet horen. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 Zo nu het vervolg . Wat heb jij intussen uitgevroten Oh ja, als ik datgene wat IK nastreef nagenoeg heb bereikt, komt een mod pas om de hoek kijken Wellicht helemaal een onjuiste gedachte van mijn kant, maar zoistnueenmaal Beste Henk, Je moet het doen, zoals jij het wilt doen. Zoals ik het zie: Er zit een groot gebrek in de Aragon's zelf, en die valt niet op te lossen met een andere kabel. De winst in het vervangen van die componenten is groter dan welke kabel dan ook kan geven, en qua prijs misschien nog wel goedkoper. Mijn filosofie is: de Basis moet goed zijn, en dan kun je pas fine tunen met kabels. Maargoed, je zou me pas echt geloven als je zelf de verschillen tussen de ongemodde, en gemodde aragon had gehoord Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 Maargoed, je zou me pas echt geloven als je zelf de verschillen tussen de ongemodde, en gemodde aragon had gehoord Tsja, je hebt zowel Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 Beste Henk, Tja het houdt een keer op natuurlijk Elke techneut kan beamen wat slechte elco's in de signaalweg doen. bedenkt je wel dat je volledige AC audiosignaal gaat door zo'n elco. Elco's hebben nog veel grotere invloed dan welke kabel dan ook. Bovendien hebben de Aragon's ook nog en serieus probleempje in het ontwerp, en dat is dat ze geen afsluit weerstand naar massa hebben in de ingang. Dit maakt ze dus heel gevoelig voor stoorvelden. Simpelweg een 47 K weerstandje naar massa doet wonderen. Ik doe een laatse poging met het tonen van wat foto's en dan houd ik ermee op, en moeten jullie het zelf maar weten De zwarte potjes die je ziet, zijn de Blackgates Klik op de titel voor de foto: Nieuwe Blackgates dc koppel elco,s en nieuwe OFC diode signaal kabel De 8 nieuwe elco's en nieuwe bedrading De oude slechte onderdelen van de Aragon's De Nieuwe WBT aansluitingen voor de optiek, fraaie blauwe led's De eerste twee elco's per kanaal staan in serie met de elco's. de andere twee elco's (per kanaal) zijn voor de voedingsspanning van de opamp inputstage. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 Maargoed, je zou me pas echt geloven als je zelf de verschillen tussen de ongemodde, en gemodde aragon had gehoord Tsja, je hebt zowel Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 Ha Sebastiaan Ik zag op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 Ha Sebastiaan Ik zag op Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 Goh wat een drukte opeens hear Bas, neem even aan van Henk (en Picoso en mij) dat het laag met MIJN Palladiums bij Henk echt gortdroog en snel was, de irritante kamerresonantie was zelfs bijna verdwenen. Ik wil hierbij tevens vermelden dat tussen voor en eind een Virtuoso interlink zat, alleen met deze combinatie hebben we het laag zo mooi strak gehoord. Over de spades begin ik maar niet, maar heel toevallig ging dat erg goed bij Henk .... De aanpassingen in de Palladiums zullen zeker hun effekt hebben, maar ik heb wel het idee dat de Palladiums van Henk een stukje minder mooi klinken dan de mijne, als ik het verhaal zo eens lees. Die van Henk zijn ouder en hebben misschien vaker gespeeld. Helaas heb ik ze zelf nog niet gehoord, dus ik moet op de woorden van Henk af gaan. Het beste zou ik de kabels die Henk nu heeft is in mijn set kunnen vergelijken, maar dat komt wel een keer, ik ben heel tevreden met mijn huidige set. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 Ha Sebastiaan Ik zag op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 december 2003 Report Share Posted 7 december 2003 Ha Sebastiaan Ik zag op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts