Jump to content

Het vervolg op de luistersessie

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Dus Henk,

Eigenlijk zou ik het experiment dat ik bij Zee heb gedaan in jouw set ook eens moeten uitproberen: VDH Revelation luidsprekerkabel (maar dan moeten de Aragons wel even naast de Ushers worden neergezet), de JK Type II een keer tussen voor-en-eind plaatsen, en ook nog de Mainstream van VDH op de Aragons (ik neem aan dat er eurostekkers op kunnen).

En dan maar luisteren wat het doet met het totale plaatje.

Ik laat ze nu liever staan John P, maar wie weet. Ik ben benieuwd wat m'n tweede pakket doet :huh::D

Het tweede pakketje vanmiddag bij het postkantoor opgehaald. Vanavond maar eens de boel aansluiten <_<

:confused:

Het tweede pakketje vanmiddag bij het postkantoor opgehaald. Vanavond maar eens de boel aansluiten <_<

Ja, de boel heb ik gisteravond aangesloten :D en je weet dat ik niet van snelle voorbarige conclusies hou Hans ;)

Kun je ondertussen dan wel vertellen wat "de boel" is....???

:o bedoel je dat Hans :rolleyes:

PowerStarSweb.jpg

Ojee....

netkabels.

Maar Ome Henk, dat maakt toch allemaal niks uit...??

:blink:

BTW mooi "stekkerblok" trouwens.....

• 1 month later...
ik heb het wel naar mijn zin ,

maar ben niet tevreden .

(kan dat eigenlijk wel ????)

Jawel hoor! :) Je kunt bijvoorbeeld ook lachen, maar toch niet echt blij zijn! ;):D

En zo heb je ook mensen die eigenlijk de hele dag chagrijnig kijken, maar toch best wel gelukkig zijn. :D Als je ze dan vraagt van: Ben je tevreden zo. Dan zeggen ze: Ja hoor, waarom niet dan. :lol:

gelukkig ,

het gekke is dat ik eigenlijk alleen naar mijn zin heb , als ik ergens niet te vreden over ben .

een auto die niet helemaal lekker loopt,

heerlijk om je daarin vast te bijten en net zo lang te prutsen tot ie het wel goed doet .

maar, met name speakers .

die stellen mij soms erg ontevreden.

en dat is leuk , lekker uit elkaar slopen , en weer prutsen tot ie 'beter'klinkt.

misschien word ik het ooit wel eens zat .

dan ga ik kabels vlechten ..... ;)

gelukkig ,

het gekke is dat ik eigenlijk alleen naar mijn zin heb , als ik ergens niet te vreden over ben .

een auto die niet helemaal lekker loopt,

heerlijk om je daarin vast te bijten en net zo lang te prutsen tot ie het wel goed doet .

maar, met name speakers .

die stellen mij soms erg ontevreden.

en dat is leuk , lekker uit elkaar slopen , en weer prutsen tot ie 'beter'klinkt.

misschien word ik het ooit wel eens zat .

dan ga ik kabels vlechten ..... ;)

biggrin.gif

Gisteren de resultaten gehoord van de zoektocht.

Het is inderdaad al veel beter. Vooral het laag is nu van een heel hoog niveau. Vooral kwa kwaliteit dan.

Wel vindt ik het niveau van het laag (geluidsdruk) veel te hoog. Kwalitatief dus ok maar kwantitatief veel te hoog. Jammer is dat hierdoor het midden het hoog in de verdrukking komen. Althans zo ervaar ik het.

Dat er klaarblijkelijk heel verschillende meningen zijn over hoe een set hoort te klinken heb ik ook weer ervaren. De drie anderen dachten heel anders over het laag en vonden het 100% in orde.

Dat het midden en hoog veel beter (in mijn oren) kan hebben we ook gehoord. Jammer genoeg maar

Het is inderdaad al veel beter. Vooral het laag is nu van een heel hoog niveau. Vooral kwa kwaliteit dan.

Wel vindt ik het niveau van het laag (geluidsdruk) veel te hoog. Kwalitatief dus ok maar kwantitatief veel te hoog. Jammer is dat hierdoor het midden het hoog in de verdrukking komen. Althans zo ervaar ik het.

Dat er klaarblijkelijk heel verschillende meningen zijn over hoe een set hoort te klinken heb ik ook weer ervaren. De drie anderen dachten heel anders over het laag en vonden het 100% in orde.

Dat het midden en hoog veel beter (in mijn oren) kan hebben we ook gehoord. Jammer genoeg maar